Nn som vet nr "Efter sista rosen" spelades in och nr bachelor spelades in? Och ska vi sl vad att resor till Parga kommer strt ka i sommar eftersom bachelor spelades in dr
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2018-12-19 kl. 09:18.
Det knns som programledaren vill sp p konfilkter och f igng drama som inte finns. Verkligen pinsamt att hon hller p.v
Hon hade tid att tnka till dr och ven produktionen om det var deras phitt. Man sg hur David stelnade till och samtidigt var det frdmjukande fr Hedvig eller var hon med p detta? Ja, det var verkligen en mrklig avslutning och att alla dom andra skulle g ut kndes ocks krystat. Fr min del kan dom grna byta ut programledaren till nsta ssong d hon visade dlig fingertoppsknsla.
Senast redigerad av Zoom008 2018-12-19 kl. 09:24.
Han skulle ha valt Hedvig istllet, tror att det funkat bttre i lngden och det kndes som hon var ute ngot mer serist. Gabriella verkar inte bry sug s mycket att det tog slut, kanske var det bara en flrt och inga djupare knsor mellan henne och David.
Fast lr ju knappast ha varat med Hedvig heller d David valde den han hade mest knslor fr.... och den han hade mest knslor fr varade det en vecka med. Eller menar du att det skulle "vxa fram"? tror tyvrr den hr sortens "relationer" r rtt ddsdmda p frhand.
Det var ngon som kommenterade p programledar-Malins instagram angende att hon ropade tillbaka Hedvig p slutet, och Malin svarade att det var frberett sedan innan och att Hedvig hade gtt med p det.
Nn som vet nr "Efter sista rosen" spelades in och nr bachelor spelades in? Och ska vi sl vad att resor till Parga kommer strt ka i sommar eftersom bachelor spelades in dr
I september tror jag.
Resorna kar absolut. Det r ju drfr olika resebolag r med och sponsrar programmet.
Skulle vara spnnande att se vilken typ Davids nuvarande tjej r och om hon liknar ngon av tjejerna i programmet. Jag menar d sklart inte hnga ut henne med namn och adress och sdant utan r mer nyfiken p vad fr sorts tjej det egentligen var han letade efter.
Fast lr ju knappast ha varat med Hedvig heller d David valde den han hade mest knslor fr.... och den han hade mest knslor fr varade det en vecka med. Eller menar du att det skulle "vxa fram"? tror tyvrr den hr sortens "relationer" r rtt ddsdmda p frhand.
Ja, jag tycker nd att de passade bttre ihop och David verkade ha starka knslor fr henne.
Ja, jag tycker nd att de passade bttre ihop och David verkade ha starka knslor fr henne.
Men det tyckte ju uppenbarligen inte han? Hedvig frtjnar sklart ngon som vill ha henne frst och frmst, oavsett om tittarna tycker att de passar ihop eller inte.
I september verkligen? Spelades det in frn maj-september, tyckte jag lste nnstans att det spelades in under typ tv mnader🤔 sg nn gruppbild p en av tjejernas Instagram frn vad jag tror var maj nmligen, att de var dr fr att spela in d
I september verkligen? Spelades det in frn maj-september, tyckte jag lste nnstans att det spelades in under typ tv mnader🤔 sg nn gruppbild p en av tjejernas Instagram frn vad jag tror var maj nmligen, att de var dr fr att spela in d
Jaha. Ja nere i Parga var dom i vras. Det r Tjejerna avsljar allt som spelas in i September.
Men det tyckte ju uppenbarligen inte han? Hedvig frtjnar sklart ngon som vill ha henne frst och frmst, oavsett om tittarna tycker att de passar ihop eller inte.
Ja, sjlvklart men man fr vl nd lov att tycka som man vill ven om det r upp till David att bestmma vad han knner.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!