2015-10-04, 15:02
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Sperma?
Här har du en härlig coctail av allt möjligt mellan himmel och jord. Den har om du ursäktar en konsistens och utseende som inte direkt associeras till "renhet".
Och den kommer som bekant ut ur samma urinrör som män kissar ur.
så om nu människor enligt dig ska vara äckelmagade vad gäller piss, varför skulle kvinnor överhuvudtaget gilla tanken på att ha med snoppar att göra tror du? Associationen att mannen pissar när han ejakulerar är väl avsevärt mer framträdande och också mer riktigt faktamässigt. (samma rör)

En cocktail av C-vitamin , kalcium, klor, citronsyra, fruktos, mjölksyra , magnesium, kväve, fosfor, kalium, natrium , vitamin B12 , och zink. Ingen av dessa ämnen är farliga eller äckliga. Konsistensen möjligtvis.

Men mycket nyttigt "cocktailmässigt"
Utöver det så rengörs urinröret från allt urin när mannen får erektion och blåsan blockeras. Så det är inte alls äckligt Lika äckligt som att äta med samma strupe som man spyr ur.
Senast redigerad av svampdamp 2015-10-04 kl. 15:06.
Citera
2015-10-04, 15:03
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazeir
Men alltså är det ett skämt? Jaja isf får the joke vara on me då.

Hur kan man blivit så intrasslad i sin egen offerkofta att man ältar en sats i ansiktet..? Skriver en krönika och nämner ord som våldtäkt?
Jag fattar inte. Har människor INGEN förmåga att kliva ur sin bubbla, se sig omkring och få lite PERSPEKTIV.
Ja han var ett jävla svin. Som många andra. Det var jobbigt och äckligt. Han får inte knulla mig nå mer.
Och sen GÅR MAN VIDARE. Hoppas verkligen aldrig såna som hon råkar ut för en verklig våldtäkt..för hur i hela fan skulle det gå om detta är reaktionen på ovälkommen sperma?

Vad exakt är fel i att skriva om det? Tjejen har ambitioner att ha skrivande som yrke. Fast du kanske tycker att man bara ska skriva om opersonliga saker.
Eller menar du att man endast ska skriva om saker som är tillräckligt hemska, i så fall enligt vad för skala? Vem avgör vad som är värt att skriva om?
Citera
2015-10-04, 15:07
Medlem
Catapillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Fast det är knappast bara feminister. Att våldta verkar ibland få ersätta "krossa" (vilket inte heller är direkt sanningsenligt, för när bk häcken vinner över brommapojkarna med 11-0 så har de faktiskt inte sönder dem). Tydligen kallas det facerape att ändra någons facebookprofil utan dennes vetskap (jag som inte har facebook kommer ihåg för några år sen när en bekant sa att hans lillebror hade blivit utsatt för facerape, jag tyckte det var fruktansvärt och undrade hur min bekant kunde vara så lugnt med tanke på vad som hade hänt.. tills jag fick förklarat för mig vad det handlade om).

Kollar man på esport så verkar det helt normalt att använda ordet rape i en annan innebörd än att faktiskt våldta. I den debatten kan man hitta pärlor som
“This is a victory for rapists everywhere,” said one fan. “And by rapist I don’t mean someone who forcibly performed sexual intercourse with someone else without consent. I mean someone who beat someone else really badly at a video game.”

Men när en tjej säger att hon känner sig våldtagen efter att ha varit med om att en kille utför sexuella handlingar mot hennes vilja, ja då tycker du att det är hennes liknelse som det ska klagas på?

Vad idioter sitter och skriker till varandra framför datorn när dom lirar counterstrike det skiter jag fullständigt i, det här rör sig om en publicerad insändare.

Jag förväntar mig högre nivå av nyheter 24 än Jonte 15 bast.
Citera
2015-10-04, 15:10
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catapilla
Vad idioter sitter och skriker till varandra framför datorn när dom lirar counterstrike det skiter jag fullständigt i men det här rör sig om en publicerad insändare.

Vad kvinnan som skrivit texten gör är att skriva att hon kände sig våldtagen, när ska det sjunka in?

Nu är det ju lätt att veta vad du kommer säga i efterhand, men om du är ärlig mot dig själv, hade du reagerat likadant om du hade läst denna artikel?
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/tobias-grahn-vi-valdtog-aik-i-forsta/
Citera
2015-10-04, 15:10
Medlem
Citat:
Klassisk manlig retorik på detta forum och generellt band de värsta kvinnoföraktara i världens alla hörn.

Fakta:

14 årig flicka blir våldtagen av grannen.

–Män vid makt och samhället Afghanistan: hmm? undrar hur slynigt den där 14-årigen betedde sig? vad hade hon på sig? Hade hon hijaben ordentligt på eller såg man någon hårslinga? Hon lurade säkert in den stackars, stackars oskyldige grannen i fördärvet. Vi dömer henne till 100 piskrapp och gängvåldtäkt i fängelset och släpper honom fri.
Hon är skyldig tills oskuld kan bevisas, vilket hon bara kan om hon har 4 äkta muslimska män som vittnen, omöjligt alltså. Han är oskyldig tills hans skuld är bevisad, vilket ingen är intresserad av att bevisa.

Fakta:

Flicka blir våldtagen på skoltoalett i Sverige.

–hmm? undrar hur slynigt hon egentligen betedde sig, hon ville det säkert! ljuga om våldtäkt så där och lura in stackars fina fina svenska pojkar i fördärvet. Resultat: hon får flytta med hela familjen, han får hela samhällets stöd inklusive prästen.

