Citat:
Ursprungligen postat av
Brydigabsolutinte
''Sweden is fallin''
Så leder rubrikerna på ett fåtal artiklar jag unnade mig att läsa igenom igenom kvällen, Sveriges politik har fångat mitt intresse nå rejält på senaste tiden.
Jag kan lägga handen på allt jag står för och tror på att detta är ett skämt, Hur kunde detta tillåtas?
vem bär ansvaret? Hur ska Sverige räddas? Hur ska vi framför allt stoppa utvecklingen från att bli katastrofalt dåligt?
Hjälp mig här, jag vet inte vad jag ska klaga på gällande Sverige. Det känns som fler och fler inser Sverige håller på förstöras och SVERIGE ÄR SJUNKANDE SKEPP! Jag som flyttade hit i hopp om att leva tryggt i ett fint samhälle, dessa tankar har förvandlats. jag lägger inte allt skuld på immigrationspolitiken men det är fan helt omöjligt med dagens politiker, jag vet inte längre vem som vill svenska folket och oss ''normala'' invandrare väl ..............!!!!!
Berätta hur du vill Sverige ska vara !
Tror vi har 3 grupper
1. En grupp som skiter i vilket
2. En grupp som vill Sverige väl
3. En grupp som motarbetar ett tryggt och bra Sverige
Vi hör varje dag här på Fb att folk är missnöjda med situationen , men ingen vet vad den ska göra .
Jag tycker man ska försöka förklara hur man vill Sverige ska vara. Inte skrika ut sitt hat.
Du som invandrare borde prata med folk runt om dej hur du vill Sverige ska vara .
Vem vet folk kanske lyssnar och tycker samma .
Många gör ingen nytta , mest skriker hatiska saker .
Hat blir ju till en dålig energi .
Vi vill väl att Sverige ska ha en bra energi ?
Edit
Jag tycker själv att Sverige ska bestå av god mat , fin natur , trygghet och att människor respekterar varandra.
Hjälper varandra och hejar på varandra .
Att man ska kunna känna sej trygg och glad av att bo i Sverige !