2015-10-05, 21:52
Bannlyst
Man kan aldrig tacka dom nog som lägger sin fritid för att hålla ordning här på, kanske världens bästa FRIA forum.

Det känns fjuttigt med en ros jag vill ge dom alla en KRAM å tack som faan. // Bejrut
Citera
2015-10-05, 21:55
Medlem
Svampskogens avatar
Så fint
Citera
2015-10-05, 22:03
Bannlyst
Jag minns när blomvattnare och KiaW satt själva på Aktuella brott och kriminalfall i dag finns det 9 mod och trådar med 23 miljoner läsare. Kram fråm mig självklart
Citera
2015-10-05, 22:10
Medlem
Skriuws avatar
Agree
Citera
2015-10-05, 22:16
Bannlyst
För dom som tror att jag fjäskar kolla min profil jag varit Avstängd i ett år samanlagt av de 3 år jag varit med på FB jag hade jävulskt svårt att sluta skylla på invandrare när det hände något.

I dag så skriver jag i trådar som passar mig bättre och blir aldrig avstängd längre.

Jag gillar Mod varje dag i veckan.
Senast redigerad av Bodies 2015-10-05 kl. 22:18.
Citera
2015-10-05, 22:18
Medlem
Alla mods sköter sig exemplariskt av vad jag har sett. Så den som anställer mods måste vara en skarp jävel.

Tack för erat arbete!
Citera
2015-10-05, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
För dom som tror att jag fjäskar kolla min profil jag varit Avstängd i ett år samanlagt av de 3 år jag varit med på FB jag hade jävulskt svårt att sluta skylla på invandrare när det hände något.

I dag så skriver jag i trådar som passar mig bättre och blir aldrig avstängd längre.

Haha har också varit avstängd. Kanske är någon form av stockholmssyndrome.
Citera
2015-10-05, 22:22
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies

Nice postcount.

Jag vill ge alla mods ett glödande eldstäd i röven. Det som ett tecken på min tacksamhet.
Citera
2015-10-05, 22:23
Medlem
Håller med. Ett fång rosor!
Dessa killar och tjejer som dag och natt skyfflar bort skit och kastar ut patrask och riksmongon som inte sköter sig (många skärper sig efter en nypa frisk luft och får komma in i värmen igen) Och får skit och hot för det till på köpet.

Heta kyssar KH
Citera
2015-10-05, 22:23
Medlem
TheGamers avatar
Äh, fjöll av. Rövslickeri får de tillräckligt utav i PM.
Citera
2015-10-05, 22:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Och nu kommer det nån jävel och slänger tråden

Nämen seriöst, alla moddar gör ett utmärkt jobb, även väldigt imponerande med tanke på att många är ohörsamma.
Citera
2015-10-05, 22:40
Bannlyst
Jag vet inte vad som kommer att hända med FB i framtiden kanske så kommer hela grejen att gå åt skogen kanske USA lämnar ut alla listor på folk men så länge som vi kan så ska vi vara rebeller så ska vi vara det.

Sen är det bara så att vill man veta vad som hänt så kollar man med FB först. Det gäller även kvällstidningar.

Jag förstår att NI mod måste ha ett helvete med alla barn som skriver i okynne nu för tiden men på något vis så får Ni fram sanningen ändå.

Kram från Harigapa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in