Fakta:

Man väljer att spruta sin sperma mitt i ansiktet på sin sexpartner i en frivilligt samlag rots att hon säger nej 2 ggr efter varandra. Hon väljer att gå ut med detta som inlaga i en pågående social debatt om sexualitet och genus.

–Hmm? Undrar hur slynig den lilla horan är egentligen? om han såg ner på henne så har han ju all rätt att gå emot hennes vilja och "våldta" lite, kränka och spruta sperma var han vill. Liksom mäns rätt!

tralall la lala.

Män kan ju aldrig göra fel. Varför ska vi överhuvudtaget diskutera dem och deras handlingar?
Nej för fan kvinnor har alltid skulden.

Men hejda dig. Vilka liknelser. Har du läst tråden ALLS??!
Citera
2015-10-04, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
En cocktail av C-vitamin , kalcium, klor, citronsyra, fruktos, mjölksyra , magnesium, kväve, fosfor, kalium, natrium , vitamin B12 , och zink. Ingen av dessa ämnen är farliga eller äckliga. Konsistensen möjligtvis.

Utöver det så rengörs urinröret från allt urin när mannen får erektion och blåsan blockeras. Så det är inte alls äckligt Lika äckligt som att äta med samma strupe som man spyr ur.

Så du drar in något i urinröret då? Som att äta med samma strupe som man spyr ur. Vad mer exakt för det sig om för något du drar in i snabeln?
Citera
2015-10-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catapilla
Vad idioter sitter och skriker till varandra framför datorn när dom lirar counterstrike det skiter jag fullständigt i, det här rör sig om en publicerad insändare.

Du har alltså högre förväntningar är en Jonte 15 bast. Alltid något. Kanske. Vet inte om det är så mycket att skryta om att man har högre förväntningar än en femtonårig pojke men nåja din ensak om du är stolt nu.

Är Nyheter24 verkligen något som folk kräver något väldigt avancerat av? Ja du då eftersom du är i nivå med Jonte 15. Men ni andra? Ser ni upp till den tidningen?

Och ha krav på en insändare publicerat på internet, det är väl något som man inte har va? Kanske om man är lätt efterbliven då förstås. Då förstår man ju hur cellen arbetat liksom.
Citera
2015-10-04, 15:27
Medlem
Citat:

Jag tycker heller inte personligen att det är det minsta äckligt. Men inte det som var frågan eller hur?

du klagade på min jämförelse av urin och sperma, som jag använde för att dra en parallell till TS för att få en del snorungar här inne att fatta hennes sits.
att säga att det är ok att män ska spruta sperma i ansiktet på folk som säger nej tack, så tja då blir ju i samma stund enligt all logik massa saker kunna tillåtas i folks ansikten. ergo mina exempel.

annat exempel vore ju att när man kysser någon frivilligt, dvs utbyter saliv med någon ger den personen plötsligt rätt att även spotta en i ansiktet.

Blir liksom kontentan av åsikten att bara för att någon säger ja tack till sex, så får man lov bete sig som man behagar.

sen blir knappast mäns urinrör rengjorda från urin pga erektion.
Citera
2015-10-04, 15:27
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppolino
Så du drar in något i urinröret då? Som att äta med samma strupe som man spyr ur. Vad mer exakt för det sig om för något du drar in i snabeln?

När mannen får stånd frigörs en substans från prostatan som neutraliserar urin i röret. Menar du att jag moppar eller pressar in något i mitt urinrör varje gång?

Citat:

sen blir knappast mäns urinrör rengjorda från urin pga erektion.

Detsamma gäller för dig, läs på.
Senast redigerad av svampdamp 2015-10-04 kl. 15:30.
Citera
2015-10-04, 15:30
Medlem
Citat:

Citat:
När mannen får stånd frigörs en substans som neutraliserar urin. Menar du att jag moppar eller pressar in något i mitt urinrör varje gång?

Detsamma gäller för dig, läs på.

Alltså äta mat och spy ut den.

Vad drar du in i urinröret för att spy ut sperma då?
Citera
2015-10-04, 15:34
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Alltså äta mat och spy ut den.

Vad drar du in i urinröret för att spy ut sperma då?

Haha, spelar du dum eller? Jag tänker inte ens bemöta det där.

Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Tror att du medvetet missuppfattade mig.
Om man krämar i med det grövsta ordet våldtäkt, för en dum, men inte särskilt uppseendeväckande händelse, vad har man för ord kvar att tillgå när något riktigt grovt inträffar ?

Det kommer knappast nobelpristagarna att dryfta, så nu får du hitta på något annat om du ska larva dig igen.

Det finns en tydlig tendens att peppolino missuppfattar folk eller rent ut sagt är korkad.

Våldtäkt kan du nog likna med uttrycket rasist eller rasism nuförtiden.
Citera
2015-10-04, 16:29
Medlem
sericss avatar
Citat:
Det är ju många tusen läsare, kanske hundra tusen per dygn på detta forum så det är väl redan klart. Nyheter24 har nog inte så många läsare som det här forumet.

Dessutom så så var det väl inte så att hon frågade om hon fick kissa honom på magen och fick ett nej och sen gjorde det ändå, ljög och sa att det var ett misstag. Och vid nästa träff så skyndade hon sig väl inte att kissa på honom och sen berätta att hon gjort dem med vilja båda gångerna för att det är en fix idë hon har, detta att kissa på män.

Så ja, vad tror du?

Han hade kanske vid något tillfälle tidigare nämnt att han inte skulle gå med på kiss sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in