2015-10-18, 10:09
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Ett av massmedia beskrivet som "främlingsfientligt" motiverat attentat förövades nyligen i Köln i Tyskland. Borgmästarkandidaten Henriette Reker knivhöggs svårt av en man, som senare greps. Reker ska genomdriva massinvandringspolitiken i Köln, om hon blir vald. Gärningsmannen beskrivs som förvirrad. Han lär ha sagt saker i stil med "jag vill rädda er alla!".

http://www.welt.de/politik/deutschla...datin-ein.html.

Tydligen börjar det koka över i Tyskland. Man kan naturligtvis misstänka, att fler liknande attentat kommer att ske framöver.

Rasistdåd och koka över?!
Nu skall ni ha djävligt klart för er att Köln är INTE i närheten av dagens Sverige när det gäller "mångkultur".
Köln betraktas som en hård och tuff industristad och att den är farlig.

Nu skall vi ha klart för oss att jag bor i byhålan med ärliga 10-12 no-go-zoner för vita människor och när jag var i Köln detta år så ramlade jag och polaren omkring mer eller mindre pissfulla i diverse områden, mer eller mindre belysta osv, osv, osv under några kvällar och INGENTING, absolut ingenting hände.
Unga snygga tjejer satt ensamma vid/ i parkerna och kanalen i parken och flippade med sina telefoner där vi bodde mitt i natten och INGENTING hände dem.
De som säkerligen var mest "störande" var nog de två fulla svenskarna som var glada i hatten.

Om denna "mångkulturmängd" skapar knivdåd i Tyskland så är tyskarna bra djävla mycket tuffare än vi dumsvenskar och det tror jag inte.
Det här är inte ett rasistdåd som man vill klistra på allt som händer i samhället nu.
Rasistdåd använder politikerna som ursäkt på precis allt nu.

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu!
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2015-10-18 kl. 10:15.
Citera
2015-10-18, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Rasistdåd och koka över?!
Nu skall ni ha djävligt klart för er att Köln är INTE i närheten av dagens Sverige när det gäller "mångkultur".
Köln betraktas som en hård och tuff industristad och att den är farlig.

Nu skall vi ha klart för oss att jag bor i byhålan med ärliga 10-12 no-go-zoner för vita människor och när jag var i Köln detta år så ramlade jag och polaren omkring mer eller mindre pissfulla i diverse områden, mer eller mindre belysta osv, osv, osv under några kvällar och INGENTING, absolut ingenting hände.
Unga snygga tjejer satt ensamma vid/ i parkerna och kanalen i parken och flippade med sina telefoner där vi bodde mitt i natten och INGENTING hände dem.
De som säkerligen var mest "störande" var nog de två fulla svenskarna som var glada i hatten.

Om denna "mångkulturmängd" skapar knivdåd i Tyskland så är tyskarna bra djävla mycket tuffare än vi dumsvenskar och det tror jag inte.
Det här är inte ett rasistdåd som man vill klistra på allt som händer i samhället nu.
Rasistdåd använder politikerna som ursäkt på precis allt nu.

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu!

Enligt tyska motsvarigheten till SCB så hade år 2011(senaste statistik jag hittade) 31% av Köln befolkning invandrarbakgrund där turkar var största enskilda grupp.
Citera
2015-10-18, 10:27
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Enligt tyska motsvarigheten till SCB så hade år 2011(senaste statistik jag hittade) 31% av Köln befolkning invandrarbakgrund där turkar var största enskilda grupp.

Och? De märktes inte av på något som helst negativt sätt i samhällsbilden under vår tid där.

"Våra" 30% i min byhåla skapar totalt kaos och ekonomiskt sönderfall i samhällssystemet.

Är det någon förklaring till att jag och polaren kunde sladda omkring i lugn och ro pissfulla utan att något hände men vi gör med risk för livet i S-holm och byhålan om vi är i fel områden?

Var det Turkar vi skulle ha tagit hit istället för analfabetiska klanfolk ifrån hela världen?

