Citat:
Ska säga det till min sambo att hon ska testa det, tack för tipset. Vad gäller att bita tillbaka så vägrar hon göra det, hon anser att det är barnaga, men personligen skulle jag vilja testa det. Sen så kan jag säga att hon år inte som en vanlig ett åring, nu har jag ju bara beskrivit ungarnas relation till varandra. Men tex så kan vi aldrig gå hemifrån förutom när vi ska jobba. Min sambo är hemma mucket pga sitt jobb o då är hennes unge hemma också men de kan aldrig gå ut för att hennes dotter måste få 16-18 timmars sömn per dygn annars går helvetet loss. Hon sover 12 timmar på natten o resten uppdelat på två sovningar. Så hon kan inte vara vaken i mer än 2-3 timmar och hon kan bara sova hemma i sin spjälsäng. Vi har försökt oändligt många gånger att åka iväg och försöka natta henne i vagnen men hon vägrar o desto tröttare hon blir desto värre. Alla vi känner säger att vi måste söka hjälp, att det är fel på barnet. Vi var nyligen på semester med hela min sambos familj o deras partners o barn, alla tog avstånd från oss hela veckan pga denna unge. Främlingar viskar "herregud vilket hemskt barn"... Hon är så arg hela tiden verkligen, vad man än gör. På hennes pappas sida så har alla psykiska sjukdomar o vissa sitter inspärrade så kan ju va nåt genetiskt 

Ok, så för att sammanfatta är ditt barn en ängel, hennes ettåring Satan i reinkarnation som gör allt i jävelskap och det onda draget kommer från exmannens sida så klart. Du låter som en väldigt sund plastpappa

För övrigt kanske det vore bättre för alla om ni gick isär och du skaffade en ny tjej utan barn, för jag tror på allvar inte att du borde ha plastbarn. Om ditt barn varit bitaren, vad hade du gjort?