2023-06-02, 20:01
Medlem
Är förbaskat missnöjd med...

Att behöva säga att jag är innerligt glad och förvånad över hur väl och professionellt moderationen idag sköts på flashback.
Skall följa regler så jag infogar en konversation med mig själv -
Citat -
Thorulf skrev - "Fasiken vad flashback har växt till sig på kort tid! Från ett obskyrt forum för nationella gnällrövar till ett allmänt forum som verkligen förespråkar logik och öppenhet över allt. Helt otroligt att det finns frivilliga moderatorer som ägnar sin tid åt något så fint som att ta flashback in i verkligheten"

Svar från Thorulf
Citat -
"ja, men det är enligt reglerna, så var nu inte för förnöjd för då åker du på en varning...."

Thorulf skrev - "jag accepterar varningen, men nu skall jag fortsätta med det som det hela handlade om, ONT"

Jo, Jag vill faktiskt bara säga att det är förbaskat fint att se flashback utvecklas så snabbt som det gör och mycket mycket tack vare moderatorernas numera mer direkta engagemang.

En förbannat bra utveckling till att hålla forumet levande på ett sätt som passar världen även utanför Hishult. Att se att det inte längre bara handlar om att ge utrymme för dumheter och avancerat "oliktänkande" är en fröjd för de flesta...och mesta. Så - TACK för hårt arbete alla ni aktiva moderatorer.

Ps. Nej jag har ingen fetisch för moderatorer och ännu mindre någon anknytning till flashback. Men jag ville framföra ett seriöst tack, så varför inte just här i klagomål och kritik för omväxlings skull. DS

Ha en fin kväll ni alla och överklagandet är redan makulerat
Senast redigerad av ThorulfBortbyting 2023-06-02 kl. 20:08.
Citera
2023-06-02, 20:27
Medlem
najass avatar
Tråd flyttad och sammanfogad med befintlig tråd

/mod
Citera
2023-06-02, 22:42
Medlem
Van Nostrands avatar
Fyller på med en ros till alla mods. Ni gör ett fantastiskt jobb! Utan er inget fungerande.flashback.
Citera
2023-06-02, 23:22
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Jag gillar nya Mapping i ABoK, rensar upp på ett bra humoristiskt sätt.
🌸🌸🌸
Citera
2023-06-06, 14:02
Medlem
Alonens avatar
Inte ens moderatorer är mer än människor.

De flesta är duktiga och bra och förtjänar verkligen sina rosor.

(Ibland undrar jag hur de orkar gaffla med olika stolpskott…)

Ett Flashback utan moderatorer skulle vara som ett samhälle utan polis.

Senast redigerad av Alonen 2023-06-06 kl. 14:05.
Citera
2023-06-06, 15:33
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Egentligen borde vi ha en tråd "Jag vill ge alla admins på Flashback en ROS". Fast det skulle kanske bli den kortaste tråden i metaforumet...

admin5
Citera
2023-06-06, 16:01
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Egentligen borde vi ha en tråd "Jag vill ge alla admins på Flashback en ROS". Fast det skulle kanske bli den kortaste tråden i metaforumet...

admin5

Den åkte väl i papperskorgen som trams.
Citera
2023-06-06, 16:17
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5

admin5

Klart att admins oxå skall få blommor!

Admins är oumbärliga när någon medlem löper amok i sin lättkränkthet, oförmögen att vidgå ett fel och spammar sönder trådar med gap och skrik, oftast helt OT.

Då behövs att insatsstyrkan, SWAT, kommer med storsläggan och får stopp på framfarten.

Så javisst, rosor till admins oxå.

Citera
2023-07-05, 01:16
Medlem
Hestapos avatar
Dagens ros till Chantre, snabb att svara, korrekt och shysst attityd.

En ros till hela gänget som kämpar på i sommarvärmen, en extra krispig till BFC som trots allt saknas...
Citera
2023-07-09, 13:35
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Brukar inte dela ut ros men vill nog slänga över två.🌹🌹
En till Carlbom 🌹 och en till 🌹 Newdeer tror jag dom heter?
Citera
2023-07-09, 23:45
Medlem
Awkwardmans avatar
Dom flesta gör ett hästjobb och förtjänar ett fång rosor. Någon kan behöva en uppsträckning ibland, när det blir fel. Men annars. Tack för att ni finns.
Citera
2023-07-26, 13:54
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Jag gillar nya Mapping i ABoK, rensar upp på ett bra humoristiskt sätt.
🌸🌸🌸
Tack, du ska veta att det värmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in