• 2
  • 3
2016-04-17, 09:03
Medlem
2-faces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Nå? Knullade du sönder henne mentalt?

Nog har det knullats ordentligt. Men jag har fortfarande lite svårt att vara tillräckligt grov och "nedvärderande" när hon skulle behöva. När jag knullar henne, drar i håret och håller ett bra tag med andra handen runt hennes hals och varvar med en örfil, så vill hon höra att hon är en värdelös hora som förtjänar att knullas sönder. Ibland går det rätt bra, men ofta blir det inte riktigt naturligt. Tyvärr.
Citera
2016-04-17, 09:22
Medlem
Brukar kännas naturligare om jag blir lite förbannad. Men det är ju svårt att bara slå av och på olika känslolägen. Vi är ju inte kvinnor
Citera
2016-04-17, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2-face

Nog har det knullats ordentligt. Men jag har fortfarande lite svårt att vara tillräckligt grov och "nedvärderande" när hon skulle behöva. När jag knullar henne, drar i håret och håller ett bra tag med andra handen runt hennes hals och varvar med en örfil, så vill hon höra att hon är en värdelös hora som förtjänar att knullas sönder. Ibland går det rätt bra, men ofta blir det inte riktigt naturligt. Tyvärr.
Du är ovan vid språket bara, det kommer ska du se. Ett tips kan vara att du ägnar dig lite mer åt att vara verbal i dina sexfantasier och att du ägnar mer tid i tankarna åt det. Ju mer man tänker på något ju mer naturligt känns det.
Citera
2016-04-17, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Helt fel. Det du pratar om är falsk undergivenhet, s.k. topping from the bottom.
Faktum är att du själv låter väldigt undergiven. Rekommenderar att du söker upp en domina som styr och ställer och ger dig klara instruktioner. Lite negercucking kanske skulle va nåt för dig?

En sann undergiven är flexibel och formbar och vill både bildligt och bokstavligt talat tagen på sängen. Självklart har hon sina preferenser men det handlar mer om att du ska kunna läsa henne ickeverbalt och leda henne till nya upplevelser hon inte visste att hon ville ha. Kan lova dig att dom undergivna tjejer jag varit med hade blivit så avtända att dom hade kräkts av din lilla fina och jämställda frågestund vad hon gillar och önskar innan dom skrattade ut dig.
Nej han pratar om den kommunikation som är nödvändig för att en Dom ska kunna vara lyhörd.

Inte alla ug gillar förnedring, rapeplay eller ageplay, Dd&DLG och jag skulle nog bli full i skratt över den Dom som inte frågade utan som försökte göra mig upphetsad genom att köra hela sin repertoar innan han hittade rätt. Det finns tyvärr alltför många självdestruktiva ug som låter den dominantas sexuella preferenser gälla helt och hållet för henne med utan reservationer och tyvärr många dominanta som tror att det är detta som är äkta undergivenhet.
Citera
2016-04-17, 09:55
Medlem
2-faces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Brukar kännas naturligare om jag blir lite förbannad. Men det är ju svårt att bara slå av och på olika känslolägen. Vi är ju inte kvinnor

Ja, det är väl de gångerna det fungerat bäst, när jag liksom känner mig lite "arg" och våldsbejakande. Men som du säger, jag kan inte bara slå på det på ren vilja.
Citera
2016-04-17, 15:43
Medlem
420anonyms avatar
"You like that, you fucking retard?"
Citera
2016-07-01, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 420anonym
"You like that, you fucking retard?"
hahaha bästa jag hört.