Jag minns när blomvattnare och KiaW satt själva på Aktuella brott och kriminalfall i dag finns det 9 mod och trådar med 23 miljoner läsare. Kram fråm mig självklart
För dom som tror att jag fjäskar kolla min profil jag varit Avstängd i ett år samanlagt av de 3 år jag varit med på FB jag hade jävulskt svårt att sluta skylla på invandrare när det hände något.
I dag så skriver jag i trådar som passar mig bättre och blir aldrig avstängd längre.
Jag gillar Mod varje dag i veckan.
Senast redigerad av Bodies 2015-10-05 kl. 22:18.
För dom som tror att jag fjäskar kolla min profil jag varit Avstängd i ett år samanlagt av de 3 år jag varit med på FB jag hade jävulskt svårt att sluta skylla på invandrare när det hände något.
I dag så skriver jag i trådar som passar mig bättre och blir aldrig avstängd längre.
Haha har också varit avstängd. Kanske är någon form av stockholmssyndrome.
Nice postcount.
Jag vill ge alla mods ett glödande eldstäd i röven. Det som ett tecken på min tacksamhet.
Håller med. Ett fång rosor!
Dessa killar och tjejer som dag och natt skyfflar bort skit och kastar ut patrask och riksmongon som inte sköter sig (många skärper sig efter en nypa frisk luft och får komma in i värmen igen) Och får skit och hot för det till på köpet.
Jag vet inte vad som kommer att hända med FB i framtiden kanske så kommer hela grejen att gå åt skogen kanske USA lämnar ut alla listor på folk men så länge som vi kan så ska vi vara rebeller så ska vi vara det.
Sen är det bara så att vill man veta vad som hänt så kollar man med FB först. Det gäller även kvällstidningar.
Jag förstår att NI mod måste ha ett helvete med alla barn som skriver i okynne nu för tiden men på något vis så får Ni fram sanningen ändå.