Citat:
Ursprungligen postat av
impasto
Helt fel. Det du pratar om är falsk undergivenhet, s.k. topping from the bottom.
Faktum är att du själv låter väldigt undergiven. Rekommenderar att du söker upp en domina som styr och ställer och ger dig klara instruktioner. Lite negercucking kanske skulle va nåt för dig?
En sann undergiven är flexibel och formbar och vill både bildligt och bokstavligt talat tagen på sängen. Självklart har hon sina preferenser men det handlar mer om att du ska kunna läsa henne ickeverbalt och leda henne till nya upplevelser hon inte visste att hon ville ha. Kan lova dig att dom undergivna tjejer jag varit med hade blivit så avtända att dom hade kräkts av din lilla fina och jämställda frågestund vad hon gillar och önskar innan dom skrattade ut dig.
Nej han pratar om den kommunikation som är nödvändig för att en Dom ska kunna vara lyhörd.
Inte alla ug gillar förnedring, rapeplay eller ageplay, Dd&DLG och jag skulle nog bli full i skratt över den Dom som inte frågade utan som försökte göra mig upphetsad genom att köra hela sin repertoar innan han hittade rätt. Det finns tyvärr alltför många självdestruktiva ug som låter den dominantas sexuella preferenser gälla helt och hållet för henne med utan reservationer och tyvärr många dominanta som tror att det är detta som är äkta undergivenhet.