2018-12-23, 21:51
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buggy82
”äldre och wt” skrev någon... Johanna är 32 år gammal, dvs ett år yngre än Möller...

Jag menade inte att hon är gammal men gammal för honom då han i programmet enbart var intresserad av tio år yngre tjejer. Vill han så gärna ha en sån där blondin träningstjej med stora bröst kunde han har valt Li?
Citera
2018-12-23, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Jag menade inte att hon är gammal men gammal för honom då han i programmet enbart var intresserad av tio år yngre tjejer. Vill han så gärna ha en sån där blondin träningstjej med stora bröst kunde han har valt Li?

Li och Johanna kanske är lika utseendemässigt, men helt olika som personer? Li var uppenbarligen ingen som herr Möller ville ha... Kanske inte gick igång på duckface etc? :/
Citera
2018-12-23, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buggy82
Li och Johanna kanske är lika utseendemässigt, men helt olika som personer? Li var uppenbarligen ingen som herr Möller ville ha... Kanske inte gick igång på duckface etc? :/

Johanna verkar inte ha så mycket fillers...
Citera
2018-12-26, 14:13
Medlem
https://www.facebook.com/search/str/...epa=SEARCH_BOX

här är hon, vad det verkar
poliser båda två, tränar mkt och "hårt", snäll och glad - verkar perfekt för varandra, hoppas det håller.
Citera
2018-12-27, 06:31
Medlem
Nää verkar vara hennes syster.
Fanns en bild på henne på CrossfitLerums instagram men dom har tagit bort den 🤔
Har printen kvar då jag skulle visa min vän men vet ej hur jag ska laddda upp r 🤷🏽‍♀️
Citera
2018-12-27, 15:48
Medlem
Jigglypuffs avatar
Men vad är det för fel på hans morsa som anmäler honom till Bachelor när han har varit singel i typ tre månader? Jag kan förstå om han därefter tänker "okej, jag måste ju gå vidare, då kör jag det här", för han verkar vara en målmedveten (och lite enkelspårig ...) kille som löser problem metodiskt. Och bekräftelsekicken måste ju vara monumental.

Och när han sedan kommer hem från Grekland och frk Stor-kärlek-som-bor-i-Gbg hör av sig har ju inte Bachelor-flört-Gabriella-i-Västerås någon chans.

Att vara med i Bachelor verkar i största allmänhet vara världens bästa kontaktannons Hittar du ingen i programmet så har du i alla fall "sålt in dig" ordentligt. Och David behövde inte ens vänta till programmet började visas!
Senast redigerad av Jigglypuff 2018-12-27 kl. 15:51.
Citera
2018-12-27, 15:49
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idealistjavisst
poliser båda två, tränar mkt och "hårt", snäll och glad - verkar perfekt för varandra, hoppas det håller.

Absolut, mycket bättre matchning än nån av Bachelor-brudarna. Önskar dem all lycka till!
Citera
2018-12-27, 19:18
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
Men vad är det för fel på hans morsa som anmäler honom till Bachelor när han har varit singel i typ tre månader? Jag kan förstå om han därefter tänker "okej, jag måste ju gå vidare, då kör jag det här", för han verkar vara en målmedveten (och lite enkelspårig ...) kille som löser problem metodiskt. Och bekräftelsekicken måste ju vara monumental.

Och när han sedan kommer hem från Grekland och frk Stor-kärlek-som-bor-i-Gbg hör av sig har ju inte Bachelor-flört-Gabriella-i-Västerås någon chans.

Att vara med i Bachelor verkar i största allmänhet vara världens bästa kontaktannons Hittar du ingen i programmet så har du i alla fall "sålt in dig" ordentligt. Och David behövde inte ens vänta till programmet började visas!

On point. Känns nästan patetiskt och meningslöst men kul det blev någon kärlek iaf
Citera
2019-01-03, 14:39
Medlem
sillobills avatar
Var det inte bachelorns vän Niklas Petr*ne som var polismannen som dömdes för våldtäkt på kollega? Den mörke killen som åkte ner?

*=o
Citera
2019-01-03, 16:05
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Var det inte bachelorns vän Niklas Petr*ne som var polismannen som dömdes för våldtäkt på kollega? Den mörke killen som åkte ner?

*=o
Han åtalades för våldtäkt men frikändes av Tingsrätten.

(FB) Göteborg: Polisen Niklas Petrone åtalas för våldtäkt mot kollega. Friad i TR
Citera
2019-01-05, 21:23
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Han åtalades för våldtäkt men frikändes av Tingsrätten.

(FB) Göteborg: Polisen Niklas Petrone åtalas för våldtäkt mot kollega. Friad i TR

Ingen rök utan eld va?
Citera
2019-01-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Tror ni på riktigt att "Tjejerna berättar allt" är ett program där allt sker spontant och oväntat? Garanterar er, det finns manus, precis som det lär göra i huvudprogrammet. Det hintades ju om det i sista avsnittet av TBA....

Nästa år skulle jag vilja se typ en bachelor från USA eller England som dejtar svenska tjejer. En riktig storspelare inom sin bransch, ingen polis från Gbg. Det skulle vara någonting nytt och intressant tror jag.
De som är publik där får de skriva på nått tystnads papper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in