2023-04-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Måste de vart hasch? Kan ha varit mycket thc olja i. Eller annat. Och en dokumentär verifierar inget.
Nej de måste det inte men det var ju de hon smugglade så högst sannolikt ja. Nej så är det men läser du på tex reddit kan man hitta hundratals kommentarer om folk som blivit påverkade av att äta det utan tillagning. så jag lutar mer åt att de faktiskt funkar än att de absolut inte ger effekt alls. Tror faktiskt det är du som har fel här.
Senast redigerad av flaskans 2023-04-05 kl. 19:03.
Citera
2023-04-05, 22:57
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans
Nej de måste det inte men det var ju de hon smugglade så högst sannolikt ja. Nej så är det men läser du på tex reddit kan man hitta hundratals kommentarer om folk som blivit påverkade av att äta det utan tillagning. så jag lutar mer åt att de faktiskt funkar än att de absolut inte ger effekt alls. Tror faktiskt det är du som har fel här.

Ok. Kan vara öppen för det. Men de skulle va väldigt oljigt då och större mängd. Sen, man kan ju knappast svälja mer än ett hg brunt. Värt 4500. Vem fan smugglar det? Inte rimligt.
Citera
2023-04-06, 08:07
Medlem
Citat:
Ok. Kan vara öppen för det. Men de skulle va väldigt oljigt då och större mängd. Sen, man kan ju knappast svälja mer än ett hg brunt. Värt 4500. Vem fan smugglar det? Inte rimligt.

Du trollar va?

Alla jag träffat har blivit bakade av att äta obakat hasch och grönt.

En kompis odlade åt sig själv, och strösslade enbart över maten utvalda dagar.

Tror det mest är en fråga hur lång tid det tar innan det kickar. Eller så saknar en del något i magen.

Och du menar att ingen smugglat hasch i magen, nej, du trollar.

Adjö.
Citera
2023-04-06, 18:15
Medlem
Citat:
Man kan ju undra vem som är tard här? Nej fel igen kompis, man kan svälja upp till ett kilo.
Citera
2023-04-06, 18:48
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Du trollar va?

Alla jag träffat har blivit bakade av att äta obakat hasch och grönt.

En kompis odlade åt sig själv, och strösslade enbart över maten utvalda dagar.

Tror det mest är en fråga hur lång tid det tar innan det kickar. Eller så saknar en del något i magen.

Och du menar att ingen smugglat hasch i magen, nej, du trollar.

Adjö.

Känner ingen som blivit det. Tekniskt omöjligt.
Citera
2023-04-06, 18:51
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Man kan ju undra vem som är tard här? Nej fel igen kompis, man kan svälja upp till ett kilo.
Svälja ett kg. Hahaha. Ok. Värt 40 papp. Ok. Minus resa osv. Vinst typ 20 papp. Ok. Du tror det är så det går till.
Citera
2023-04-06, 19:19
Medlem
Citat:
Svälja ett kg. Hahaha. Ok. Värt 40 papp. Ok. Minus resa osv. Vinst typ 20 papp. Ok. Du tror det är så det går till.
Yes det är ett av många sätt att smuggla och även ganska vanligt.

Du borde nog läsa på lite innan du skriver här inne och förvirrar folk med din fel information.
Citera
2023-04-06, 19:31
Medlem
Citat:
Känner ingen som blivit det. Tekniskt omöjligt.
Men nej det är det inte. Vissa människor alltså 🙃
Citera
2023-04-07, 18:37
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Yes det är ett av många sätt att smuggla och även ganska vanligt.

Du borde nog läsa på lite innan du skriver här inne och förvirrar folk med din fel information.
Idiot de kommer i ton i lastbilar och båtar. Kokain däremot. Är en vettig affär.
Citera
2023-04-08, 09:32
Medlem
Citat:
Idiot de kommer i ton i lastbilar och båtar. Kokain däremot. Är en vettig affär.

Med ditt resonemang menar du att kokain aldrig kommer i lastbilar eller båtar alltså.. Nej du trollar, eller har problem att uttrycka dig. Jag tror trollar och lämnar dig ifred.
Citera
2023-04-08, 15:53
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Med ditt resonemang menar du att kokain aldrig kommer i lastbilar eller båtar alltså.. Nej du trollar, eller har problem att uttrycka dig. Jag tror trollar och lämnar dig ifred.
Det är ingen som käkar ett kg hasch. Pucko.
Citera
2023-04-08, 18:43
Medlem
Citat:
Det är ingen som käkar ett kg hasch. Pucko.

Jag känner folk som ätit (över) ett kilo, och det här är mitt sista inlägg här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in