2016-03-20, 02:48
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Början på analys av FUP. Jag intresserar mig för samtalet till 112. I den stunden tror jag att den som ringer är spontan och reagerar på instinkt, full av stress. Den som ringer in verkar inte förslagen nog att ljuga just då, kanske undanhålla något men...
SOS-samtalet redovisas först 2016-02-26, utan exakta tidsangivelser!!
Den 8/10 2015 frågar polis Andreas om samtalet till RLC - oklart vad som
framkommer om innehållet - tiden anges då till kl. 18:10:40 som SOS fick
larmet.

Ingenting är klart förrän det är färdigt
Citera
2016-03-24, 09:41
Medlem
Står i Strömstad tidningen i dag. Vittnena om knivdådet. Fick inte kopierat länken, krånglade. Att vittnena är rädda för henne verkar de ju ha all rätt till, utstuderad försöker redan övertala ambulans personalen om att hon är oskyldig: Se jag har inget blod på mej! Uff och fy!!
Citera
2016-04-02, 00:22
Medlem
Idag frikändes hon! Vart är tårtan men detta menar jag att jag anser att den friande dommen är rätt! Ex
Citera
2016-04-02, 00:39
Medlem
Jag känner till denna tjej.. Uppfattningen kort men gott är att hon är som vilken tjej som helst
Trevlig o glad. allt hets i detta forum är mest antaganden.. grattis till henne idag firar vi :-) men för er mindre begåvade.. Läs mellan raderna :-)
Citera
2016-04-02, 01:40
Medlem
Moderatorernasugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BULT007
Jag känner till denna tjej.. Uppfattningen kort men gott är att hon är som vilken tjej som helst
Trevlig o glad. allt hets i detta forum är mest antaganden.. grattis till henne idag firar vi :-) men för er mindre begåvade.. Läs mellan raderna :-)

Haha har precis börjat läsa fupen. Verkar vara en vidrig tjej det där.

Citat:
Under hela tiden vi var inne i lägenheten på Norra Bergsgatan 4B, så var misstänkt Nata*ha
Krizani* där. Hon upprepade vid ett flertal tillfällen att vi gärna fick kroppsvisitera henne, då
hon hävdade att hon var oskyldig.
Natacha sa även att vi skulle titta på henne noggrant, då hon inte var blodig och hävdar att
"hon minsann inte har knivhuggit Daniel! "
Man får en känsla av att Natacha ville vara extra tydlig med att hon är oskyldig
Citera
2016-04-02, 01:51
Medlem
Läser fupen och har kommit till inspelningarna med natas*ha.

Snuten verkar ha fått igång avlyssningen mindre än ett dygn efter händelsen, fyfan är dom så snabba?
Har läst många fupar men aldrig sett något liknande.

*=c
Citera
2016-04-02, 02:14
Medlem
Sid 147

Citat:
När Natasha kom till Gerardo så gick hon bara in i lägenheten och fram till kylen i köket och
ställde in sina öl. Natasha var onykter när hon kom. Under tiden hon var hemma hos Gerardo
drack hon en del sprit och fick lite mat av Gerardo. Natasha pratade med några killar på
telefon. Gerardo tror det var Booms bror men han visste inte säkert. Gerardo vet inte vad
samtalen handlade om men det förekommer hot mellan de båda. Natasha var hetsig och letade
upp en kniv i köket. Gerardo blev rädd och vill ta med henne ut ur lägenheten. Natasha ville
att Gerardo skulle följa med till L-O
. Gerardo följde med till L-O enbart för att Natasha
skulle lämna hans lägenhet utan bråk. Gerardo ville inte att det skulle komma hem folk till
honom och bråka. Det var bättre att följa med henne till L-O. Gerardo vet inte om Natasha
tog med sig kniven som hon viftade med i köket. Han hoppades att hon inte hade kniven med
sig.

sen
Citat:
När de kommer till L-O:s lägenhet började Daniel påstå att han nästan hade sex med Natasha
några dagar tidigare och att hon var med på det. Natasha blev rasande och sedan hände saker
snabbt. Helt plötsligt hade Natasha en kniv i handen. Gerardo såg inte vart kniven kom ifrån.
Gerardo såg att det var hans kniv som Natasha letade fram i hans lägenhet...
.

Citat:
Kan du beskriva kniven?

Kniven var ofärgad. Gerardo uppger att kniven kommer från ett set med knivar som han har.
Knivarna har olika färger och på den aktuella kniven hart färgen ramlat av, han minns inte
färgen och tror att den kan ha varit eventuellt grön.
Fortsätt berätta vad som hände.
Boom tog kniven från Natasha och lade den i bokhyllan i vardagsrummet. Natasha och
Daniel fortsatte tjafsa. Natasha hämtade då kniven i bokhyllan och gick fram till Daniel.
Daniel sade: -" kom igen hugg mig då". Natasha högg då Daniel i benet, Gerardo tror det
bara var ett hugg. Daniel reste sig från sin stol och lade sig på golvet i vardagsrummet
bredvid Gerardo. Gerardo fick panik och frågade vad Natasha höll på med. Natasha svarade
inte, hon sade ingenting.

Gerardo ville bara ta sig från lägenheten, han tyckte att han

Om vittnen bara berättade samma sak i rättegång så hade hon ialf fått något straff.
Citera
2016-04-02, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Kvinnan har tidigare varit misstänkt för:
2006, knivskurit sin sambo till döds, friad.
2011, knivskurit sin sambo svårt i armen, friad.

Dömd 2007:
Knivskurit en man svårt i armar och rygg.

Nu efterlyst och häktad i sin frånvaro misstänkt för att ha knivhuggit en 35årig man till döds.

Vem är kvinnan? Vart kan hon finnas? Är hon missbrukare? Vem mördade hon?

Verkar vara en riktigt tokig människa, watch out guys!

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige...et-i-stromstad

Stämmer det att hon har mördat förut? eller varit föremål för utredning förut?

Blev det rättegång då?

Det är ju helt jävla sjukt
Citera
2016-04-02, 07:56
Medlem
Hon har mördat förut men klarat sej. Jag tror den killen var 19år vid tillfället , Inte mer än ca: 200m från den platsen det här hände.
Citera
2016-04-02, 08:57
Medlem
Burgesss avatar
Hur fan kan hon få gå lös?
Citera
2016-04-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hur fan kan hon få gå lös?
Det kan man undra. Denna gången skyller hon på sitt Ex, och då står ju ord mot ord, jäkla rättsystem vi har! Och jag är säker på att kniven är snart framme igen, kanske vittnena denna gång?! Var ju en mycket grov misshandel för några år sedan, den killen är inte sej själv efter den. Så gud vet hur hon kan klara sej och gå fri, överklagan skall göras senast den 22 april, om det nu är någon ide.
Citera
2016-04-02, 15:56
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxaskar
Det kan man undra. Denna gången skyller hon på sitt Ex, och då står ju ord mot ord, jäkla rättsystem vi har! Och jag är säker på att kniven är snart framme igen, kanske vittnena denna gång?! Var ju en mycket grov misshandel för några år sedan, den killen är inte sej själv efter den. Så gud vet hur hon kan klara sej och gå fri, överklagan skall göras senast den 22 april, om det nu är någon ide.
Undrar hur xet som vittnade mot henne känner sig idag. Finns en risk att han sätter tårtan i halsen eller tårtkniven i benet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in