2025-06-06, 14:45
Medlem
Chokladboll med THC. Here we go again! På nationaldagen.
Citera
2025-06-08, 16:37
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Tycker personligen att oralt intag kan vara lite ojämnt.

Jag älskar edibles och har konsumerat oralt regelmässigt i flera år, särskilt de senaste två åren då jag slutat röka och nu dessutom har tillgång till lagliga produkter.

Jag har en koncentrerad olja som jag använder mig av. Enligt etiketten på flaskan innehåller 2 droppar 7.5mg THC. Jag har tagit exakt två droppar vid väldigt många tillfällen och visst är effekten hyffsat likvärdig men upplever ändå att jag blir mer bäng vissa kvällar än andra, så någon helt exakt vetenskap verkar det inte vara. Frugan upplever samma sak.

Denna håller jag helt med på, har en ren THC olja som är på 92%. Tar 1-2 droppar och blir totalt borta ibland i över 12 timmar, sen kan det blir lagom ibland. Har väl såklart analyserar att det beror på sömn, om man tar det ihop med mat eller på fastande mage etc . Rätt kraftfull via levern iaf då det även kan bli hallucinationer. Mer läkande via levern också, så undrar om det kan påverka om man nu har massa skit i kroppen?
Citera
2025-06-19, 15:11
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosik
Hur fungerar det -- Känner inte till, någon hemsida?

Brukade göra muffins med 2 femmor bra brunt som luktar rejält ska säga att det var bra drag i dom även om man äter en halv muffins.
Citera
2025-06-19, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Brukade göra muffins med 2 femmor bra brunt som luktar rejält ska säga att det var bra drag i dom även om man äter en halv muffins.

Hackar man det gröna och smular i eller kör du det som strössel?
Citera
2025-06-19, 20:58
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosik
Hackar man det gröna och smular i eller kör du det som strössel?

Bara krossa ner det i smöret sedan går du efter vanliga receptet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in