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu?
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2015-10-18 kl. 10:32.
Citera
2015-10-18, 10:44
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Förskräckligt dåd, man hur mycket den högerextremistiska sidan växer i Europa. Som svensk mer utomeuropeiska rötter skrämmer den växande rasismen mig.

Och på detta dåd går det tusen självmordsbombare lägg ner tramspelle.

Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Men att muhammedaner springer runt och halshugger europeer i Europa skrämmer dig inte? Jisses.

Klart det inte gör han är ju själv muslim.

Tyvärr är det väl såna här dåd som krävs för att politiker ska börja lyssna på vanligt folk.
Citera
2015-10-18, 19:51
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Europa har sina muslimer också, enda skillnaden är att kristendomen dominerar här så knip stjärten med eraa "muhammedan"-oneliners. Kristendomen är från MENA också, eller var det de forna rosafärgade ubermensch-arierna från Norden som lade grunden till kristendomen?

Ja i den fom som kristendomen existerar i Europa så var det en arisk romersk kejsare som grundlade kristendomen och spred den i Europa. Läs på innan du öpnnar din mun som luktar avföring.
Citera
2015-10-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Och? De märktes inte av på något som helst negativt sätt i samhällsbilden under vår tid där.

"Våra" 30% i min byhåla skapar totalt kaos och ekonomiskt sönderfall i samhällssystemet.

Är det någon förklaring till att jag och polaren kunde sladda omkring i lugn och ro pissfulla utan att något hände men vi gör med risk för livet i S-holm och byhålan om vi är i fel områden?

Var det Turkar vi skulle ha tagit hit istället för analfabetiska klanfolk ifrån hela världen?

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu?
Turkiet är skapat genom folkmord och lever genom folkmord så du är helt åt helvete fel ute med ditt beröm över turkbarbarerna.
Citera
2015-10-18, 21:15
Medlem
BAB7s avatar
Då är det bara att gratulera henne till vinnare i valet.
http://www.spiegel.de/politik/deutsc...a-1058404.html

Kölns befolkning har sagt sitt.

Grattis Henriette!
Citera
2015-10-18, 21:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkallDuGeFanI
Turkiet är skapat genom folkmord och lever genom folkmord så du är helt åt helvete fel ute med ditt beröm över turkbarbarerna.

Haha ja Turkiet som skryter med att de är 99,9% islamskt. Anledningen jo de slaktade alla de andra så sent som på en bit in på 1900-talet. De väl väl inte erkänna att det fanns ett namn som var Konstantinopel tidigare.
Citera
2015-10-19, 12:37
Medlem
Konservativatankars avatar
Det inträffade är naturligtvis någonting som man ej bör behöva uppleva i egenskap av politiker, oavsett vilken sida av det s.k. ideologiska staketet man tillhör. Ett funktionellt samhälle möter argument med kontra-argument istället för våldsamma knivdåd.
Senast redigerad av Konservativatankar 2015-10-19 kl. 12:40.
Citera
2015-10-19, 13:59
Medlem
Mr.Swedens avatar
Finns det inte en likhet med Breivik här? Båda inser att problemet inte är invandrarna som kommer hit i stora skaror, utan de politiker som gör det möjligt.

Som vanligt när du poppar popcorn och ökar värmen är det några korn som poppar före de andra.
Citera
2015-10-19, 14:55
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservativatankar
Det inträffade är naturligtvis någonting som man ej bör behöva uppleva i egenskap av politiker, oavsett vilken sida av det s.k. ideologiska staketet man tillhör. Ett funktionellt samhälle möter argument med kontra-argument istället för våldsamma knivdåd.

Det finns en gräns, när folk inte kan vänta längre på att de demokratiska metoderna till förändring ska ta skruv.
Citera
2015-10-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Finns det inte en likhet med Breivik här? Båda inser att problemet inte är invandrarna som kommer hit i stora skaror, utan de politiker som gör det möjligt.

Som vanligt när du poppar popcorn och ökar värmen är det några korn som poppar före de andra.

Jovisst, båda är uppenbara terrorister, och båda begår terrordåd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in