2005-10-31, 19:38
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Ordet återfinns tyvärr inte i Stora fula ordboken men med tanke på trådens ursprung i Alternativa sexualiteter törs man dra slutsatsen att den betydelse som wizco m.fl. föreslagit också är den som trådskaparen söker. Tråden flyttas därför från Språk tillbaka till sitt ursprungsforum, i enlighet med LadyTieras förslag.

Här är ett par tidigare trådar kring företeelsen (tack till Bråkmakarn för länktips):

"Musta" - Ett vedertaget begrepp eller småstadsfabricering?

Vem ska musta dig? (eller: din värsta fiende?)

/Moderator
2005-10-31, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schull
Det däran låter inte gott.
Mums
2005-10-31, 22:27
Medlem
Ingen som kan hooka videoklipp och sånt då? Kanske någon som provat på att musta sin flickvän / pojkvän och kan berätta om hur det smakade och hurdan konsistensen var?
2005-10-31, 22:28
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizco
Ingen som kan hooka videoklipp och sånt då? Kanske någon som provat på att musta sin flickvän / pojkvän och kan berätta om hur det smakade och hurdan konsistensen var?

Smaken kan man nog enkelt gissa sig till...men konsistensen...det har jag inte den blekaste...
2005-10-31, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Smaken kan man nog enkelt gissa sig till...men konsistensen...det har jag inte den blekaste...
Bajset smakar alltså som det luktar? Berätta mera
2005-11-01, 10:30
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Bajset smakar alltså som det luktar? Berätta mera

Bajset smakar väl som bajs? Försöker du antyda att jag har smakat på bajs....isf har du fel.
2005-11-03, 19:42
Medlem
Kaminixs avatar
Citat:
Musta är när du spottar i din partners göthålla, vevar runt med fingret tills saliven blir brunaktig. Sen suger du upp det snabbt som fan o sväljer. Låter härligt
Ojojoj, känner hur det vattnas i munnen!
2005-11-04, 22:17
Medlem
Citat:
Bajset smakar väl som bajs? Försöker du antyda att jag har smakat på bajs....isf har du fel.

Jo men bajs smakar bajs säger inte mig något.. Har du inget att jämföra det med tex chocladpudding kanske?
2005-11-04, 22:48
Bannlyst
Citat:
Jo men bajs smakar bajs säger inte mig något.. Har du inget att jämföra det med tex chocladpudding kanske?
Lukten säger väl nåt om smaken kanske...??
2005-11-04, 23:43
Medlem
Så tobaken till vattenpipa smakar jordgubb också bara för att den luktar jordgubb
2005-11-06, 00:31
Medlem
curdmans avatar
Citat:

Smaken är som baken...
2010-03-23, 22:52
Medlem
Citat:
Musta är när du spottar i din partners göthålla, vevar runt med fingret tills saliven blir brunaktig. Sen suger du upp det snabbt som fan o sväljer. Låter härligt

Låter fruktansvärt äckligt, men din beskrivning stämmer helt och hållet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in