Citat:
Ursprungligen postat av
Menlonson
Ok, har själv aldrig provat tram så kan inte så mycket om det. Så du körde 80 mg oxy utan att känna något? Blev du inte varm i kroppen, inget illamående eller ruskänsla alls? Testat någon annan opioid/opiat som funkat?
Personligen tycker jag att en lätt salongsberusning innan cannabisintag ger ett skönare rus så har du aldrig testat så kan det vara värt. Men en del gillar det ju inte och kan lätt bli illamående av kombon.
Japp först prövade jag 80mg i snoken och hände inte ett jävla skit och någon månad efter prövade jag tugga sönder en 80mgs efter att ha käkat en fet grapefrukt 45-60min innan och precis som på 2400mg tramadol hände nada :´(
Gjorde en ny omgång idag på 1g som jag smällde i mig för lite mer än 5 timmar sedan
Tog först två shots vodka då det var den enda spriten jag hade tillgänglig
sen en tredjedel och någon klunk yoghurt väntade typ 10min käkade några slices pizza
tog en till tredjedel åt upp resten sedan gjorde jag i iordning en kopp grönt te med det resterande då det tydligen ska öka metabolismen så ruset kommer snabbare och direkt efter det en kopp kaffe.
Efter 3h blev jag less och tog 2mg buprenorfin istället då den och heroin är de enda opiaterna som biter på mig. Så blir att pröva göra en tinktur så om någon har en bra och lätt guide på hur man gör en tinktur utan att behöva beställa hem något så skulle det verkligen uppskattas då min tolerans har blivit så sjukt hög och röker enbart hink då det ska vara effektivast och ruset håller knappt en timme -_-