2020-02-23, 19:46
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Om du inte har levt under en sten så VET du vad som drabbar de människor som går mot PK-etablissemanget. Den som har en familj att ta ansvar för kan inte (alltid) riskera att bli av med sin försörjning. Och för den som tar striden kan det bli otroligt dyrt. Tro mig – jag VET.
Jag tror dig. Jag är glad att du vet.

Det har inte varit så hemskt att det är ogörbart. Somliga oppositionella i andra länder släpas ut ur husen och sätts eld på, eller hängs, till folks jubel.

Jag förstår dem som med hämndlystnad nu ser på Svenssons framtid i det kollapsade Sverige, det gör säkert du också.

I slutändan står vi ändå kvar med oss själva, och det är fint att veta att vi var sanna mot oss själva, eller hur? Vi är inga offer, vi är segrare hur än detta slutar. Vi har kvar vår själ, och det ska vi ha in i det sista!

Jag har också familj. Det är bara en drivkraft att kämpa för barnens framtid, en framtid i ett eget land.
Senast redigerad av LadySweden 2020-02-23 kl. 19:52.
Citera
2020-02-23, 19:54
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag tror dig. Jag är glad att du vet.

Det har inte varit så hemskt att det är ogörbart. Somliga oppositionella i andra länder släpas ut ur husen och sätts eld på, eller hängs, till folks jubel.

Jag förstår dem som med hämndlystnad nu ser på Svenssons framtid i det kollapsade Sverige, det gör säkert du också.

I slutändan står vi ändå kvar med oss själva, och det är fint att veta att vi var sanna mot oss själva, eller hur? Vi är inga offer, vi är segrare hur än detta slutar. Vi har kvar vår själ, och det ska vi ha in i det sista!

Jag har också familj. Det är bara en drivkraft att kämpa för barnens framtid, en framtid i ett eget land.
Just det. Vi har kvar vår själ. Problemet är att de människor som skapar detta helvete är själlösa. De är bortom räddning. De måste ersättas av människor som inte säljer sin själ. ANNARS återstår bara inbördeskrig. Det är gammal vanlig historia…
Citera
2020-02-23, 20:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Definiera "gnälla".

Lägga skulden på andra för det man själv är skyldig till.
Citera
2020-02-23, 20:19
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Just det. Vi har kvar vår själ. Problemet är att de människor som skapar detta helvete är själlösa. De är bortom räddning. De måste ersättas av människor som inte säljer sin själ. ANNARS återstår bara inbördeskrig. Det är gammal vanlig historia…
Det är väljarna som skapar detta helvete, och ja: de är själlösa. Detta är ett krig om själar. En kamp för att få svenskarna att återerövra sina själar.
Citera
2020-02-23, 20:20
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Vi är för få som reagerat.

Hur kan det komma sig att inte Afs i detta nu tar över makten från SD, samtidigt som NMR har 10%?

Professorer, FM och andra aktörer
talar om risken för inbördeskrig, men väljarna talar om tjänstemannaansvar.

Gnäll inte över imaginära spottloskor! Förbered dig istället för det som nu börjat blåsa!

Jag är redan där, jag står förvarnad av initierade källor, människor som har all insyn via köksingången så att säga och att dom har alltid fått rätt i sak, det är personer som ligger i tio år före mannen på gatan, mannen på gatan får läsa i tidningen i 10 år efter som en stor nyhet.
En lever nu i USA med alla sina pengar, en del vet och sedan är det upp till var och en om man tror eller ej. Ledande politiker dom lämnar Sverige fortare än kvickt direkt efter sin avgång, varför?
Sjöstedt är bara en i ledet och öppen med att han flyttar till Vietnam, trenden har pågått i gott och väl tjugo år.

Mentalt så är jag där att det blir inte bra sedan är det en annan femma med det praktiska. Det är inte så lätt att få till och att du måste förstå väljare.
Alla äger inte den förmågan att koppla ihop saker, det är decennier av hjärntvätt som gör att C har inget med A att göra, det är för enkelt med A B C utan folk öhhh C C hur kan det komma sig? C...öhhh näe det är för komplicerat, det kan ha varit med Ö som det hela startade eller på grund av kosmisk strålning!
Vad som helst kan sägas högt och öppet utom den enkla och logiska uppställningen A B C för då djävlar om man leker smart.
Folk är rädda och oroliga för framtiden, att då få vara en mindre vetandes och att köpa lögner det är den flykt som vi har fått oss till godo men att som du ser så biter inte lögnerna på samma sätt som förr. Gå tillbaka en 30 år och att det var så att den största lögnaren vann valet.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2020-02-23 kl. 20:24.
Citera
2020-02-23, 20:21
Citat:

Åja, något vapenskrammel lär det inte bli frågan om med NATO-landet Norge ett stenkast västerut och med Finnen redo att säkra upp vid en total systemkollaps. Däremot blir det förstås slutet för det enhetliga Sverige där brott mot mänskligheten flagrant har varit satt i verket sedan urminnes tider.

