2021-12-10, 20:27
Medlem
[quote=Menlonson|78272312]
Citat:
Ursprungligen postat av gulingtaisvart

Ok. Hur intog du de andra substanserna? När jag testade opioider första gångerna fick inte jag heller någon märkvärdig effekt. Ungefär som att kroppen och receptorerna var tvungna att lära sig hantera substansen för därefter kunde jag få bra effekt.

Men lite lustigt att det funkar att röka för dig.
Testat att dricka alkohol innan? Det kan ju öka thc halten i blodet då alkoholen vidgar blodkärlen.

Edit: Råkade tydligen rikta svaret till mig själv men är ju menat till Gulingtaisvart.

Tram kan man bara käka vad jag vet och tjo och oxy har jag både prövat snorta och bombat utan vidare effekt, oxy 2 gånger 80mg.

Det har jag inte prövat kanske måste göra det men känns ju tragiskt att förstöra något så underbart som ett cb rus med alkohol
Citera
2021-12-10, 20:30
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-stonian
THC:t är ju fettlösligt, inte vattenlösligt, så man brukar ju smälta ihop haschet med smör. Är inte det att föredra? Eller funkar det lika bra med hett vatten?
Det är det enda som funkar. Hasch i varmt vatten hahaha placebo och total waste.
Citera
2021-12-10, 20:31
Medlem
ZugMaskins avatar
[quote=gulingtaisvart|78275139]
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson

Tram kan man bara käka vad jag vet och tjo och oxy har jag både prövat snorta och bombat utan vidare effekt, oxy 2 gånger 80mg.

Det har jag inte prövat kanske måste göra det men känns ju tragiskt att förstöra något så underbart som ett cb rus med alkohol

Om du bombade tjack o inte kände nått så var det dåligt tjack.
Citera
2021-12-10, 23:31
Medlem
Citat:

Ok, har själv aldrig provat tram så kan inte så mycket om det. Så du körde 80 mg oxy utan att känna något? Blev du inte varm i kroppen, inget illamående eller ruskänsla alls? Testat någon annan opioid/opiat som funkat?

Personligen tycker jag att en lätt salongsberusning innan cannabisintag ger ett skönare rus så har du aldrig testat så kan det vara värt. Men en del gillar det ju inte och kan lätt bli illamående av kombon.
Citera
2021-12-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Ok, har själv aldrig provat tram så kan inte så mycket om det. Så du körde 80 mg oxy utan att känna något? Blev du inte varm i kroppen, inget illamående eller ruskänsla alls? Testat någon annan opioid/opiat som funkat?

Personligen tycker jag att en lätt salongsberusning innan cannabisintag ger ett skönare rus så har du aldrig testat så kan det vara värt. Men en del gillar det ju inte och kan lätt bli illamående av kombon.

Japp först prövade jag 80mg i snoken och hände inte ett jävla skit och någon månad efter prövade jag tugga sönder en 80mgs efter att ha käkat en fet grapefrukt 45-60min innan och precis som på 2400mg tramadol hände nada :´(

Gjorde en ny omgång idag på 1g som jag smällde i mig för lite mer än 5 timmar sedan
Tog först två shots vodka då det var den enda spriten jag hade tillgänglig
sen en tredjedel och någon klunk yoghurt väntade typ 10min käkade några slices pizza
tog en till tredjedel åt upp resten sedan gjorde jag i iordning en kopp grönt te med det resterande då det tydligen ska öka metabolismen så ruset kommer snabbare och direkt efter det en kopp kaffe.
Efter 3h blev jag less och tog 2mg buprenorfin istället då den och heroin är de enda opiaterna som biter på mig. Så blir att pröva göra en tinktur så om någon har en bra och lätt guide på hur man gör en tinktur utan att behöva beställa hem något så skulle det verkligen uppskattas då min tolerans har blivit så sjukt hög och röker enbart hink då det ska vara effektivast och ruset håller knappt en timme -_-
Citera
2021-12-11, 23:09
Medlem
Citat:
Japp först prövade jag 80mg i snoken och hände inte ett jävla skit och någon månad efter prövade jag tugga sönder en 80mgs efter att ha käkat en fet grapefrukt 45-60min innan och precis som på 2400mg tramadol hände nada :´(

