Citat:
Ursprungligen postat av
Hypotesus
Gustav lille, att du tycker att jag "spammar sönder hela jävla tråden med helt ointressanta inlägg" skiter väl för fan jag i.
Om du inte förstår vart jag vill komma med inläggen är uppenbart. För att ta det i klarspråk: Jag vill komma till en saklig diskussion om märket i fråga. Men eftersom du skiter i det så kommer jag att fortsätta driva min linje så får du driva din linje.
Så, räcker det där eller ska vi fortsätta argumentera på den nivå som du sänker dig och tråden till?
Sen, om du nu sitter på labbresultat och betalat 2000 kr för dem så upp med dem. Vad skadar det att delge dessa till den breda massan? Det gagnar väl mest din trovärdighet och Pro-Oils trovärdighet.
Tänkte först inte lägga mer tid på dig men.
Jag ser ingen anledning till att lägga upp det, jag tjänar absolut inget på det utan bara riskerar en massa.
Jag labbtestade för MIN skull , inte för din , Mshop eller någon annan skull.
Sen att jag valde att delge till vissa medlemmar ska du enbart skita i.
Om min trovärdighet hos dig är noll är av absolut minsta intresse.
Och Mshop får jobba med sin egentrovärdighet.
Men Pro oils oljor har alltid varit helt av tillfredsställelse. Även deras testo som via mängder med werelabs resultat har visat sig varit potenta.
Så till skillnad mot dig så är både jag saklig och trovärdig. Så vad är det vi ska diskutera!?