Resultat: Är SVT's val av Gina Dirawi som julvärd bra?
Ja
17,96%
109 röster
Nej
62,27%
378 röster
Vet inte, men det kanske blir bra
12,69%
77 röster
Tveksamt, tror inte det blir bra
7,08%
43 röster
2015-12-25, 16:07
Medlem
JazzMassaks avatar
Förstår inte riktigt debatten.
Jag ser hellre henne i rutan än den skrynkliga Weise, väldigt iögonfallande.
Citera
2015-12-25, 17:11
Moderator
Tystnads avatar
Tycker hon var söt och trevlig, dock något nervös verkade det som.
Helt klart godkänd.
Citera
2015-12-25, 18:59
Medlem
RasandeRoses avatar
Jag tycker hon är sjukt överskattad. Det har inget med varken kön, religion eller hennes åsikter att göra. Jag hade Musikhjälpen på en del och tyckte hon var både arrogant och egocentrisk. Hon kunde inte hålla igång en intervju och började alla sina meningar med ordet jag. Inte min uppfattning av en sympatisk människa.
Detta är helt och hållet min åsikt.
Citera
2015-12-25, 22:02
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
...för en viss Skara.

Är det Bert Karlsson du tänker på?

Citat:
Jag säger inte att hon var den bästa någonsin, der var långt ifrån det. Men inte på något sätt ett fiasko eller usel.

Fast på henne och SVT låter det som om hon skulle vara en av de främsta TV-personligheter som vaskats fram. Ditt betyg mot bakgrund av det är snarast att hon presterade långt under det uppskrivna nivån. Jag är helt enig med dig där. Hon är medioker.
Citera
2015-12-26, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
Läsa kan jag. Kan du?

http://www.metro.se/nyheter/nej-gina...Bz2XNw4ajFe9s/

Nej hon är inte antisemit av rang. Bara i dina sjuka drömmar. Hur mår du förresten?

Argumentum ad hominem, din lilla fitta Så tragiskt att så enkelt kunna avvisa någon som tror sig sitta på hög häst.

Vagina Dirawi är en svartskalle, och huruvida hon är antisemit eller inte är egentligen irrelevant - att ha en icke-svensk som värd för något typiskt svenskt är en skymf.
Citera
2015-12-26, 16:33
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Gina gjorde ett bra jobb! Faktiskt väldigt bra - förstår inte varför folk klagar.
Såg inte så mycket av henne, men hade hon inte ett ganska jobbigt och överdrivet läsuttal?
Citera
2015-12-27, 16:32
Medlem
Strychnos avatar
Inlägg från tråden: (FB) Vad tycker du om Gina Dirawis insats som julvärd?
har infogats i den här tråden.

/Moderator.
Citera
2015-12-28, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockult
Argumentum ad hominem, din lilla fitta Så tragiskt att så enkelt kunna avvisa någon som tror sig sitta på hög häst.

Vagina Dirawi är en svartskalle, och huruvida hon är antisemit eller inte är egentligen irrelevant - att ha en icke-svensk som värd för något typiskt svenskt är en skymf.

Ja, programvärdar i tv är ju en uråldrig svensk tradition som ska föras vidare av folk med ursvenska rötter typ som under tidigare år. Typ Feltreich, Weise, Taitum, Dawn Finder, Pops, Kirchsteiger.
Citera
2015-12-28, 16:52
Medlem
Jag fattar inte riktigt hur så pass många kan vara upprörda över årets julvärd i SVT.... I min släkt kollar barnen på Kalle Anka, sen slås tv:n av och vi firar julen.

Är det verkligen så som man får intryck av att läsa i denna tråd att vissa familjer tillbringar julafton genom att titta på TV tillsammans? Låter helt absurt i mina öron, kan fatta att ensamma människor utan vänner med endast ett basutbud av tv-kanaler har åsikter om de gjort det till tradition att fira julen med SVT1 och dessutom är bittra rasister. Då kan jag fatta att man kritiserar Gina, i övriga fall måste väl det här vara en ickefråga för de allra flesta!

Handen på hjärtat, hur många är det egentligen som tillbringar julafton med att kolla på TV?
Citera
2016-01-02, 11:41
Medlem
Snubchurps avatar
http://www.expressen.se/noje/sa-mang...i-som-julvard/

Jadu, kan bero på flera saker ändå.
Citera
2016-01-02, 23:52
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
http://www.expressen.se/noje/sa-mang...i-som-julvard/

Jadu, kan bero på flera saker ändå.
Det är den sämsta siffran sen 2010 då André Pops var julvärd. Då har Gina även brutit en rätt så uppåtgående trend sen 2007 eller 2008. Det är ingen dålig prestation av Gina. Hoppas hon får fler uppdrag framöver.
Citera
2016-01-03, 05:40
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Handen på hjärtat, hur många är det egentligen som tillbringar julafton med att kolla på TV?

Ser Kalle Anka och inget mer, men det beror ju just på de tradiga julvärdarna. Hade Edward Blom suttit där i rutan kan du ge dig fan på att TV:n fått stå på i bakgrunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in