2005-10-31, 04:20
Medlem
Firewaias avatar
kollat runt lite snabbt men mest hittat lite flummig info.
jag är total noob, jag försöker inte dölja att jag vill in i min flickväns hotmailkonto...(anledningen är den vanliga, misstanke om otrohet).

förstått att för en kille som mig så är keylogger att föredra, men då måste man ju ha access till den fysiska datorn och lägga in den där.

det jag vill få fram är om det går att få tag i en liten,enkel keylogger som man skickar till henne via msn, får henne att lägga in själv utan att hon förstår vad det är och som sedan skickar loggar till min hotmail... alltså får inte stå någon info om vad det igentligen är hon installerar. och helst nåt väldigt enkelt.

(dravel om osäkerhet i förhållande, att jag e störd som e tilsammans med henne och allt sånt undanbedes starkt)
Citera
2005-10-31, 09:46
Medlem
Nemans avatar
Du kan prova "Ardamax Keylogger". Med programmet kan du då "para" en keylogger med en .exe-fil. Sedan är det bara att skicka till henne och ljuga om vad det är för något
Citera
2005-10-31, 10:18
Bannlyst
Dock borde du skapa en spoof användare, för om nu någon på något sätt kommer på att hon har en keylogger ohc kanske tittar vart loggarna skickas, så aj, därför borde du typ ha arabianhackerelite@hotmail.com
Citera
2005-10-31, 18:43
Bannlyst
på den ardamax keylogger, vad ska man skriva in där det står SMTP host, vilekn port ska jag använda och behöver man skriva i nåt där det står username och password?? jag måste också fråga efter om det finns nåt program som man kan lägga i keyloggern i en låt?? testade detta med micro joiner med den gjorde bara en fil som hette "join.exe" och den är ju faktiskt ganska så misstänksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in