Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Körde en System Scan nyligen med Spybot Search & Destroy vilket jag gör några gånger per år.
När denna var klar skulle jag surfa lite Flashback men är då utloggad på datorn. Försöker komma ihåg mitt lösenord men efter fyra försök som misslyckades tröck
jag ”Glömt lösenord osv” och fick en länk i mallen där jag kunde välja ett nytt vilket var lika bra tänkte jag. Valde ett nytt och skulle logga in vilket inte fungerade?
Provat i ca 30 minuter nu på datorn men det står bara att det är fel. Gjorde samma sak igen med samma resultat?
Dock trots lösenordsbyte är jag på något sätt fortfarande inloggad på telefonen och kan därför skriva detta inlägg.
Kan någon vänlig samt kunnig själ hjälpa mig här?
Det finns en kontrollpanel där man kan byta lösenord, men då måste man kunna sitt gamla...
Men på samma ställe kan man också lägga in en emailaddress, som kanske kan användas för funktionen Glömt lösenord??
Iaf, så här hittar du nämnda kontrollpanel:
Bredvid förstoringsglaset längst upp ser man tre horisontella streck. Tryck där, och välj sen "Mitt konto". Där väljer du sen "Kontrollpanel" och i den slutligen "Redigera e-post & lösenord".
---
Äsch, kanske inte var relevant. Lämnar kvar det ändå.