2005-10-27, 12:28
Medlem
Haha, faktum är att den första gången jag blev hög var det genom att dricka hasch-te. Nu må jag vara kungen av placebo, men jag kände rätt stark effekt efter ett par timmar. Numera röker jag endast cannabis.
Citera
2005-10-28, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Hmm Det kan vara så att jag hade fel men hade bara svårt och tro det.
Men om ni är så säkra på saken så kanske det är värt att prova nångång.
Bara jag inte slösar på mitt underbara röka, men allt har sitt pris.
Ikväll ska jag se om jag håller med er eller inte, Ca 1,5g Orange Bud ska bli drickbar vätska.
nej.nej.nej lägg inte i budsen, bladen. Eller är Orange bud bara ett namn?? Nåja hur blev bryggden? Det smakar gott eller hur.
Citera
2005-10-28, 20:56
Medlem
dumkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Word!
Jag åt haschpizza i helgen och måste säga att jag blev sjukt bäng! Först meckade jag såklart haschet och sedan la jag allt på en slice. Sen la jag en slice till på den första. Smakade väldigt starkt med hasch, jag hade i ungefär lika mycket som i en vanlig spliff (0,5 kanske). Man märkte hur haschet smälte direkt och började droppa ner på resten av pizzan. Åt allt själv och väntade en timme, samtidigt som jag krängde två starköl, och var fortfarande ganska påverkad när jag gick och la mig fem timmar senare. Rekommenderar detta!

(På tal om att inta cannabis på andra sätt än rökning.)

Har själv käkat hasch på pizza, det är gött.

Jag väntade typ en kvart, och kände ingenting, men så runkade jag och utlösningen kändes verkligen som en stöt som gick genom kroppen, och efter det var jag hur bäng som helst i minst 2 timmar.
Citera
2005-10-30, 15:37
Bannlyst
Varför är ni tvunga att inta hash på en massa ovanliga sätt?
Rök det bara, vill ni dricka nått gott köp läsk eller vad det är ni tycker om..
Skaffa hasholja om ni är tvunga att äta er beng.
Men hashet och majjan är till för att rökas, inte för att slösas.
Citera
2005-10-31, 02:39
Medlem
Joint08s avatar
Jättestora tråden om att äta/dricka cannabis

sitter här med ett gram super skunk, men kan ej röka det eftersom att rizzla tobak o alla tillbehör saknas + e hemma hos föräldrarna.
hur ska jag bli hög på detta?

alla tips e välkomna och jag skulle gärna äta det men vet ej hur, bara käkat hasch innan
Citera
2005-10-31, 02:43
Medlem
haschkokboken

http://www.fly.to/haschkokboken
Citera
2005-10-31, 02:44
Medlem
Joint08s avatar
men d står på weed te att jag needar 2g, finns d kanske annat sett att blir hög på en etta?
Citera
2005-10-31, 02:48
Medlem
manodepressivs avatar
Klipp ut en lagom stor bit av en sida i en bibel eller en psalmbok och använd som papper, och använd oregano istället för tobak?

Om du ska käka är det väl bara att göra likadant som med brunt antar jag. Se till att använda mycket fett bara.

http://www.google.se/search?hl=sv&q=...S%C3%B6k&meta=
Citera
2005-10-31, 02:48
Medlem
har du inte nån gammal cigg som du pilla tobaken ur då, o sen pula i gräset när den e tom? brukade jag göra när alla tillbehör saknades....

eller så är det väl bara att sluka det som det är o skölj ner med vatten, kan ju inte bli dåligt...
Citera
2005-10-31, 02:50
Medlem
Joint08s avatar
haha drömliv, hade jag haft d skulle vart vart hög just nu =) men ska ta o testa hasch recepten fan, älskade mina hasch oboys :P
Citera
2005-10-31, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joint08
haha drömliv, hade jag haft d skulle vart vart hög just nu =) men ska ta o testa hasch recepten fan, älskade mina hasch oboys :P

Ska du ta det nu inatt? du får skriva när du tagit det o berätta hur det gick!

OT. själv sitter jag här o unnar mig några linor tjack för en gångs skull. Underbart är det!
Citera
2005-10-31, 07:47
Medlem
Danne^s avatar
Gör en bong av en petflaska? eller vad som helst hur lätt som helst att göra hemma gjorda bongar... alufolie+petflaska=bong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in