• 1
  • 2
2005-10-31, 15:43
Medlem
Xmad^s avatar
vad är musta hörde det av en kompis men han vill inte säga vad det är. har någon non film eller kan förklara vad det e.
2005-10-31, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xmad^
vad är musta hörde det av en kompis men han vill inte säga vad det är. har någon non film eller kan förklara vad det e.

Musta är när du spottar i din partners göthålla, vevar runt med fingret tills saliven blir brunaktig. Sen suger du upp det snabbt som fan o sväljer. Låter härligt
2005-10-31, 16:05
Medlem
Musta är något man gör med äpplen, för att de skall bli till cider eller för att kunna bränna calvados av saften.
Man pressar äpplen till saft, tillsätter jäst, väntar några veckor, och så har man fått must. Musten kan man sedan rena och filtrera för att få cider, eller bara bränna till äppelbrännvin.

Nej, skämt åsido - jag har ingen aning vad musta betyder i sexuellt hänseende. Jag ser med förtroende fram emot att någon här förklarar begreppet - kompetensen vad avser udda sexuella yttringar är säkert mycket bred här på FB.
2005-10-31, 17:40
Medlem
Det kanske är det här du tänker på?
http://elephant.se/elefantavel.php?o...da%20elefanter
2005-10-31, 17:44
Medlem
Schulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athena
Det kanske är det här du tänker på?
http://elephant.se/elefantavel.php?o...da%20elefanter
Hehe. Vilken jävla snabel han hade.

Musta? ingen aning
2005-10-31, 17:47
Medlem
LadyTieras avatar
flyttar til språk, kommer de där på att det är av alternativ sexuell art så kan moderatorena där skicka tillbaka det.

Moderator
2005-10-31, 17:57
Medlem
Alltså seriöst musta betyder det jag skrev.
2005-10-31, 17:58
Medlem
palefaces avatar
Musta = svart .. på finska..
2005-10-31, 18:24
Medlem
462s avatar
musta är mycket riktigt, här i göteborg i alla fall, att fingra i rumpan tills det uppstår brunaktigt "bubbel". det kräver säkert sin man, eller kvinna.

edit: saknades en bostav bara..
2005-10-31, 19:21
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizco
Musta är när du spottar i din partners göthålla, vevar runt med fingret tills saliven blir brunaktig. Sen suger du upp det snabbt som fan o sväljer. Låter härligt

Korrekt! Fast enligt min instruktion så ska man "knulla" lite med fingret när man spottat, men alltså bara stoppa in fingret någon centimeter.

Frågan är om någon, någonsin har provat att göra det?
2005-10-31, 19:24
Medlem
Bråkmakarns avatar
Det finns en tråd här på FB, som medlemmen humbug startat, som behandlar ämnet. Söka får ni göra själv.
2005-10-31, 19:25
Medlem
Schulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizco
Det däran låter inte gott.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in