2016-04-04, 23:40
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BULT007
Vill bara poängtera att hon är min vän tack o hej!

Var det ett saneringsmord?
Citera
2016-04-05, 01:07
Medlem
Nej hon är inte skyldig. Lyssna inte på media mm det är felaktig information. Jag är nära vän med henne och hon är inte sån som påstås här. Det är ju så roligt för att läsa allt står här när det inte är som det påstås
Hon är bara människa precis som ni hur hade ni mått om ni blev utpekade på sättet som hon
ni se säger att hon är hemsk mm men vad säger det om er som trackar en människa ni har träffat.. Vem är det som hemsk egentligen?
Citera
2016-04-05, 01:10
Medlem
Fel skriv det skulle stå en människa ni inte träffat
Citera
2016-04-05, 11:44
Medlem
Burgesss avatar
Hon tillhör ju bevisligen samhällets bottenskikt. Lägenheten var ju en geggarkvart. Hennes straffregister kännetecknar inte en rar och trevlig ung dam. Hon är missbrukare och saknar fast anställning.

Var det ett saneringsmord?
Citera
2016-04-05, 12:26
Medlem
Citat:
Nej hon är inte skyldig. Lyssna inte på media mm det är felaktig information. Jag är nära vän med henne och hon är inte sån som påstås här. Det är ju så roligt för att läsa allt står här när det inte är som det påstås
Hon är bara människa precis som ni hur hade ni mått om ni blev utpekade på sättet som hon
ni se säger att hon är hemsk mm men vad säger det om er som trackar en människa ni har träffat.. Vem är det som hemsk egentligen?
Du är hennes kompis, då kan du väl ge hennes version av vad som hänt!
Citera
2016-04-05, 20:00
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxaskar
Du är hennes kompis, då kan du väl ge hennes version av vad som hänt!

Bra, e dom kompisar så måste ju sanningen kunna redovisas.
Citera
2016-04-05, 20:27
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Ord mot ord. Men åklagaren har inte släppt tanken på att överklaga.
http://bohuslaningen.se/nyheter/vast...-kan-fortsatta

Hur mår L-O, "lägenhetsinnehavaren" som verkar mindre benägen att samarbeta kring att "alla var i rummet när det hände och han högg sig själv"? Undrar om han haft hembesök efter frisläppandet?
Citera
2016-04-06, 14:18
Medlem
Om Han haft besök efter vet jag inte men har för mej jag "hört" att han hade besök när hon var häktad i sin frånvaro.
Citera
2016-04-16, 17:49
Medlem
Bult ; du är kompis men du kan inte svara, VARFÖR? För att hon gjort det så inget att ge till svar.
Citera
2016-04-16, 19:33
Medlem
svartblods avatar
Citat:

Fast vi har ju läst FUP tex och om alla runt henne är rädda och ser henne vifta med kniv så är hon inte som vem som helst. Kanske i din umgängeskrets iofs.
Citera
2016-04-22, 09:57
Medlem
Lifeisnows avatar
Någon som vet om domen är överklagad? Knepig kvinna detta..
Citera
2016-04-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Någon som vet om domen är överklagad? Knepig kvinna detta..

Ja, åklagaren har överklagat till Hovrätten.

Till bevisningen kommer tex sos-samtalet läggas, då detta kan styrka värderingen av lägenhetsinnehavarens vittnesmål.

Samtalet kan ge tydligare bild av hur berusad han var när han ringde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in