Citat:
Ursprungligen postat av
intePK14
Ett av massmedia beskrivet som "främlingsfientligt" motiverat attentat förövades nyligen i Köln i Tyskland. Borgmästarkandidaten Henriette Reker knivhöggs svårt av en man, som senare greps. Reker ska genomdriva massinvandringspolitiken i Köln, om hon blir vald. Gärningsmannen beskrivs som förvirrad. Han lär ha sagt saker i stil med "jag vill rädda er alla!".
http://www.welt.de/politik/deutschla...datin-ein.html.
Tydligen börjar det koka över i Tyskland. Man kan naturligtvis misstänka, att fler liknande attentat kommer att ske framöver.
Rasistdåd och koka över?!
Nu skall ni ha djävligt klart för er att Köln är INTE i närheten av dagens Sverige när det gäller "mångkultur".
Köln betraktas som en hård och tuff industristad och att den är farlig.
Nu skall vi ha klart för oss att jag bor i byhålan med ärliga 10-12 no-go-zoner för vita människor och när jag var i Köln detta år så ramlade jag och polaren omkring mer eller mindre pissfulla i diverse områden, mer eller mindre belysta osv, osv, osv under några kvällar och INGENTING, absolut ingenting hände.
Unga snygga tjejer satt ensamma vid/ i parkerna och kanalen i parken och flippade med sina telefoner där vi bodde mitt i natten och INGENTING hände dem.
De som säkerligen var mest "störande" var nog de två fulla svenskarna som var glada i hatten.
Om denna "mångkulturmängd" skapar knivdåd i Tyskland så är tyskarna bra djävla mycket tuffare än vi dumsvenskar och det tror jag inte.
Det här är inte ett rasistdåd som man vill klistra på allt som händer i samhället nu.
Rasistdåd använder politikerna som ursäkt på precis allt nu.
Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu!