Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-12, 19:59
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Gustav lille, att du tycker att jag "spammar sönder hela jävla tråden med helt ointressanta inlägg" skiter väl för fan jag i.

Om du inte förstår vart jag vill komma med inläggen är uppenbart. För att ta det i klarspråk: Jag vill komma till en saklig diskussion om märket i fråga. Men eftersom du skiter i det så kommer jag att fortsätta driva min linje så får du driva din linje.

Så, räcker det där eller ska vi fortsätta argumentera på den nivå som du sänker dig och tråden till?

Sen, om du nu sitter på labbresultat och betalat 2000 kr för dem så upp med dem. Vad skadar det att delge dessa till den breda massan? Det gagnar väl mest din trovärdighet och Pro-Oils trovärdighet.

Tänkte först inte lägga mer tid på dig men.
Jag ser ingen anledning till att lägga upp det, jag tjänar absolut inget på det utan bara riskerar en massa.
Jag labbtestade för MIN skull , inte för din , Mshop eller någon annan skull.
Sen att jag valde att delge till vissa medlemmar ska du enbart skita i.

Om min trovärdighet hos dig är noll är av absolut minsta intresse.
Och Mshop får jobba med sin egentrovärdighet.

Men Pro oils oljor har alltid varit helt av tillfredsställelse. Även deras testo som via mängder med werelabs resultat har visat sig varit potenta.

Så till skillnad mot dig så är både jag saklig och trovärdig. Så vad är det vi ska diskutera!?
Citera
2019-09-14, 08:46
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Tänkte först inte lägga mer tid på dig men.
Jag ser ingen anledning till att lägga upp det, jag tjänar absolut inget på det utan bara riskerar en massa.
Jag labbtestade för MIN skull , inte för din , Mshop eller någon annan skull.
Sen att jag valde att delge till vissa medlemmar ska du enbart skita i.

Om min trovärdighet hos dig är noll är av absolut minsta intresse.
Och Mshop får jobba med sin egentrovärdighet.

Men Pro oils oljor har alltid varit helt av tillfredsställelse. Även deras testo som via mängder med werelabs resultat har visat sig varit potenta.

Så till skillnad mot dig så är både jag saklig och trovärdig. Så vad är det vi ska diskutera!?

Om vi summerar lite så har du i dina senaste inlägg hittills hävt ur dig att andra är "idioter", att du inte bryr dig om vad jag skriver (trots att du hela tiden går i replik!?), att jag skita i princip allting och att jag ställer "så helvetes dumma frågor". Samtidigt har du hyllat dig själv och framhållit att du är "saklig" och "trovärdig". Din "trovärdighet" tycks vila på din erfarenhet av Pro-Oil och ett par labanalyser som visar Pro-Oil:s förträfflighet som märke men som du inte kan visa och som jag och andra för övrigt ska skita i. Din briljans i ämnet saklig debatt är bländande. Jag känner mig verkligen helt utmanövrerad och det tror jag alla som läser detta håller med om. Pro-Oil kan skatta sig lyckliga som har en sådan förkämpe som du.

Tillbaks till labanalyserna. Samtidigt som du säger dig sitta på labanalyser som visar att Pro-Oil är prima vara så finns det en annan användare som sitter på analyser från NFC (hyffsat trovärdigt analysinstans i sammanhanget) som säger att Pro-Oil varit underdoserat. Han har inte heller visat labanalyserna men det som blir intressant i sammanhanget är varför ditt ord skulle vara trovärdigare än hans? Ni är lika anonyma båda två och båda säger sig ha analyser som visar på precis motsatta resultat om samma märke!? How can this be???

Synd att du är listad som nummer 1 på Rikskrims most wanted lista annars hade du kanske kunnat maska de där analyserna och slänga upp dem och göra både din egen trovärdighet och Pro-Oil en tjänst.

Trevlig helg!
Citera
2019-09-14, 20:27
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Om vi summerar lite så har du i dina senaste inlägg hittills hävt ur dig att andra är "idioter", att du inte bryr dig om vad jag skriver (trots att du hela tiden går i replik!?), att jag skita i princip allting och att jag ställer "så helvetes dumma frågor". Samtidigt har du hyllat dig själv och framhållit att du är "saklig" och "trovärdig". Din "trovärdighet" tycks vila på din erfarenhet av Pro-Oil och ett par labanalyser som visar Pro-Oil:s förträfflighet som märke men som du inte kan visa och som jag och andra för övrigt ska skita i. Din briljans i ämnet saklig debatt är bländande. Jag känner mig verkligen helt utmanövrerad och det tror jag alla som läser detta håller med om. Pro-Oil kan skatta sig lyckliga som har en sådan förkämpe som du.

Tillbaks till labanalyserna. Samtidigt som du säger dig sitta på labanalyser som visar att Pro-Oil är prima vara så finns det en annan användare som sitter på analyser från NFC (hyffsat trovärdigt analysinstans i sammanhanget) som säger att Pro-Oil varit underdoserat. Han har inte heller visat labanalyserna men det som blir intressant i sammanhanget är varför ditt ord skulle vara trovärdigare än hans? Ni är lika anonyma båda två och båda säger sig ha analyser som visar på precis motsatta resultat om samma märke!? How can this be???

