• 1
  • 2
2015-11-16, 18:58
Medlem
Javalangs avatar
Kom p ngra fler erfarenheter. En tjej hade jag sex med p helgerna under gymnasietiden, vi hade inte trffats s mycket innan men bredvid sjlva sexet utvecklade sig en vnskap och jag minns att jag sg henne mer som en friend with benefits n booty call/KK. Vi har inte hrt av varandra p ngra r eftersom hon skaffade pojkvn.

Hade sex ngra gnger i berusat tillstnd med en tjej som n idag r en av mina nrmaste vnner. Trevligt och ingen stor grej med det.
Citera
2015-11-16, 19:07
Min erfarenhet r att det gr bra om man r sker p att det inte ligger ngra undanstoppade knslor vilande.. alternativt, att det gr det, men r msesidigt. Men d slutar man ju vara kompisar och blir ngot annat ocks..
Citera
2015-11-16, 23:34
Medlem
Applequeen-mss avatar
Det gick inte bra. Han var manipulativ, jag var kr.
Citera
2015-11-16, 23:35
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applequeen-ms
Det gick inte bra. Han var manipulativ, jag var kr.
S vad kan vi lra oss av den erfarenheten tycker du?
Citera
2015-11-17, 00:08
Medlem
Fargoths avatar
Har legat ett antal gnger med en vn som dessutom r en kollega. I brjan var det inga problem, inte ens p jobbet (vi jobbar inte alltid tillsammans, men det hnder d och d) men p senare tid har det blivit lite mrklig stmning ibland. Sen om det har med att vi har legat med varandra att gra eller inte vetefan
Citera
2015-11-17, 00:11
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Har legat ett antal gnger med en vn som dessutom r en kollega. I brjan var det inga problem, inte ens p jobbet (vi jobbar inte alltid tillsammans, men det hnder d och d) men p senare tid har det blivit lite mrklig stmning ibland. Sen om det har med att vi har legat med varandra att gra eller inte vetefan
Hur brjade det hela d? P jobbet? Annat sammanhang?
Citera
2015-11-17, 00:18
Medlem
Soppskottets avatar
Har sex med de flesta av mina kompisar. Bara vatt problem med 1 av dom.
Han ville bli ihop - men jag frklarade att jag ville vara singel. Inget konstigt.

De andra knner antingen som jag (singel och vill bara leka) eller s e dom i ppna frhllanden.
Citera
2015-11-17, 01:41
Medlem
HighwayDelights avatar
Lg med en barndomskompis, det var pinsamt och fumligt, vnskapen bestod eftert, vi hade nd inte mycket kontakt, bodde p samma stlle som sm.
Citera
2015-11-19, 01:42
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Hur brjade det hela d? P jobbet? Annat sammanhang?

Jag hade faktiskt slutat tillflligt (trodde det var permanent d) p jobbet och hon bjd mig p en fest och drefter brjade vi ses lite mer intimt. Hon berttade d att hon ftt upp gonen fr mig nr vi jobbade ihop, och jag hade vl ocks gtt och suktat lite om jag ska vara rlig. Ett halvr senare ryckte jag in p jobbet igen, s det var ingen regelrtt kontorsromans direkt. Vra nrmaste kollegor vet om det men jag bryr mig inte s mycket.
Citera
2016-02-02, 18:41
Medlem
Snorkelbens avatar
Helt vrdelst! Undvik om du inte knner att det kan bli ngot mer!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in