KOKT KORV! r gott. Sn dr vanlig hotdog typ. Stekning av dessa korvar r att frstra det goda, kokta ska de vara, det r dessutom mycket lttare att koka n att steka. 10min koktid r lagom.
KOKT KORV! r gott. Sn dr vanlig hotdog typ. Stekning av dessa korvar r att frstra det goda, kokta ska de vara, det r dessutom mycket lttare att koka n att steka. 10min koktid r lagom.
Ketchup (felix) p bara s blir det asgott!
Det r pga sna som dig som korven har det dliga rykte som den har i sverige.
jag grter inombords nr jag lser din text , och hoppas att du r ett skmtande troll.
I lite olika tester s har tv Wurstmasterkorvar utmrkt sig: Vddgrill och rt- och viltgrill (frutom grisfett, uteslutande hjortktt). Har inte hunnit testa sjlv, men de verkar intressantast av butiksutbudet i sommar. tminstone av det som finns i Stockholmsomrdet.
jag gillar korv. Grna kryddiga sdana till sommarens grillkvllar. Annars r falukorv ocs vldigt gott och det r gott till s mycket. Men det bsta r gustafskorv. Gudomligt gott p macka, i mat eller ta som den r. Synd bara att det ska vara s dyrt. Nstan 100 kr fr en ring.
Jag har hittat en del recept och funderar p att frska mig p det. Det verkar inte s mrkvrdigt faktiskt. Lite trixande med stoppningen, men enligt vad jag hrt lr man sig snabbt.
Jag har hittat en del recept och funderar p att frska mig p det. Det verkar inte s mrkvrdigt faktiskt. Lite trixande med stoppningen, men enligt vad jag hrt lr man sig snabbt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!