• 1
  • 2
2015-10-09, 21:43
Medlem
Nastybloodlusts avatar
är tvugen att betala 2000kr på en grej som jag köpt på faktura...men grejen är ju att jag har fortfarande ungomdskonto...(är 20 år) o går ju inte göra nåt på ungdomskonto...så kan ju inte betala fakturan...någon som vet om det går att överföra pengar om man har ungdomskonto? skulle ju isf kunna överföra till någon som kan betala fakturan åt mig då
Citera
2015-10-09, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nastybloodlust
är tvugen att betala 2000kr på en grej som jag köpt på faktura...men grejen är ju att jag har fortfarande ungomdskonto...(är 20 år) o går ju inte göra nåt på ungdomskonto...så kan ju inte betala fakturan...någon som vet om det går att överföra pengar om man har ungdomskonto? skulle ju isf kunna överföra till någon som kan betala fakturan åt mig då

tror du seriöst att det finns ungdomskonton som det är omöjligt att ta ut pengar ifrån?
Citera
2015-10-09, 21:49
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danello
tror du seriöst att det finns ungdomskonton som det är omöjligt att ta ut pengar ifrån?

vadå ta ut pengar? måste ju betala fakturan,såklart de går att ta ut pengarna på kontot

det går inte att betala räkningar med ungdomskonton...
Citera
2015-10-09, 21:53
Medlem
ihelps avatar
Citat:
vadå ta ut pengar? måste ju betala fakturan,såklart de går att ta ut pengarna på kontot

Dra utb pengar från en bankomat, ge till en anhörig som därefter betalar.

Off topic men vrf E du 20 och har ett ungdomskonto?
Citera
2015-10-09, 21:54
Bannlyst
Citat:

du är medveten om att du kan ta ut pengar för betala fakturor med dem va?
Citera
2015-10-09, 21:56
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Dra utb pengar från en bankomat, ge till en anhörig som därefter betalar.

Off topic men vrf E du 20 och har ett ungdomskonto?

har inte direkt nån riktigt inkomst än, just nu så har jag bara aktiviteststöd.gick till banken för ett tag sedan innan jag inte äns hade aktivitetsstöd o försökte upgradera konto till vuxenkonto eller vad de heter...men då sa hon nåt att jag behöver en inkomst först eller någon sånt någom som vet om det räcker med aktivitetsstöd för att fixa de?
Citera
2015-10-09, 21:57
Medlem
låt oss se hur swedbank beskriver kontot:
Citat:
Om du är under 21 år kan du öppna ett Ungdomskonto i banken. Kontot kan du använda för att sköta dina betalningar
Citera
2015-10-09, 21:57
Avstängd
Ta ut pengarna och gå till närmaste postombud och betala räkningen. Eller på banken. Eller hos Forex. Möjligheterna är oändliga.
Citera
2015-10-09, 21:58
Medlem
Razys avatar
Varför har du inte uppgraderat kontot till Nyckelkund Ung? Du har varit myndig i 2 år.
Citera
2015-10-09, 22:01
Bannlyst
Jag tror alla ovanstående frågor kan besvaras med att TS är en imbecill, det förklarar antagligen också varför hans föräldrar känner sig säkrare när han har ett barnkonto.
Citera
2015-10-09, 22:01
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razy
Varför har du inte uppgraderat kontot till Nyckelkund Ung? Du har varit myndig i 2 år.
Försökte för ett tag sedan men då sa den ja prata med att jag behöver en inkomst för att kunna upgradera....
Citera
2015-10-09, 22:21
Avstängd
Har du inte betalat en enda räkning i hela ditt liv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in