Citat:
Ursprungligen postat av
The.Swede
Tack för svar, alltid skoj att läsa andras erfarenheter och upplevelser då det varierar så från person till person. talrik/skål/mindra kastrull i en större kastrull med kokande vatten, i med smör å gottis och låta det ligga å dra sig i 30-60 minuter.
https://www.epicurious.com/expert-ad...butter-article BTW blev det någon skillnad på effekt när du hade det i ugnen dubbla tiden än vad du bruka?
Det där ska vi prova till helgen , tack !
Dessvärre klantade jag till det igår, sänkte tempen men körde bara 45min vilket resulterade i ett nästan uteblivet rus.. var för trött haha.
Ska göra det ordentligt ikväll
Citat:
Ursprungligen postat av
Nattvarelser
Det är definitivt hälsosammare än att röka, du behöver inte hosta och det skadar inte dina lungor.
Oral haschkonsumtion är hälsosammare.
Men efterverkningarna är starkare, så jag kunde inte arbeta nästa dag (jag arbetar med pengar och måste koncentrera mig).
Begäret är också mycket starkt, det är ofattbart vad du kan äta på en gång.
Och en annan sak: effekten är så stark att det är tillrådligt att bara ta den när du mår riktigt bra. Om du har problem som du undertrycker dyker de lätt upp igen, ofta i en mycket obehaglig form (panikattacker, paranoia).
Lite som LSD-konsumtion. Du måste vara medveten om ditt humör och din omgivning när du tar det
Ja det är mycket snällare mot kroppen att äta!
Punkten med att må bra, jag (miss)brukar
aldrig om jag är off/mår dåligt på något sätt. Man mår bara sämre. Bättre att ta tag i den bakomliggande orsaken först.
Haha munch är trevligt, man får bara undvika att köpa hem allt för mycket skit.. tränar rätt hårt så just den biten gör mig inget alls.
Däremot, vissa Strains eller om jag brukat för länge utan paus så uteblir munch helt och hållet. Det går istället åt andra hållet, att man knappt vill äta. Märkligt de där..
Du kanske ska prova med en mindre oral dos? När jag inte hade resistans o knappt provat att äta så räckte 0.2 till att göra mig ruskigt påverkad i 12-24h.