2016-04-02, 16:53
Medlem
svartblods avatar
Helt sinnesjukt om hon blivit friad. När man läst FUP:en så har man ju händelseförloppet ganska klart för sig och hon är ju klart skyldig.
Citera
2016-04-02, 17:26
Medlem
Lifeisnows avatar
Har ngn mer info om domen? Jag har inte hittat info om att det avgjorts i rätten..
Citera
2016-04-02, 18:38
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Har ngn mer info om domen? Jag har inte hittat info om att det avgjorts i rätten..
Rättegången har ju inte varit än, så du får nog svårt att hitta domen.
Citera
2016-04-02, 20:17
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Jag fick intrycket av tidigare inlägg att så var fallet..vet du när rättegången är planerad+?
Citera
2016-04-02, 21:43
Medlem
Moderatorernasugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex

Hmm va? Är det överklagat till Hvr?

Hon frikändes i tingsrätt.
Citera
2016-04-02, 21:44
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorernasuger
Hmm va? Är det överklagat till Hvr?

Hon frikändes i tingsrätt.
Har du domen från TR? När var det uppe i TR?
Citera
2016-04-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Har du domen från TR? När var det uppe i TR?

Domen kom igår, nej jag har inte domen.

http://stromstadstidning.se/nyheter/...vkvinnan-friad

Denna kvinna har alltså dödat två st människor och attackerat 3-4(st som vi känner till) med kniv.
Och hon är ute nu.
Det värsta är att hennes förklaring till att hennes förra pojkvän hittades död utanför deras lägenhet är identisk med denna! Han högg sig själv till döds!

Vem tar ansvaret när det tredje offret får kniven i sig?

Ett jävla skämt.

Edit: någon som har bild på denna natacha? länkarna i tråden verkar alla döda
Senast redigerad av Moderatorernasuger 2016-04-02 kl. 22:14.
Citera
2016-04-02, 23:13
Medlem
svartblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorernasuger
Domen kom igår, nej jag har inte domen.

http://stromstadstidning.se/nyheter/...vkvinnan-friad

Denna kvinna har alltså dödat två st människor och attackerat 3-4(st som vi känner till) med kniv.
Och hon är ute nu.
Det värsta är att hennes förklaring till att hennes förra pojkvän hittades död utanför deras lägenhet är identisk med denna! Han högg sig själv till döds!

Vem tar ansvaret när det tredje offret får kniven i sig?

Ett jävla skämt.

Edit: någon som har bild på denna natacha? länkarna i tråden verkar alla döda

Ja synd att hon inte gick bärsärkar i rätten så dom fick se vad hon går för...
Citera
2016-04-03, 10:36
Medlem
Man kan inte döma de 2 som skyller på varandra med DNA, då hon stulit kniven hos den hon skyller på och hon säger att hon "Drog ut kniven för att rädda han" så bådas DNA finns ju på kniven, och om jag förstått saken rätt så är det inga vittnen som sett henne "Sätta" kniven utan sett att hon dragit ut den. Det här med att man kan döma båda, går ju inte här för en är ju oskyldig, hade det varit några som stod och sparkade på en person och man inte vet vem som gav den dödande sparken, då döms alla eftersom dom varit delaktiga i misshandeln, knepig lagstiftning i detta land. Men om hon nu hugger folk vidare ( vilket jag tror) kommer hon ju bli mer och mer "våghalsig" eftersom "hon tycks vara smartare än lagen" så kommer hon ju göra "misstag" och åka fast, men jag undrar hur många mer som skall fara illa innan. Hon måste ju vara sjuk, ingen frisk människa går och hugger kniven i folk!!
Citera
2016-04-04, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxaskar
Man kan inte döma de 2 som skyller på varandra med DNA, då hon stulit kniven hos den hon skyller på och hon säger att hon "Drog ut kniven för att rädda han" så bådas DNA finns ju på kniven, och om jag förstått saken rätt så är det inga vittnen som sett henne "Sätta" kniven utan sett att hon dragit ut den. Det här med att man kan döma båda, går ju inte här för en är ju oskyldig, hade det varit några som stod och sparkade på en person och man inte vet vem som gav den dödande sparken, då döms alla eftersom dom varit delaktiga i misshandeln, knepig lagstiftning i detta land. Men om hon nu hugger folk vidare ( vilket jag tror) kommer hon ju bli mer och mer "våghalsig" eftersom "hon tycks vara smartare än lagen" så kommer hon ju göra "misstag" och åka fast, men jag undrar hur många mer som skall fara illa innan. Hon måste ju vara sjuk, ingen frisk människa går och hugger kniven i folk!!

Recept på ett framgångsrikt mord i Sverige:

Va 3 personer i en lägenhet.

2 av dom gör upp planer på att döda den tredje

hugger personen, båda tar i kniven

skyll på varandra/säg exakt samma historia "jag var på toaletten och när jag kom ut så va han död"

gå fri med ett fett skadestånd för häkningstiden

Om det inte finns ett bevisbart motiv för båda GM, hur ska nån bli dömd? kommer inte finnas någon teknisk bevisning.
Citera
2016-04-04, 15:49
Medlem
Vill bara poängtera att hon är min vän tack o hej!
Citera
2016-04-04, 17:43
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BULT007
Vill bara poängtera att hon är min vän tack o hej!
Och? Är hon skyldig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in