2016-05-12, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Hon är lika lite SD som Gudrun Schyman.

För övrigt hatar jag inkvoterade kvinnor oavsett yrke.
Det kan bara bli fel.

Även om Margareta bestämt sig för att låta skattebetalarna försörja henne utan att hon gör något blev hon ju invald som representant för SD i riksdagen en gång i tiden.
Gudrun är partiledare för ett feministiskt parti och har aldrig yttrat ett positivt ord om SD.
Hur menar du att de är lika mycket SDare?
Citera
2016-05-12, 08:26
Medlem
Continental Ops avatar
Det är ett bra exempel på att SD har den i särklass lägsta lägstanivån bland sina "representanter"

Jag minns när jag råkade slå över till SD:s landsdagar i vintras när det var ett skidlopp som pågick och det var en massa överviktiga medelålders män med säregna skäggväxter som var var spydiga mot varann när de debatterade pilbågsjakt, riktiga stolpskott alltså.

De som eldar upp flyktingförläggningar kanske kan tänka sig ett sidouppdrag utanför kärnverksamheten
Citera
2016-05-12, 09:14
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Det är ett bra exempel på att SD har den i särklass lägsta lägstanivån bland sina "representanter"

Jag minns när jag råkade slå över till SD:s landsdagar i vintras när det var ett skidlopp som pågick och det var en massa överviktiga medelålders män med säregna skäggväxter som var var spydiga mot varann när de debatterade pilbågsjakt, riktiga stolpskott alltså.

De som eldar upp flyktingförläggningar kanske kan tänka sig ett sidouppdrag utanför kärnverksamheten

Vad har detta med SD att göra? Media tycks lika desperata som irrationella SD-hatare som dig.
Citera
2016-05-12, 09:38
Moderator
Tinuviels avatar
De senaste turerna runt Margareta Larsson diskuteras här:
(FB) Jimmie Åkessons svärmor gör sig känd som en tvättäkta parasit.

// mod
Citera
2016-05-19, 22:34
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Varför presenterar inte Aftonbladet en KOMPLETT LISTA över riksdagsledamöter som är frånvarande och samtidigt lyfter arvode?

Antagligen för att SD då skulle klara sig bättre än övriga partier.
wishful thinking much?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in