Citat:
Nu var det säkert inte riktigt så du menade men jag tycker det är intressant hur Flashback-pöbeln resonerar. För att skydda oss mot de ociviliserade araberna ska vi bli lika ociviliserade. Det är förvånansvärt många som ondgör sig över deras straff men skriker sig hes för samma här i Sverige. Skillnaden mellan en radikal muslim och en radikal SD:are är ju enbart kosmetisk, man har identifierat en annan fiende, men nästan allt annat är lika.
Fängelsestraff eller straff har två syften: den första är att ge uttryck för vad som är laglig och inte laglig i nationen; den andra är att avskilja GM från nationen för att undvika att flera blir utsätt för brott utfört av honom eller henne.
Asylsökanden och dem som gör sig till talesmän för dem gärna hänvisar till samhällen de kommer ifrån som relevanta. Då skapar dessa separata grupper där de asylsökanden delas upp och har någon typ av hövding som talar för dem och försöker ändra nationen för att den skall anpassa sig till deras samhällen, oftast numera islamska.
Det första exemplet var kurden Ibrahim Baylan. Han blev ordföranden för SSU i Umeå genom att hemligt kalla till ett extra sammanträde kl 01 på natten då endast hans kurdiska släkt och andra kurder blev informerade. Väl ordföranden gjorde han karriär i SSU och sen S istället för att bli upplyst om god svensk sed i föreningar.
Det blir en invit till oss som kommenterar brott de begår att vi också hänvisar till samhället de själva åberopa och till sederna de själva brukar.
Jag tycker att vi har en tusenårig historia och utveckling som har byggt våra seder, bruk, religion och civilisation och att vi inte skall ge avkall på dessa vid första bästa främling som korsar gränsen till vår nation.
Naturligtvis är utländsk man en eufemi för ung muslimsk man.
Kan du hänvisa till källan? Jag har svårt att tänka mig att det är något annat en nyheter24.