2008-07-15, 21:14
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Har aldrig hållit i en i hela mitt liv. Det finns ju ingen som helst anledning till det.

Jag kan komma på flera såhär på rak arm.

1. Det är sjukt avkopplande.
2. Det är sjukt gott.
3. Det sprider sig en kittlande känsla i hela kroppen. (om det är första ciggen på dagen)
4. Det finns inget tillfälle då något smakar så gott som en cigarett på fyllan.
Citera
2008-07-15, 21:25
Medlem
Selbstmords avatar
Jag var 12 år. Min (då) bästa vän, som är ett par år äldre än mig bjöd. Jag testade. Och jag är fast sen dess.
Citera
2008-07-16, 00:02
Medlem
NoahMayers avatar
Skolans snyggaste tjejer och tuffaste killar stod alltid bakom en knut på rasterna och nyttjade rökverk.

Jag och polarn ville inte vara sämre och debuterade således redan vid 8 års ålder...

Kan såhär i efterhand tycka att debuten kom lite väl tidigt kanske. De andra var iaf 15-16år..

/ Noah
Citera
2008-07-16, 00:19
Medlem
GranatAppelJoss avatar
12 år. Skulle gå med min vän på en "fest" och han hade börjat röka. Tog en cigg, njöt, tog en till, och nu är jag fast
Citera
2008-07-16, 18:27
Medlem
Mjälls avatar
På fyllan.

Röker väldigt sällan, mest när jag är full. Snyltar på folk!
Citera
2008-07-16, 18:50
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
På fyllan.

Parasit!
Citera
2008-07-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
På fyllan.

Haha, kan inte annat än o hålla med

Nykter så hostar jag typ av halsbloss men på fyllan går det bra
Citera
2008-07-16, 18:59
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Haha, kan inte annat än o hålla med

Nykter så hostar jag typ av halsbloss men på fyllan går det bra

Jag fattar inte det, jag har aldrig hostat av halsbloss, visserligen började jag röka på fyllan, men sen några helger efter när jag testade mitt i veckan så hostade jag inget. Det kändes lite obehagligt (jobbigt) i halsen men inget hostande.
Citera
2008-07-16, 19:06
Medlem
Avstängdas avatar
Jag och en kompis hade snott ett paket av mina föräldrar och tjuvrökte under en balkong som det vare en häck omkring. Vi var 9 år gamla.

Började röka riktigt när jag var 12 år gammal och det gjorde jag ensam, men fick med mig 2 kompisar sen
Citera
2008-07-16, 20:57
Medlem
första ciggen när jag var 18. 5 dagar efter jag fyllt år. Satt full på en fest så börja en annan röka, bjudningen var självklar. Innan dess hade jag varit anti-rökning som fan. Tyckte dock det var fett skönt att stärka fyllan med nikotin.

Sen blev det feströkning jämt, det blev ju så mycket "bättre" fylla. I början så parasitade man men efter ett tag fattade man att det är fett drygt att ha en person som tigger cigg som kompis. Så jag började på riktigt istället.

Tog förhoppningsvis min sista nu för 24 timmar sen för jag hoppas jag kan lägga av nu.
Citera
2008-07-16, 23:22
Medlem
byyys avatar
På en fest.. Det var en polare som bjöd och det ända jag kommer ihåg var att jag hostade något djävulskt.
Citera
2008-07-16, 23:34
Medlem
wreckinggirls avatar
Snodde cigarettpapper + tobak av farsan. Ciggen såg ut som ett skämt, men det spelade mindre roll. Körde på med hemrullat i nån månad ... innan jag vågade mig till kiosken och KÖPTE ETT PAKET BLÅ BLEND. Fråga inte varför jag stammade fram just den sorten men jag tror jag blev nervös av någon anledning. Trots att jag handlat cigg åt farsan hundratals gånger .

Men jag har aldrig hostat eller tyckt det varit speciellt starkt. Och har rökt från och till sedan dess ...
Senast redigerad av wreckinggirl 2008-07-16 kl. 23:37. Anledning: edit: var nog 11-12 år sådär ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in