Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-14, 13:59
  #1
Medlem
nhiblars avatar
Hej!

Jag försöker hitta telefonnummer till kunniga doktorer ellert läkare för att diskutera hudsjukdomar. Jag har dock ingen aning vart jag ska vända mig. Jag försöker på olika hudkliniker men då vill dom att jag ska boka tid. Det jag vill är att bolla ideer och forska inom min hudsjukdom (rosacea) finns det något nummer jag kan ringa?
Citera
2015-10-14, 15:16
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nhiblar
Hej!

Jag försöker hitta telefonnummer till kunniga doktorer ellert läkare för att diskutera hudsjukdomar. Jag har dock ingen aning vart jag ska vända mig. Jag försöker på olika hudkliniker men då vill dom att jag ska boka tid. Det jag vill är att bolla ideer och forska inom min hudsjukdom (rosacea) finns det något nummer jag kan ringa?
Driver du egen forskning? Om nej så kan du lägga ner idén eftersom en läkare inte vill slösa tid på att diskutera "forskning" med en lekman. Din största chans är troligen att maila ett universitetetssjukhus som sysslar med forskning inom dermatologi.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback