2018-12-19, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruthemma
https://www.hant.se/bachelor-hedvig-...ten-med-david/

Tack. Natten med Gabriella då på hotellet?
Senast redigerad av butterfly9797 2018-12-19 kl. 01:11.
Citera
2018-12-19, 01:24
Medlem
Har inte sätt programmet speciellt mycket men jag undrar vad som gick snett mellan Michelle L och snuten? Träffat denna tjej ett par gånger och man förstår ju väldigt snabbt vad det är för tjej. Ganska uppenbart att hon är med här för att skapa sig själv ett namn och profitera på det i den utsträckning set ör möjligt. David var ju ganska såld på henne i början och det föll ju såklart henne i smaken då instagram-följarna tickade på ju längre hon var mes i programmet.
Det har inte undgått mig att gon har fått motstå en hel del hat på sociala medier, om vilket känslokallt svin hon är blabla(inte mina ord). Så mina frågor är till er som följt programmet bättre; hur är din uppfattning om vad som gjorde att M inte fick några fler roser. Vad är det hon gjort som retar upp folk till att attackera henne på sms, sociala medier etc. Tacksam för svar! Mvh/ nbtb
Citera
2018-12-19, 01:41
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobodybeatsthebeat
Har inte sätt programmet speciellt mycket men jag undrar vad som gick snett mellan Michelle L och snuten? Träffat denna tjej ett par gånger och man förstår ju väldigt snabbt vad det är för tjej. Ganska uppenbart att hon är med här för att skapa sig själv ett namn och profitera på det i den utsträckning set ör möjligt. David var ju ganska såld på henne i början och det föll ju såklart henne i smaken då instagram-följarna tickade på ju längre hon var mes i programmet.
Det har inte undgått mig att gon har fått motstå en hel del hat på sociala medier, om vilket känslokallt svin hon är blabla(inte mina ord). Så mina frågor är till er som följt programmet bättre; hur är din uppfattning om vad som gjorde att M inte fick några fler roser. Vad är det hon gjort som retar upp folk till att attackera henne på sms, sociala medier etc. Tacksam för svar! Mvh/ nbtb
Det berodde på att när Karin gick iväg för att prata med David före en rosceremoni, så snackade hon skit om Michelle som gjorde att hon inte fick några fler rosor. Hon sa väl något i stil med att Michelle inte var schysst mot dom andra tjejerna när David inte var med och därför ansågs falsk av Karin.
Citera
2018-12-19, 03:16
Medlem
Zoom008s avatar
Han kan inte ha tagit det där på allvar för i så fall borde han ha valt Hedvig. Att han inte är ihop med Gabriella idag förvånar föga. Det tog ju slut strax efter hemresan. Hedvig var nog den enda som tog allt seriöst men det är ju ett onormalt sätt att träffa någon. Nästa säsong måste dom skaffa en rik och oemotståndlig Bachelor som leder till catfight och mycket bråk. Inte kul i längden att se en flock damer bli bästisar och mer intresserade av varandra än objektet.

Enda problemet är att mitt önskemål aldrig kommer slå in om ny Bachelor då intellekt också ska ingå och där uppstår problemet. Mycket svårt att hitta någon som har hela konceptet.
Citera
2018-12-19, 06:44
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
De flesta människor är inte så rationella att de väljer bort den mest attraktiva partnern i ett tidigt skede bara för att det finns hinder.

Nä men Gabriella och Hedvig!! Frågan är vad hon sagt till hobom, att hon avsolut kan flytta, lägga tid på distans etc? För i början skulle ju de behöva ha distans de vet ju alla som sökt och inte bor i Gbg. Hedvig hade ju sagt hon skulle flytta för körleken
Citera
2018-12-19, 07:21
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruthemma
https://www.hant.se/bachelor-hedvig-...ten-med-david/

”Vi kunde äntligen prata om mer detaljerade saker som vad som skulle hända när vi kom hem..”

Ja som sagt, verkar inte som att han och Gabriella haft en plan överhuvudtaget. I så fall hade de inte tagit slut EXAKT efter att de setts sista gången durekt efter programmet, då hon följde med honom direkt på Gbg. Förstår ni inte hue konstigt det är? Har inget med rationellt hit och dit att göra, att de inte ens klarade av att höras och prata om hur sommaren såg ut för båda är sjukt
Citera
2018-12-19, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Jag frågade vem han är ihop med. Han sa ju att han hade hittat nytt.

Han har inte berättat vem det är.
Citera
2018-12-19, 07:29
Medlem
Vad var det där att programledaren försökte få ihop David och Hedvig? Skulle Hedvig ha gått med på det om nu David skulle ha ångrat sig? Det förstod ju vem som helst att det inte skulle funka med Gabriella, det var ju bara tillfällig passion och inget hållbart i längden.
Citera
2018-12-19, 08:01
Medlem
Vi som betalar för c-more fick inte se ” tjejerna avslöjar allt ” nä man var tvungen att kolla med den förbannade reklamen på TV4 play tydligen . Man kan ju undra varför
Citera
2018-12-19, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Han kan inte ha tagit det där på allvar för i så fall borde han ha valt Hedvig. Att han inte är ihop med Gabriella idag förvånar föga. Det tog ju slut strax efter hemresan. Hedvig var nog den enda som tog allt seriöst men det är ju ett onormalt sätt att träffa någon. Nästa säsong måste dom skaffa en rik och oemotståndlig Bachelor som leder till catfight och mycket bråk. Inte kul i längden att se en flock damer bli bästisar och mer intresserade av varandra än objektet.

Enda problemet är att mitt önskemål aldrig kommer slå in om ny Bachelor då intellekt också ska ingå och där uppstår problemet. Mycket svårt att hitta någon som har hela konceptet.

Han skulle ha valt Hedvig istället, tror att det funkat bättre i längden och det kändes som hon var ute något mer seriöst. Gabriella verkar inte bry sug så mycket att det tog slut, kanske var det bara en flört och inga djupare känsor mellan henne och David.
Citera
2018-12-19, 08:31
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vad var det där att programledaren försökte få ihop David och Hedvig? Skulle Hedvig ha gått med på det om nu David skulle ha ångrat sig? Det förstod ju vem som helst att det inte skulle funka med Gabriella, det var ju bara tillfällig passion och inget hållbart i längden.
Det var riktigt pinsamt och jag tog fram skämskudden. Så korkat att det nästan var overkligt.
Citera
2018-12-19, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det var riktigt pinsamt och jag tog fram skämskudden. Så korkat att det nästan var overkligt.

Det känns som programledaren vill spä på konfilkter och få igång drama som inte finns. Verkligen pinsamt att hon håller på.v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in