Synd att du är listad som nummer 1 på Rikskrims most wanted lista annars hade du kanske kunnat maska de där analyserna och slänga upp dem och göra både din egen trovärdighet och Pro-Oil en tjänst.

Trevlig helg!

Vas exakt har du kommit med själv förutom en massa välformulerad text , fast med NOLL substans???
Finns flera användare som vet vem jag är och som har sett mina werelabs test och även båda labbtesten på Primon.

Så nu kan du knipa käft gent i mot mig och fortsätta suga kuk på den shoppen du företräder!!

https://www.bildtagg.se/bild/lehi2idunaoubourp5pyplx1
Senast redigerad av Gustav2adolf 2019-09-14 kl. 20:35.
Citera
2019-09-15, 14:20
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Vas exakt har du kommit med själv förutom en massa välformulerad text , fast med NOLL substans???
Finns flera användare som vet vem jag är och som har sett mina werelabs test och även båda labbtesten på Primon.

Så nu kan du knipa käft gent i mot mig och fortsätta suga kuk på den shoppen du företräder!!

https://www.bildtagg.se/bild/lehi2idunaoubourp5pyplx1

Tack för ditt svar Gustav! Om du inte med en dåres envishet hävdat att du skiter i vad jag vill se i tråden hade man nästan kunnat tro att du tagit intryck av mina inlägg.

Gällande allt det där substanslösa pratet jag bidraget med, om du nu tittar tillbaks på ditt och mitt lilla meningsutbyte så är det väl just mina inlägg som steg för steg fått dig att bidra konstruktivt till denna tråd och dessutom för märket Pro-Oils trovärdighet. Det gör mig bara glad av att kunna konstatera att jag betytt så mycket för dig och för Pro-Oil. Sen handlar Flashback lite så där i allmänhet om att kunna uttrycka resonemang i text.

Sen det här med att suga kuk och att jag skulle företräda någon shop ger en lite tråkig touch på ditt inlägg och jag kan inte se någon riktigt grund för ditt påstående utifrån mitt agerande här på flashback. Det närmsta jag kommit att rekommendera en shop är väl ett inlägg om AAS-utbudet i Turkiets kuststäder. Där finns hundratals om inte tusentals shoppar och det blir en förfärlig massa kukar att suga utan att jag har något utbyte av det eftersom jag inte har några ekonomiska eller för den delen andra förpliktelser mot någon av de shopparna. Detsamma gäller shoppar här i Sverige. Det är liksom inte därför jag finns här.
Citera
2019-09-15, 18:18
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Tack för ditt svar Gustav! Om du inte med en dåres envishet hävdat att du skiter i vad jag vill se i tråden hade man nästan kunnat tro att du tagit intryck av mina inlägg.

Gällande allt det där substanslösa pratet jag bidraget med, om du nu tittar tillbaks på ditt och mitt lilla meningsutbyte så är det väl just mina inlägg som steg för steg fått dig att bidra konstruktivt till denna tråd och dessutom för märket Pro-Oils trovärdighet. Det gör mig bara glad av att kunna konstatera att jag betytt så mycket för dig och för Pro-Oil. Sen handlar Flashback lite så där i allmänhet om att kunna uttrycka resonemang i text.

Sen det här med att suga kuk och att jag skulle företräda någon shop ger en lite tråkig touch på ditt inlägg och jag kan inte se någon riktigt grund för ditt påstående utifrån mitt agerande här på flashback. Det närmsta jag kommit att rekommendera en shop är väl ett inlägg om AAS-utbudet i Turkiets kuststäder. Där finns hundratals om inte tusentals shoppar och det blir en förfärlig massa kukar att suga utan att jag har något utbyte av det eftersom jag inte har några ekonomiska eller för den delen andra förpliktelser mot någon av de shopparna. Detsamma gäller shoppar här i Sverige. Det är liksom inte därför jag finns här.

Ja får ialla fall ge dig i att du är duktig i skrift
haha
Citera
2019-09-17, 19:50
Medlem
Fan vad ni gaggar då. Skiter fullständigt i vem som har stört kuk.

Är PRO OIL fortfarande THE SHIT o fortsatt GO-TO eller? Dags för ny blast, aldrig vart missnöjd tidigare, mer än nåt litet fel med nålarna men det blev kompenserat i nästa leverans så, som sagt, mina erfarenheter har bara vart tiptop! Maxat Werlabs värdena varje gång i vad som kan mätas med de 3-4 blodprover jag tagit
Citera
2019-09-17, 22:39
Medlem
Registreringen för nya Countermails är ju nere... står ej när det kommer tillbaks upp heller igen? Måste man inte ha Countermail för att skicka Countermails emellan, eller har jag missuppfattat nåt?

Har alltid fått confirmationmail dirr efter beställning, men ända sedan denna sista ändring med någon BTC-betalningsssak kom upp, får man det itne, eller är det pga jag ej har Countermail? Lagt betalning osv men står inte att den unconfirmed betalning är på G och inget mail som sagt.. lite svårt o kontakta honom om förstnämnda nu stämmer.