Gjorde en ny omgång idag på 1g som jag smällde i mig för lite mer än 5 timmar sedan
sen en tredjedel och någon klunk yoghurt väntade typ 10min käkade några slices pizza
tog en till tredjedel åt upp resten sedan gjorde jag i iordning en kopp grönt te med det resterande då det tydligen ska öka metabolismen så ruset kommer snabbare och direkt efter det en kopp kaffe.
Efter 3h blev jag less och tog 2mg buprenorfin istället då den och heroin är de enda opiaterna som biter på mig. Så blir att pröva göra en tinktur så om någon har en bra och lätt guide på hur man gör en tinktur utan att behöva beställa hem något så skulle det verkligen uppskattas då min tolerans har blivit så sjukt hög och röker enbart hink då det ska vara effektivast och ruset håller knappt en timme -_-

I nödfall kan jag använda tröd om det funkar så länge jag inte behöver svälja skiten för man stinker fasen typ aceton i ett dygn efter det och smakar ju RÖVHÅL xD
Har nämligen druckit många liter i mina yngre dagar så apelsinjuice är förstört för evigt
Citera
2021-12-12, 13:32
Medlem
Citat:

Så heroin och bup funkar men inte tram eller oxy. Du får hoppas att morfin funkar för dig ifall du skulle behöva någon operation eller liknande

Har tyvärr inga fler tips för att få edibles att funka. Du nämner ju din tolerans men då du ändå får effekt av att röka kan man ju tycka att edibles borde funka också. Tinkturer har jag nada erfarenhet av tyvärr.
Citera
2021-12-20, 02:21
Medlem
desammlass avatar
Rätt ny på detta att käka hasch men tänkte testa så skulle vilja ha ett tips på oboy med hasch någon som har ett bra
Citera
2021-12-30, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
Rätt ny på detta att käka hasch men tänkte testa så skulle vilja ha ett tips på oboy med hasch någon som har ett bra

https://happypotfarmer.com/make-cannabutter-hash

gör det där och lägg det i oboyen
Citera
2022-01-01, 15:42
Medlem
Har tryckt i mig en hel påse med 10 gummi bears på 50mg över två dygn och känner inte ett skvatt, förutom huvudvärk och lite trött.
Vad fan gör jag för fel? Det är första gången jag testar cannabis i någon form. Väger iofs 120 kilo (Kommentarer överflödiga, jag vet), men jag har ju för fanken proppat i mog 500mg THC, det ska väl vara högt? Har tagit 150mg åt gången ca. Eller är det så här det ska kännas, i så fall ganska värdelöst.

Blir ruset starkare efter några gånger? Eller är jag immun?
Citera
2022-01-03, 22:25
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
I mitt eget tycke så är hasch dundersnuskigt att äta, medans gräs kan smaka ganska acceptabelt.

Brukar göra en röra med oboypulver och lite grädde så det blir som en chokladkräm och snaska på ibland.
Fick genidraget att smälta i lite hasch i det, och det smakade så vedervärdigt bittert att jag fick tvinga i mig det.
Citera
2022-01-21, 01:45
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batterismurf
Har tryckt i mig en hel påse med 10 gummi bears på 50mg över två dygn och känner inte ett skvatt, förutom huvudvärk och lite trött.
Vad fan gör jag för fel? Det är första gången jag testar cannabis i någon form. Väger iofs 120 kilo (Kommentarer överflödiga, jag vet), men jag har ju för fanken proppat i mog 500mg THC, det ska väl vara högt? Har tagit 150mg åt gången ca. Eller är det så här det ska kännas, i så fall ganska värdelöst.

Blir ruset starkare efter några gånger? Eller är jag immun?

500mg över 2 dagar är inte sådär supermycket, jag tror att om du käkat 5 på en gång hade du blivit stekt. Gärna på tom mage också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in