• 1
  • 2
2015-10-06, 20:57
Medlem
Hr sker jag personer som har legat med sin kompis. Hur gick det med vnskapen efter. borta? isfall vrf. samt hur var det i jmfrt med ngon man trffar p krogen
Citera
2015-10-06, 21:08
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Hade en kompis sen 12 r nr vi brjade ligga.
Det r 18 r sen och har fungerat hur bra som helst, tidigare var det i princip varje dag men sen jag skaffat sambon mer sllan, ngon gng i mnaden kanske.

Hon r som min hgra hand faktiskt.
Citera
2015-10-06, 21:25
Medlem
meramans avatar
Har legat med ngra tjejkompisar. Gr bra i brjan men sedan blir dom kra och vill ha mer. Vill du inte mer d s r det krt.
Citera
2015-10-07, 00:42
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Har legat med ngra tjejkompisar. Gr bra i brjan men sedan blir dom kra och vill ha mer. Vill du inte mer d s r det krt.

Den r en riktig klassiker. Har hnt mig med..

r bara vn med en tjejkompis idag som jag har haft sex med. Fast det r jag mest gladast ver att det r just hon, fr hon r en underbar person (som vn d).

Man vet inte riktigt varfr det oftast skiter sig som i mitt fall, men oftast r det smsaker som utvecklar sig till strre saker. Jag har vl inte sagt det snllaste sakerna man kan sga till en tjej.
Citera
2015-10-07, 13:28
Medlem
jeanne-darcs avatar
Brukar hamna i sng med min bsta vn p fyllan. Inga problem.
Citera
2015-10-07, 13:32
Medlem
YP4XQs avatar
Aldrig blivit problem. Vad har man vnner fr
Citera
2015-11-09, 12:16
Medlem
Dentalcares avatar
Jag har fram tills fr ungefr en mnad sedan (d vi lg sist) haft en sexuell relation i ca 10 mn med min absolut bsta kompis.

Vi har sttt p en del problem under resans gng. Allt ifrn att blivit kra, till att behva undanhlla det vi haft ifrn respektive partners.

Nu har vi pratat ut och bda lever i sina gamla relationer. Sunt? Njae, tror jag inte. Men vi r fortfarande bsta kompisar och pratar dagligen. Skulle ju ljuga om jag sa att inte knslor fortfarande finns dr, som r mer n kompisknslor. Men tiden lser allt!
Citera
2015-11-12, 06:51
Medlem
Hovslttsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Det r 18 r sen och har fungerat hur bra som helst, tidigare var det i princip varje dag men sen jag skaffat sambon mer sllan, ngon gng i mnaden kanske.

Om man ligger med ngon varje dag s har man vl nd ett frhllande? Vad fattas? Att man hller handen p stan?
Citera
2015-11-14, 20:44
Medlem
InkMeBabys avatar
Har legat med flera av mina killkompisar och det har aldrig uppsttt ngra problem, vissa har man legat med flera gnger, varit kk med osv. De har vetat om att knslor r inget jag sysslar med s ingen har s vitt jag vet ftt knslor fr mig eller haft svrt att umgs eftert. Rekommenderas varmt!
Citera
2015-11-15, 14:42
Medlem
Jepp, jag ligger med mina kompisar ibland. Inget konstigt med det, vnskapen har fungerat felfritt.
Citera
2015-11-16, 18:22
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai

Vilket intressant frhllande! Praktiskt utbyte av msesidiga behov, kan man ju sga. Hur funkar det i praktiken? Ni messar och typ kollar av om den andre r sugen eller? Var/hur trffas ni?
Citera
2015-11-16, 18:55
Medlem
Javalangs avatar
Den frsta jag hade sex med var min dvarande bsta vn. Hon hade legat med ngra stycken innan, vi var 17 och 16 r gamla. Vi r fortfarande vldigt goda vnner, fast vi har varsin partner och bor en bit ifrn varandra. Vnskapen blev snarare starkare eftert. Bde hon och jag har pratat om det i efterhand och det var en vldigt trevlig upplevelse fr bda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in