Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Tack för era svar och för att ni delade med er.
Jag är livrädd eftersom hon har börjat ropa på hennes mor för det mesta och det har sagts att den som är nära slutet möter en anhörig som hämtar en.
Jag ryser i kroppen. Jag förstår inte hur snabbt det gick och att man bara kan dö så ung.
Hon tog en behandling som gjorde henne sämre och nu äter så vi är väl ut och in i sjukhuset vilket jag antar är vanligt.
Jag hade dock personligen aldrig viljat dö på ett sjukhus bland massa slangar och annat.
Ens avslut ska vara fint. Jag har ingen aning om jag hinner ta henne till Grekland där hon får se vattnet och äta gott innan hon dör men jag har ju ingen aning om slutet och det kommer märkas.
Min pappa avled i januari i år i cancer, cancern upptäcktes av en slump och tio dagar senare så avled han.
Finns så mycket man önskar att man kunde göra, men det bästa är att bara finnas där och visa sin omtanke. De sista dagarna förändrades min pappa mycket till sättet när cancern spred sig, men i stunder kunde man ändå känna att han fanns där innanför.
Finns där, och kom ihåg att ta hand om dig själv! Jag brottas fortfarande med allt jag fick uppleva under de tio dagarna, saker som ingen som inte varit i situationen kan förstå.
Ta hand om dig!