Citat:
Det är en jäkla skillnad att bli sprutad på brösten jämfört med ansiktet. Ansiktet är det mest personliga rent fysiskt. Dessutom smakar sperma skit och har äcklig konsistens, som snor ungefär. Och om man får det i ansiktet så lär man inte kunna undvika att få lite i munnen. Men du kanske vill ta en tjejs snor i munnen? Vad vet jag? Ni män är fanimej helt otroliga. Varför är det så viktigt att spruta en kvinna i ansiktet? Är det fysiskt skönt? Svar nej. Är det en förnedringsgrej? Förmodligen. Varför måste ni alltid förnedra kvinnor? Vad får ni ut av det? Mår man toppen när man går hem efter att ha sprutat en tjej i ansiktet fast att hon tydligt och klart sagt ifrån att hon inte ville det? Är man stolt? Är man lycklig? Är det så viktigt för en så att man måste kränka en kvinna, en medmänniska, för att må bra? Ojoj...det hade varit läge för psykologkontakt sedan länge... Skärp er för helvete! Antar att ni hade tyckt precis detsamma när er egen "lilla oskyldiga dotter" får sig ett sprut hon inte ville ha. Torka ansiktet på henne bara och säg att "det är sånt man får ta...gå och lägg dig". Fy fan!!!

Själv ser jag inget nöja att spruta någon i ansiktet. Men vissa verkar göra, varför tänker jag inte spekulera i här, men faktum är att det också finns tjejer som inte bara kan tänka sig att att gå med på det utan som faktiskt gillar det.
Det är dock inte det som är grejen, utan det är att killen gör det trots att Lizette inte gillar det och har upplyst honom om det.
Men det skulle lika gärna kunna varit att killen nyper henne i bröstvårtan efter hon uttryckligen sagt att det är något hon inte vill.
Det är ATT han gör, inte VAD han gör som är det relevanta.