Sverige är ett slags banditernas paradis med kulturbefriade, smaklösa regimlojala kretiner som stulit och själlöst ålat sig fram mellan regimens trånga åsiktskorridorer av betong begjutna av blod från sekel av passiv-aggressiva karriärister.
Citera
2020-02-23, 20:35
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Det är väljarna som skapar detta helvete, och ja: de är själlösa. Detta är ett krig om själar. En kamp för att få svenskarna att återerövra sina själar.
Gruppen ”väljare” måste brytas ner i hanterbara delar. Sverige har över tid fått en maktklass som domineras av politiker, byråkrater och medieaktörer. Dessa dominerar samhällsdebatten och lurar en massa oskyldiga människor som bara vill väl.

Att som vissa skylla på de som lurats, de som faktiskt ÄR offer, är jävligt oetiskt och kontraproduktivt. Angrip istället den sjuka ”härskarklass” som egenmäktigt sätter sig över de normer som ska få vårt samhälle att fungera.
Citera
2020-02-23, 20:46
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Jag är redan där, jag står förvarnad av initierade källor, människor som har all insyn via köksingången så att säga och att dom har alltid fått rätt i sak, det är personer som ligger i tio år före mannen på gatan, mannen på gatan får läsa i tidningen i 10 år efter som en stor nyhet.
En lever nu i USA med alla sina pengar, en del vet och sedan är det upp till var och en om man tror eller ej. Ledande politiker dom lämnar Sverige fortare än kvickt direkt efter sin avgång, varför?
Sjöstedt är bara en i ledet och öppen med att han flyttar till Vietnam, trenden har pågått i gott och väl tjugo år.

Mentalt så är jag där att det blir inte bra sedan är det en annan femma med det praktiska. Det är inte så lätt att få till och att du måste förstå väljare.
Alla äger inte den förmågan att koppla ihop saker, det är decennier av hjärntvätt som gör att C har inget med A att göra, det är för enkelt med A B C utan folk öhhh C C hur kan det komma sig? C...öhhh näe det är för komplicerat, det kan ha varit med Ö som det hela startade eller på grund av kosmisk strålning!
Vad som helst kan sägas högt och öppet utom den enkla och logiska uppställningen A B C för då djävlar om man leker smart.
Folk är rädda och oroliga för framtiden, att då få vara en mindre vetandes och att köpa lögner det är den flykt som vi har fått oss till godo men att som du ser så biter inte lögnerna på samma sätt som förr. Gå tillbaka en 30 år och att det var så att den största lögnaren vann valet.
Väljaren är feg och falsk. Det betyder inte att väljaren måste förbli feg och falsk. Nej, jag behöver inte gilla att väljaren är feg och falsk.

Bygg nätverk! Det är det bästa du kan göra som förberedelse.
Citera
2020-02-23, 20:56
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Gruppen ”väljare” måste brytas ner i hanterbara delar. Sverige har över tid fått en maktklass som domineras av politiker, byråkrater och medieaktörer. Dessa dominerar samhällsdebatten och lurar en massa oskyldiga människor som bara vill väl.

Att som vissa skylla på de som lurats, de som faktiskt ÄR offer, är jävligt oetiskt och kontraproduktivt. Angrip istället den sjuka ”härskarklass” som egenmäktigt sätter sig över de normer som ska få vårt samhälle att fungera.
Maktklassen i Sverige ges sin makt av väljarna.

Vår statsminister gestaltar den svenska sjukan mycket väl. Han är en god representant.

Vem har lurats? Asylinvandringen har ju tex drivit på belåningen och därmed varit just lönsam. Vilket löfte till väljarna är inte uppfyllt, sett till huvuddragen i politiken?

Ja, MSM har mörkat och vinklat, men HUR kan någon tro på kompetensregn fån Syrien? Då är man så dum att man bör bli förklarad omyndig.
Nej, feghet är vad det handlar om.
Citera
2020-02-23, 21:14
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Väljaren är feg och falsk. Det betyder inte att väljaren måste förbli feg och falsk. Nej, jag behöver inte gilla att väljaren är feg och falsk.

Bygg nätverk! Det är det bästa du kan göra som förberedelse.

Om du själv sitter i den samma båt som vi alla andra, vem fan bryr sig om vad du gillar?

Verkligheten är vad den är och ska man lyckas med att förändra ja då måste man utgå ifrån verkligheten, förstå den och till del förlika sig med den.

Att knulla går fort men att älska tar tid, citerar här en rikskänd pundares senaste visdomsord, rätt genialt faktiskt.
Citera
2020-02-23, 21:22
Citat:

”Har över en tid fått en maktklass..”

Vad fan yrar du om? Regimen har sedan urminnes tider varit upptagen med att söndra och härska. Att det nu fått gå ut över sektmedlemmarna själva är bara ett naturligt steg i den processen.

Medlöparna som blundat och sett åt det andra hållet när den kristalliserade psykopatin gått lös på andra länder och befolkningsgrupper har förstås ingen rätt att värma sig med offerkoftan. Det är bara gilla läget när sekten inte längre duger som valboskap.
Citera
2020-02-23, 21:29
Citat:

Ett djävla folk som aldrig haft någon egentlig självständig själ kan förstås inte återerövra den. Den finns för fan inte. Utan sekten är du inget. Sekten är allt.

Och ges sekten en möjlighet att agera mot förtryckare, så tar dessa kretiner genast rygg på förtryckeriet och hånler självgott när marginaliseringspolitiken och söndrandet och härskandet pågår i full rulle i strid mot allt vett och sans, men framförallt som brott mot de mänskliga rättigheterna.

Sektswänsken saknar fundamentala processer för vett och sans i det kollektiva huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in