2015-10-05, 21:48
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somehow-somewhere
Det är en jäkla skillnad att bli sprutad på brösten jämfört med ansiktet. Ansiktet är det mest personliga rent fysiskt. Dessutom smakar sperma skit och har äcklig konsistens, som snor ungefär. Och om man får det i ansiktet så lär man inte kunna undvika att få lite i munnen. Men du kanske vill ta en tjejs snor i munnen? Vad vet jag? Ni män är fanimej helt otroliga. Varför är det så viktigt att spruta en kvinna i ansiktet? Är det fysiskt skönt? Svar nej. Är det en förnedringsgrej? Förmodligen. Varför måste ni alltid förnedra kvinnor? Vad får ni ut av det? Mår man toppen när man går hem efter att ha sprutat en tjej i ansiktet fast att hon tydligt och klart sagt ifrån att hon inte ville det? Är man stolt? Är man lycklig? Är det så viktigt för en så att man måste kränka en kvinna, en medmänniska, för att må bra? Ojoj...det hade varit läge för psykologkontakt sedan länge... Skärp er för helvete! Antar att ni hade tyckt precis detsamma när er egen "lilla oskyldiga dotter" får sig ett sprut hon inte ville ha. Torka ansiktet på henne bara och säg att "det är sånt man får ta...gå och lägg dig". Fy fan!!!

Själv ser jag inget nöja att spruta någon i ansiktet. Men vissa verkar göra, varför tänker jag inte spekulera i här, men faktum är att det också finns tjejer som inte bara kan tänka sig att att gå med på det utan som faktiskt gillar det.
Det är dock inte det som är grejen, utan det är att killen gör det trots att Lizette inte gillar det och har upplyst honom om det.
Men det skulle lika gärna kunna varit att killen nyper henne i bröstvårtan efter hon uttryckligen sagt att det är något hon inte vill.

Det är ATT han gör, inte VAD han gör som är det relevanta.
Citera
2015-10-05, 21:53
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Det är en jäkla skillnad att bli sprutad på brösten jämfört med ansiktet. Ansiktet är det mest personliga rent fysiskt. Dessutom smakar sperma skit och har äcklig konsistens, som snor ungefär. Och om man får det i ansiktet så lär man inte kunna undvika att få lite i munnen. Men du kanske vill ta en tjejs snor i munnen? Vad vet jag? Ni män är fanimej helt otroliga. Varför är det så viktigt att spruta en kvinna i ansiktet? Är det fysiskt skönt? Svar nej. Är det en förnedringsgrej? Förmodligen. Varför måste ni alltid förnedra kvinnor? Vad får ni ut av det? Mår man toppen när man går hem efter att ha sprutat en tjej i ansiktet fast att hon tydligt och klart sagt ifrån att hon inte ville det? Är man stolt? Är man lycklig? Är det så viktigt för en så att man måste kränka en kvinna, en medmänniska, för att må bra? Ojoj...det hade varit läge för psykologkontakt sedan länge... Skärp er för helvete! Antar att ni hade tyckt precis detsamma när er egen "lilla oskyldiga dotter" får sig ett sprut hon inte ville ha. Torka ansiktet på henne bara och säg att "det är sånt man får ta...gå och lägg dig". Fy fan!!!

hur ska jag kunna veta att hon älskar mej om jag inte får kolla över hennes ansikte? sperma i ansiket är ibland de vackraste i hela den sexuella akten.

jag fattar inte hur man kan hålla på att tjaja om att allt är så jävla äckligt hela tiden. va är de som är äckligt med sex? de är ju basalt liksom. jag tycker också sperma är äckligt men jag verkligen inte kvinno könet är äckligt. om jag gjorde de skulle jag har alvarliga problem sexuellt. om man som tjej tycker att sperma är äckligt måte man ju vara en otroligt tråkig person att ligga med.
Senast redigerad av Flickpojken 2015-10-05 kl. 21:55.
Citera
2015-10-05, 22:18
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:

?
Har du läst något av vad jag skriver innan du skriver din tirad?
Då har du bommat hela andemeningen, mitt påstående om trovärdigheten och massmedias "sanning" i detta fall.
Om det var så djävla obehagligt för bruden, varför valde hon då att med ett leende träffa killen igen och ta emot ett nytt ansiktssprut?
Jag tror ju denna lilla snuppa har fabricerat en historia för att få sina 15 minuter. Det är ungefär det enda jag vill hävda.
Att ni och era döttrar aldrig skulle leka 50 shades of grey bevisar ni ju genom att bara boken har sålt i 150 miljoner exemplar här i västvärlden.

Trollar ni eller är det enbart en brist på hjärnceller som får er att gå i självspinn?
Jösses!
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2015-10-05 kl. 22:22.
Citera
2015-10-05, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
hur ska jag kunna veta att hon älskar mej om jag inte får kolla över hennes ansikte? sperma i ansiket är ibland de vackraste i hela den sexuella akten.

jag fattar inte hur man kan hålla på att tjaja om att allt är så jävla äckligt hela tiden. va är de som är äckligt med sex? de är ju basalt liksom. jag tycker också sperma är äckligt men jag verkligen inte kvinno könet är äckligt. om jag gjorde de skulle jag har alvarliga problem sexuellt. om man som tjej tycker att sperma är äckligt måte man ju vara en otroligt tråkig person att ligga med.

Så tragiskt. Att inte tycka att något som man kan göra varandra när man har sex är skönt om inte sperma är inblandat så måste jag säga att jag tycker man är helt jättemärklig.

