2023-03-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Måste förövrigt vara stressigt om du mot förmodan skulle få chansen utan fusk o dyl. Jag menar det kanske blir första och sista gången öht om det är engångsligg som råkar bli aktuellt. Vet själv att att rätt många ganska söta typer av bruttor man iaf hade kortare romanser med förr i tiden , senare var helt omöjliga att få kontakt med typ efter 2015.

Ja visst skulle det vara stressigt. Speciellt eftersom i princip alla tjejer i ens åldersspann (30-40) har haft sex minst en gång och förväntar sig att man själv också har haft det. Så det blir mycket prestationsångest.
Men om det händer så får man ta det för vad det är och försöka att inte förvänta sig för mycket helt enkelt.
Men jag är mer intresserad av att ha en relation med någon än engångssex.
Citera
2023-03-11, 09:08
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Ja visst skulle det vara stressigt. Speciellt eftersom i princip alla tjejer i ens åldersspann (30-40) har haft sex minst en gång och förväntar sig att man själv också har haft det. Så det blir mycket prestationsångest.
Men om det händer så får man ta det för vad det är och försöka att inte förvänta sig för mycket helt enkelt.
Men jag är mer intresserad av att ha en relation med någon än engångssex.
Ja det är klart du vill. Är ju som att välja mellan en gratis prenuremation el ett gratis lösummer
Citera
2023-03-22, 20:06
Medlem
Nu börjar det om korankravallerna..
Känner redan hur vänstermedia nu slankasts skit på polisen och skydda islamisterna. Hur fan kan public service ens ge dessa männen talan? Sitta och prata om att ”ingen är kriminell och ingen är islamist”.. vilket skitsnack! Det var kriminella och islamister som försökte mörda poliser! Alla såg det! De hejades på av vanliga muslimer på plats och på sociala medier.
Citera
2023-03-22, 20:58
Medlem
disquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Känner redan hur vänstermedia nu slankasts skit på polisen och skydda islamisterna. Hur fan kan public service ens ge dessa männen talan? Sitta och prata om att ”ingen är kriminell och ingen är islamist”.. vilket skitsnack! Det var kriminella och islamister som försökte mörda poliser! Alla såg det! De hejades på av vanliga muslimer på plats och på sociala medier.
Håller helt med. Ser programmet just nu och är smått i chock över hur SVT inte ens försöker dölja sin dolda agenda. Hoppas fler med mig anmäler programmet till Granskningsnämnden.
Citera
2023-03-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp

Det är ju rent ut sagt för jävligt hur det framställs i TV. "Visst fanns det de som ville attackera polisen, men även de som kände att de attackerades av polisen..."
Helt absurt att ge en röst åt de dömda brottslingarna som får uttala sig i programmet och som använder argument som "jag tycker" eller "jag känner" som om det skulle vara ett argument för att bryta mot svensk lag. Skandal...
Citera
2023-03-22, 21:06
Medlem
Med facit i hand skulle man skjutit fler och låtit hundarna bita fler. Strategin polisen körde fungerar kanske på rikemansungarna inom vänstern, här var det MMA-fighters och liknande.
Citera
2023-03-22, 21:08
Medlem
Vanstertrollets avatar
Redan efter nån minut är jag tveksam om jag vill fortsätta kolla efter att ha skådat Mollgan i rutan + en neger som pratar om att vi i väst inte förstår hur ont det gör i hjärtat hos musslorna när man bränner deras sagobok.
Citera
2023-03-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disqus
Håller helt med. Ser programmet just nu och är smått i chock över hur SVT inte ens försöker dölja sin dolda agenda. Hoppas fler med mig anmäler programmet till Granskningsnämnden.

Hoppas att du faktiskt kommer att anmäla programmet.

Själv reagerade jag redan på trailern. Såg sedan hela programmet finner programmet direkt stötande.

Inte undra på att polisen har svårt att rekrytera folk. Dåliga löner. Löper risk för att utsättas för stenkastning m m. Och till råga på allt hänger SVT ut enskilda poliser inför hela svenska folket.

Rörande Rasmus Paludan. Vilken oerhörd succé och fantastisk gratisreklam för honom. Hade inte media gett honom utrymme från första början hade vi troligtvis inte haft några kravaller. Media är att klandra mer än polisen.
Citera
2023-03-22, 23:06
Medlem
swimmingpools avatar
Poliser är inkompetenta, livsfarliga skitstövlar. What else is new.
Citera
2023-03-23, 02:46
Medlem
Det är helt makalöst att Uppdrag Granskning försöker få det till polisens fel att vandalerna betedde sig som totalt efterblivna apor.
Citera
2023-03-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Poliser är inkompetenta, livsfarliga skitstövlar. What else is new.

Byt ut ,Poliser till Vissa Muslimer, så är du nära sanningen!

Heder till alla muslimer som vände dansken ryggen och inte gick på hans skitsnack. Problemet är att konsekvens tänk inte är utvecklat hos vissa människor!

Det som hände i Sveaparken i Örebro ska ses som ett facit över hur vårt Svenska samhälle mår.
Det kommer att bli fler konfrontationer i Sverige , det här är bara början.
Inbördeskrig mellan olika grupper och då behöver Svensk Polis hjälp av Svenskar , så nu är sovmorgonen över.
Dags att vakna innan det är för sent!
Citera
2023-03-23, 12:49
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Byt ut ,Poliser till Vissa Muslimer, så är du nära sanningen!

Heder till alla muslimer som vände dansken ryggen och inte gick på hans skitsnack. Problemet är att konsekvens tänk inte är utvecklat hos vissa människor!

Det som hände i Sveaparken i Örebro ska ses som ett facit över hur vårt Svenska samhälle mår.
Det kommer att bli fler konfrontationer i Sverige , det här är bara början.
Inbördeskrig mellan olika grupper och då behöver Svensk Polis hjälp av Svenskar , så nu är sovmorgonen över.
Dags att vakna innan det är för sent!
Såg du ens programmet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in