Aja har alltid funkat förr. Lär dyka upp utan några problem, är ju betalt o klart..?
Citera
2019-09-18, 09:16
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Alla andra, förutom du själv Alfred, har förstås en skev syn på dig. Eller så är du fullblods narcissist eftersom du till och med lyckas får en recensionstråd om Pro-Oil att börja handla om dina ädla motiv och drivkrafter som människa.

Du pratar om att tillföra värde till tråden och diskutera på en lite mer klädsam nivå osv men själv frångår du det som är mer intressant och påstår istället att ALLA har en skev syn på mig samt att jag är narcissist eftersom att "jag har fått hela tråden att handla om mig"? Jag förstår verkligen inte vad som har hänt här Hypo. Du som en gång var vettig verkar ju ha tappat det helt och hållet.
Personangrepp och att tro sig föra talan för alla f12-användare är sådant ointressant och ovidkommande tjafs som du själv ber oss hålla utanför tråden. Kanske dags att du också börjar följa dina egna riktlinjer?

Jag har inga ambitioner om att få denna tråd att handla om mig och alla dina antaganden är just precis bara antaganden - dvs inte fakta. Det spelar ingen roll hur mycket du tror dig veta att det förhåller sig på endera vis, det mesta av allt du sagt om mig i detta är helt enkelt inte sant.

Vi försöker igen med den frågan som du så vackert duckade när du istället pratade om hur alla tycker jag är skev etc.

Citat:
Jag är verkligen intresserad av att höra hur resonemanget lyder när det kommer till ditt antagande om att det är uppenbart att jag har sammarbeten eller delaktighet i någon av shopparna jag grönar.

Som jag har sagt; jag handlar inte av alla som säljer utan har hållit mig till ett par-tre shoppar. Det borde ju vara lika uppenbart att jag håller mig till en shop som levererar kvalitét och om jag då delar med mig av mina erfarenheter så borde ju betygen vara goda, inte sant?

Besvara detta på ett konstruktivt vis utan småsinta personangrepp eller skit i att kommentera mina förehavanden ytterligare.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-09-18, 09:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Fan vad ni gaggar då. Skiter fullständigt i vem som har stört kuk.

Är PRO OIL fortfarande THE SHIT o fortsatt GO-TO eller? Dags för ny blast, aldrig vart missnöjd tidigare, mer än nåt litet fel med nålarna men det blev kompenserat i nästa leverans så, som sagt, mina erfarenheter har bara vart tiptop! Maxat Werlabs värdena varje gång i vad som kan mätas med de 3-4 blodprover jag tagit

Pro Oil är fortfarande toppklass och absolut fortfarande mitt go-to-märke iaf. Finns ju en anledning att största delen av mina betyg handlar om Pro Oil.

Lycka till med blasten!

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-09-25, 18:59
Medlem
tj.s avatar
Syftet med dessa märkestrådar är att diskutera märkena. För knappt tre år sedan ändrade vi regelverket och tillät, till viss del, även inlägg om vilka shoppar som tillhandahåller dessa märken. Innan var detta totalförbjudet. Men, det stannar där. Vill man diskutera enskilda shoppar så finns det en klistrad samlingstråd vars syfte är att husera sådana diskussioner. Diskutera i rätt trådar, tack.

(FB) Nya riktlinjer för underforumet Dopningspreparat
/Mod
Citera
2019-10-01, 23:58
Medlem
labbrapport på Pro-oil tagna från ett annat forum, innehöll inte ett skit, å karlalfred bör inte bemöda sig att bortförklara detta för det blir bara löjligt

https://i.postimg.cc/0N0tYp8L/pro-oil320.jpg
Citera
2019-10-02, 08:37
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av learnhowtoeat
labbrapport på Pro-oil tagna från ett annat forum, innehöll inte ett skit, å karlalfred bör inte bemöda sig att bortförklara detta för det blir bara löjligt

https://i.postimg.cc/0N0tYp8L/pro-oil320.jpg

Kan du läsa eller? Du ser datumstämpeln? Den säger 07.05.2018.
Den här historien har ju upprepats in absurdum. Ni tjatar ju hål i skallen om detta. Detta uppdagades och produkten tog de ur sortimentet illa kvickt och alla som hade köpt av den oljan blev kraftigt kompenserade. Ni verkar glömma just detta varje gång denna historia dras fram.
Om man inte vill syssla med smutskastarkampanj så är det väl klädsamt att också delge HELA historien, inte sant? Annars blir det ju bara opportunistiskt vinklat skitsnack som vi inte vill ha i dessa trådar.

Anledningen till att denna olja var verkanslös har de också berättat; deras leverantör hade bytt rawsleverantör och blev blåsta.

Sen skiter jag i vad du tycker är löjligt eller inte. Om inte du kan begripa hur skadligt det ni gör är för branschen så kan du inte heller begripa hur lite den där analysen betyder.
Om något är det väl bara positivt då det återigen bevisar vilket ansvar Mshop tar för sina produkter. Andra shoppar duckar och skyller ifrån sig men Mshop har som sagt kompenserat varenda kotte som köpte den oljan.

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in