Kan man säga samma sak som de som inte vill ha sex med en kvinna som har hår under armarna?

Sen så handlar det ju fortfarande inte vad andra gillar utan vad Lizette gillar. Och att hon som alla bör slippa att folk medvetet gör något sexuellt mot dem om de vet att den andra inte vill och har sagt nej.

Vad är problemet med att låta bli att göra något sexuellt med någon som denna har sagt att den inte vill?
Citera
2015-10-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
?
Då har du bommat hela andemeningen, mitt påstående om trovärdigheten och massmedias "sanning" i detta fall.
Om det var så djävla obehagligt för bruden, varför valde hon då att med ett leende träffa killen igen och ta emot ett nytt ansiktssprut?
Jag tror ju denna lilla snuppa har fabricerat en historia för att få sina 15 minuter. Det är ungefär det enda jag vill hävda.
Att ni och era döttrar aldrig skulle leka 50 shades of grey bevisar ni ju genom att bara boken har sålt i 150 miljoner exemplar här i västvärlden.

Trollar ni eller är det enbart en brist på hjärnceller så får er att gå i självspinn?
Jösses!

Första gången så bad killen om ursäkt och sa att han missade brösten som de kom överens om att han skulle göra.

Så då kände hon sig inte våldtagen eller illa behandlad.

Kan ju vara det som fick henne att träffa honom igen. Eller vad tror du?
Citera
2015-10-05, 22:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
?

Trollar ni eller är det enbart en brist på hjärnceller som får er att gå i självspinn?
Jösses!
Hon gav honom en ny chans eftersom han bad om ursäkt och sa att det var ett misstag -- hon trodde honom ..

Jag vet - du anser att hon får skylla sig själv när hon tror på vad en kille säger -- för hon borde ha fattat och utgått ifrån att killar som ber om ursäkt och skyller på misstag är lögnare ...
Citera
2015-10-05, 23:01
Medlem
Tror hon på att han missat brösten o träffat i ansiktet så behöver hon en god man. Siktar han på brösten o träffar ansiktet borde han få medalj av kungen!
Citera
2015-10-05, 23:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Tror hon på att han missat brösten o träffat i ansiktet så behöver hon en god man. Siktar han på brösten o träffar ansiktet borde han få medalj av kungen!
Varför då?

Du berättar ju själv om hur svårt du har att sikta ...

Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Det är inte så lätt som man tror att träffa i ansiktet. Iaf om man inte lafdar efter en avsugning. Drar man ut den gäller det o tajma rätt så man får rätt vinkel uppåt samt om man drar samtidigt att man inte drar i fel sekund utan röret e fritt vid färd från pungen.

Hamnar kladdet fel så hamnar det fel .. vilket då inte alls nödvändigtvis innebär att det måste missa ansiktet bara för att du misslyckats med att träffa det när du faktiskt siktat...
Citera
2015-10-06, 07:25
Medlem
xayps avatar
Vänta, är det en journalist som skriver om sig själv? Förstår inte varför man vill bli känd som "kvinnan som blev sprutad i ansiktet."
Citera
2015-10-06, 07:27
Medlem
Pnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan lika gärna -- är inte synonymt med - - så ÄR det ...

Den som är svagbegåvad här är du och du tycks väldigt villig att lämna prov det -- igen och igen och igen ... Jag känner mig fan i mig mentalt våldtagen av din stupiditet...

Nej, exakt därför skriver jag att det är hennes uppfattning av det som spelar roll, vilket du taktiskt har utelämnat i ditt värdelösa försök att ha rätt. Men likt tidigare galna feminister i tråden så är du mer mån om att göda ditt manshat än att förstå logik och resonemang. Trasiga jävla människor.
Citera
2015-10-06, 07:49
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xayp
Vänta, är det en journalist som skriver om sig själv? Förstår inte varför man vill bli känd som "kvinnan som blev sprutad i ansiktet."

Visst är det fascinerande? Att någon vill bli känd som sperma-Lizette. Dubbelsprutad i ansiktet innan hon fattade något. Och då skrev hon om vilken korkad liten slyna hon hade varit. Men så var hon feminist förstås.
Citera
2015-10-06, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pniz
Om någon i ett sexuellt sammanhang, på grund av en sexuell handling som den drabbade uttryckligen sagt nej till, utsätts för den handlingen - så är "känna sig våldtagen" synonymt med att ha blivit våldtagen.

Din svagbegåvade liknelse med att känna sig överkörd av tåget håller fortfarande inte, men du går tillbaka till den som om den vore relevant i sammanhanget, det är den inte.

För att återigen förklara för dig. Om någon säger "Jag kände mig våldtagen" efter att ha ridit på en häst i flera timmar, så kan inte åtal väckas. Om någon säger "Jag kände mig våldtagen" efter att, mot sin vilja, utsatts för något i ett sexuellt sammanhang - så kan det absolut rubriceras som våldtäkt.

Ditt manshat verkar göra dig så inkapabel till logik att du argumenterar för att det inte ska gå att åtala en man för våldtäkt om en kvinna säger att hon känt sig våldtagen. Det är sannerligen makalöst.

Nu är det ju inte så lätt att bli åtalad för våldtäkt som tur är. Det måste vara tal om våld ellet hot om brottslig gärning för att det ska bli våldtäkt.

Sen om man tar sexuellt tvång så ska det vara olaga tvång.

Ett ovälkommet sprut på kinden under en sexakt är knappast något av det, hur mycket nej till ett sprut på kinde hon än sagt. Möjligtvis om han hållt fast henne eller om hon var så stupfull att hon inte kunde värja sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in