• 1
  • 2
2015-10-09, 21:43
Medlem
Nastybloodlusts avatar
r tvugen att betala 2000kr p en grej som jag kpt p faktura...men grejen r ju att jag har fortfarande ungomdskonto...(r 20 r) o gr ju inte gra nt p ungdomskonto...s kan ju inte betala fakturan...ngon som vet om det gr att verfra pengar om man har ungdomskonto? skulle ju isf kunna verfra till ngon som kan betala fakturan t mig d
Citera
2015-10-09, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nastybloodlust
r tvugen att betala 2000kr p en grej som jag kpt p faktura...men grejen r ju att jag har fortfarande ungomdskonto...(r 20 r) o gr ju inte gra nt p ungdomskonto...s kan ju inte betala fakturan...ngon som vet om det gr att verfra pengar om man har ungdomskonto? skulle ju isf kunna verfra till ngon som kan betala fakturan t mig d

tror du serist att det finns ungdomskonton som det r omjligt att ta ut pengar ifrn?
Citera
2015-10-09, 21:49
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danello
tror du serist att det finns ungdomskonton som det r omjligt att ta ut pengar ifrn?

vad ta ut pengar? mste ju betala fakturan,sklart de gr att ta ut pengarna p kontot

det gr inte att betala rkningar med ungdomskonton...
Citera
2015-10-09, 21:53
Medlem
ihelps avatar
Citat:
vad ta ut pengar? mste ju betala fakturan,sklart de gr att ta ut pengarna p kontot

Dra utb pengar frn en bankomat, ge till en anhrig som drefter betalar.

Off topic men vrf E du 20 och har ett ungdomskonto?
Citera
2015-10-09, 21:54
Bannlyst
Citat:

du r medveten om att du kan ta ut pengar fr betala fakturor med dem va?
Citera
2015-10-09, 21:56
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Dra utb pengar frn en bankomat, ge till en anhrig som drefter betalar.

Off topic men vrf E du 20 och har ett ungdomskonto?

har inte direkt nn riktigt inkomst n, just nu s har jag bara aktiviteststd.gick till banken fr ett tag sedan innan jag inte ns hade aktivitetsstd o frskte upgradera konto till vuxenkonto eller vad de heter...men d sa hon nt att jag behver en inkomst frst eller ngon snt ngom som vet om det rcker med aktivitetsstd fr att fixa de?
Citera
2015-10-09, 21:57
Medlem
lt oss se hur swedbank beskriver kontot:
Citat:
Om du r under 21 r kan du ppna ett Ungdomskonto i banken. Kontot kan du anvnda fr att skta dina betalningar
Citera
2015-10-09, 21:57
Medlem
Ta ut pengarna och g till nrmaste postombud och betala rkningen. Eller p banken. Eller hos Forex. Mjligheterna r ondliga.
Citera
2015-10-09, 21:58
Medlem
Razys avatar
Varfr har du inte uppgraderat kontot till Nyckelkund Ung? Du har varit myndig i 2 r.
Citera
2015-10-09, 22:01
Bannlyst
Jag tror alla ovanstende frgor kan besvaras med att TS r en imbecill, det frklarar antagligen ocks varfr hans frldrar knner sig skrare nr han har ett barnkonto.
Citera
2015-10-09, 22:01
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razy
Varfr har du inte uppgraderat kontot till Nyckelkund Ung? Du har varit myndig i 2 r.
Frskte fr ett tag sedan men d sa den ja prata med att jag behver en inkomst fr att kunna upgradera....
Citera
2015-10-09, 22:21
Medlem
Har du inte betalat en enda rkning i hela ditt liv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in