2016-05-12, 00:44
Medlem
Sperssons avatar
.
Varför presenterar inte Aftonbladet en KOMPLETT LISTA över riksdagsledamöter som är frånvarande och samtidigt lyfter arvode?

Antagligen för att SD då skulle klara sig bättre än övriga partier.
Citera
2016-05-12, 00:46
Bannlyst
Vilken störd kvinna hon verka vara. Jösses.

Om SD får över 20-25 % så måste dom köra en knivarnas natt och slakta lite dött kött.
Citera
2016-05-12, 00:55
Medlem
Jarnrorspolitikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Varför presenterar inte Aftonbladet en KOMPLETT LISTA över riksdagsledamöter som är frånvarande och samtidigt lyfter arvode?

Antagligen för att SD då skulle klara sig bättre än övriga partier.

En konspiration! Alla vet ju att SD:are alltid sköter sina uppdrag till hundra procent. Ja, förutom fusk-Maggan Larsson då.
Citera
2016-05-12, 01:07
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Vilken störd kvinna hon verka vara. Jösses.

Om SD får över 20-25 % så måste dom köra en knivarnas natt och slakta lite dött kött.

Hon är ju inte med i SD längre så hon åker ut efter valet. Synd bara att vi måste vänta två år på att få bort en ledamot som bara lyfter lön utan att göra något på jobbet.
Citera
2016-05-12, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Hon är ju inte med i SD längre så hon åker ut efter valet. Synd bara att vi måste vänta två år på att få bort en ledamot som bara lyfter lön utan att göra något på jobbet.

Hon är 50+ och har då suttit mer än 6 år i Riksdagen och har förmodligen det gamla pensionsavtalet som ger henne försörjning ända till 65-års ålder. Det kan handla om 25000-30000 kr/månad fram tills dess.

Visserligen avräknad mot annan avlöning men kör man med ett aktiebolag så finns, eller kanske fanns, det väl en del trevliga möjligheter att planera framtida uttag.
Citera
2016-05-12, 06:46
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Hon gör det för att möjligheten finns. Vad säger Sverigedemokrater om invandrare som yttrar liknande jargong tro?
Hon är iofs inte SD medlem längre så vilken bäring har hennes uttalande på SD?

Mangs var medlem i V, vad tycker du om hans metod att minska invandringen, stödjer Sjöstedt och du, Mangs mord och mordförsök?
Citera
2016-05-12, 07:01
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Hon är iofs inte SD medlem längre så vilken bäring har hennes uttalande på SD?

Nä förrutom att hon varit invald i Riksdagen för att representera Sverigedemokraterna - ja och för den lilla detaljen att Åkessson tryggat det ekonomiska livet för sin svärmor så.....

Citat:
Mangs var medlem i V, vad tycker du om hans metod att minska invandringen, stödjer Sjöstedt och du, Mangs mord och mordförsök?

Kul att du ställer Åkessons svärmor bredvid Mangs.
Citera
2016-05-12, 07:05
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Nä förrutom att hon varit invald i Riksdagen för att representera Sverigedemokraterna - ja och för den lilla detaljen att Åkessson tryggat det ekonomiska livet för sin svärmor så.....

Kul att du ställer Åkessons svärmor bredvid Mangs.
Visst blev hon det och sedemera hoppade hon av, vi har bidragssnyltande Cirkusnegern, Göran Persson, Göran Hägglund mm mm. Så hon är i fint sällskap tycker du inte.

Ja ska jag inte göra det, fd medlemmars åsikter är tydligen detsamma som partiet de hoppade av ifrån hade? Och jag som trodde man lämnade för man tyckte annorlunda.
Jag använder bara din egen " logik" eller brist därav.
Citera
2016-05-12, 07:09
Medlem
Sperssons avatar
.
Hon är lika lite SD som Gudrun Schyman.

För övrigt hatar jag inkvoterade kvinnor oavsett yrke.
Det kan bara bli fel.
Citera
2016-05-12, 07:09
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Visst blev hon det och sedemera hoppade hon av, vi har bidragssnyltande Cirkusnegern, Göran Persson, Göran Hägglund mm mm. Så hon är i fint sällskap tycker du inte.

Ja ska jag inte göra det, fd medlemmars åsikter är tydligen detsamma som partiet de hoppade av ifrån hade? Och jag som trodde man lämnade för man tyckte annorlunda.
Jag använder bara din egen " logik" eller brist därav.

Det spelar faktiskt ingen roll vilken tillhörighet hon haft/har. Hennes beteende är fullständigt förkastligt.
Citera
2016-05-12, 07:12
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Det spelar faktiskt ingen roll vilken tillhörighet hon haft/har. Hennes beteende är fullständigt förkastligt.
Jaha? Precis som Cirkusnegerns, Göran Hägglunds eller Göran Perssons eller varför inte Monas brist på närvaro trots feta arvoden, nä precis hon är vänster och sosse.

Men vad har det med SD att göra menar du?
Citera
2016-05-12, 07:32
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Jaha? Precis som Cirkusnegerns,

Du blir bara kolare och kolare.

Antar att du kör likt Margareta med "öppen svenskhet".

Fina ni är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in