Citat:
Ursprungligen postat av
KCutrone
Oj vilken intervju i Svd:
https://www.svd.se/a/aleKG2/komikern...lturens-finrum
Alltid tyckt dom var omaka och framförallt att hon är way out of his league. Men jösses vad hon alltså står ut med:
- Han blir ”rasande på familjen var tredje eller varannan dag” (?!), de måste alltså konstant gå på äggskal pga hans humör
- Han vägrar diska pga borgerligt men tycker samtidigt att man ska ”hedra den inre åsnan som mår bra av att cykla i motvind och bära tungt” (men diska då?)
- han ”ska tas om hand, men ingen vet hur”
- han utsatte sitt ena barn för ett utbrott och skrämde barnet genom att bli arg och riva sönder sina jeans pga att hans dotter var ”jobbig”
Anna lämna honom och spring därifrån så fort du kan, för din och barnens skull.
Jag tror han koketterar
Jag har tvärtom misstänkt ibland att kringlan kanske kanske utsätt för
psykisk misshandel och att hans fru är extremt kontrollerande !!!1 😢😢
Lyssnar man på de poddar han ingår i återkommer det att hans fru tycker han är värdelös, sinnessjuk, dum, inte behövs.. nu har de ju en besk jargong i de poddarna. Det är beska droppar o har en ironisk ton.
MEN det är nåt med den där bruden. Hon verkar väldigt hård .
Det är också märkligt hur han fick den där märkliga stilen med antroposofiska säckvävsrockar och liknande och att deras familj framstår som en amish-sekt som vill homeschoola sina ungar.. den grejen står hon för tror jag . Rätt ovanlig kombo den med uppväxt med rika föräldrar med lantegendomar, total übermenchentitlement och antroposofi-diggande. Bohem-man. Och hänger gärna med Blondinbella. Sammansatt personlighet fru Anna har ändå. Hon har dock tonat ner sina nålstick mot äckliga tafsande invandrarmän sista åren.