2014-10-14, 05:22
Medlem
Strychnos avatar
Låter intressant, måste man inhandla och prova.
Förra årets gillade jag inte.
Citera
2014-10-19, 16:12
Medlem
Hyvla-en-ulks avatar
Jag har sett att Juleskum Pepparkaka har börjat att säljas på Hemköp.

Har inte sett dessa på Ica eller Coop ännu.
Citera
2014-10-19, 22:35
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyvla-en-ulk
Jag har sett att Juleskum Pepparkaka har börjat att säljas på Hemköp.

Har inte sett dessa på Ica eller Coop ännu.
Jo de finns på Coop också. Hade också för mig att Pepparkaka var förra året men det var Knäck tydligen. Ska vid tillfälle provas i alla fall.
Citera
2014-10-28, 15:26
Medlem
PaulPaljetts avatar
Inte en höjdare enligt mig.
Doftade pepparkaka, men smaken var lite för artificiell. Tar hellre vanlig juleskum och hembakta pepparkakor vid sidan av.
Citera
2014-10-28, 19:19
Medlem
Rokushikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulPaljett
Inte en höjdare enligt mig.
Doftade pepparkaka, men smaken var lite för artificiell. Tar hellre vanlig juleskum och hembakta pepparkakor vid sidan av.
Håller helt med. Ganska stark smak, men väldigt artificiell. Äcklig eftersmak med. Nä får bli originalet i år!
Citera
2014-11-07, 22:41
Medlem
Vad blir årets smak ?
Minns typ 2012 då sålde dom tomtar mitt i sommarn. Då med smak av päronglass och cola
Citera
2014-11-14, 15:51
Medlem
Har äntligen smakat pepparkakssmaken och det var fan ingen höjdare tyvärr. Fick nästan huvudvärk av att bara öppna påsen. Väldigt stark doft. Själva tomten smakade ju typ ingenting bortsett från det äckliga lukten. Påminde mig inte om pepparkakor överhuvudtaget. Nä tack jag håller mig till det gamla hedeliga orginalet!
Citera
2014-11-17, 23:36
Medlem
KatherinePierces avatar
Får tyvärr hålla med GreenEyesCuddles. Köpte en påse i helgen och ingen i min familj tyckte att den var så värst god. Kort och gott kan man väl säga att det inte är något vi kommer köpa igen, lite tråkigt för jag trodde att den skulle vara jättegod eller iallafall godare än vad den faktiskt var
Citera
2014-11-19, 17:45
Medlem
Hyvla-en-ulks avatar
Har själv provat dem nu.

Ingen höjdare, knappt pepparkakssmak plus att de är väldigt hårda, inte sega alls som de brukar vara.

Har sett att Netto tar en tia per påse på 100 gram, oavsett om det är pepparkaka eller Originalsmak.
Citera
2014-11-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyvla-en-ulk
Det var knäcksmak som var 2013 års smak.
http://www.cloetta.se/fi/Godis/JULES...nack-2013.aspx

Vad konstigt. Jag var säker pa att förra arets smak var polkagris. Har jag drömt?
Citera
2014-11-20, 00:47
Medlem
fistvakts avatar
Måste bara tipsa er om den wünderbara kombinationen skumtomtar original och doppa i svartvinbärsté!
Ska bli intressant att testa pepparkakssmaken, även om recensionerna i tråden inte varit så bra.
Citera
2014-11-27, 04:14
Medlem
riktigt vidriga, luktar starkt och smakar chailatte (på ett dåligt sätt) ughh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här