Jag hänger på och ger rosor jag också fast jag fått en hel del smällar på mina små fingrar.
Kan vara ot taggad och har lite regelproblem.
Men som sagt var ett gäng rosor för att de orkar med mig ;-)
Jag trodde inte att man fick diskutera och kommentera moderatorernas arbete!
Men är det bara "rätt" åsikter som framförs så verkar det ju gå bra.
Det vore ju onekligen intressant att se hur länge en tråd som "Jag vill ge alla Mod på Flashback RIS" skulle klara sig innan de hyllade moderatorerna tar itu med problemet och delar ut varningar...
Jag trodde inte att man fick diskutera och kommentera moderatorernas arbete!
Då trodde du helt fel. Hela detta delforum är tillför att bland annat diskutera moderering och moderatorernas arbete. Dock ska man följa instruktionerna (se FAQ) först om man vill klaga på en specifik åtgärd.
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
Men är det bara "rätt" åsikter som framförs så verkar det ju gå bra.
Nej då, inte alls
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
Det vore ju onekligen intressant att se hur länge en tråd som "Jag vill ge alla Mod på Flashback RIS" skulle klara sig innan de hyllade moderatorerna tar itu med problemet och delar ut varningar...
Ptja, här är ett fåtal jag hittade på 30 sekunder med sökfunktionen. De äldsta har väl snart 10 år på nacken så jag antar att det svarar på din fråga.
Jaja, under de världsberömda svenska kontrollerande formerna av frihet så gör säkert de dryga 120 moderatorerna som övervakar medlemmarna på fria Flashback säkert ett bra jobb.
Jaja, under de världsberömda svenska kontrollerande formerna av frihet så gör säkert de dryga 120 moderatorerna som övervakar medlemmarna på fria Flashback säkert ett bra jobb.
Varför inte framföra dina invändningar via konstruktiv kritik, om du nu har något vettigt att säga?