Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Vi är för få som reagerat.
Hur kan det komma sig att inte Afs i detta nu tar över makten från SD, samtidigt som NMR har 10%?
Professorer, FM och andra aktörer
talar om risken för inbördeskrig, men väljarna talar om tjänstemannaansvar.
Gnäll inte över imaginära spottloskor! Förbered dig istället för det som nu börjat blåsa!
Jag är redan där, jag står förvarnad av initierade källor, människor som har all insyn via köksingången så att säga och att dom har alltid fått rätt i sak, det är personer som ligger i tio år före mannen på gatan, mannen på gatan får läsa i tidningen i 10 år efter som en stor nyhet.
En lever nu i USA med alla sina pengar, en del vet och sedan är det upp till var och en om man tror eller ej. Ledande politiker dom lämnar Sverige fortare än kvickt direkt efter sin avgång, varför?
Sjöstedt är bara en i ledet och öppen med att han flyttar till Vietnam, trenden har pågått i gott och väl tjugo år.
Mentalt så är jag där att det blir inte bra sedan är det en annan femma med det praktiska. Det är inte så lätt att få till och att du måste förstå väljare.
Alla äger inte den förmågan att koppla ihop saker, det är decennier av hjärntvätt som gör att C har inget med A att göra, det är för enkelt med A B C utan folk öhhh C C hur kan det komma sig? C...öhhh näe det är för komplicerat, det kan ha varit med Ö som det hela startade eller på grund av kosmisk strålning!
Vad som helst kan sägas högt och öppet utom den enkla och logiska uppställningen A B C för då djävlar om man leker smart.
Folk är rädda och oroliga för framtiden, att då få vara en mindre vetandes och att köpa lögner det är den flykt som vi har fått oss till godo men att som du ser så biter inte lögnerna på samma sätt som förr. Gå tillbaka en 30 år och att det var så att den största lögnaren vann valet.