2015-11-15, 00:31
Medlem
RicinTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Jag känner igen mig i det du beskriver i trådstarten, alltså att du får ett slags sexuellt raseri när du knullar henne. Rollspel gör det lättare att hitta ett ramverk för ditt dirty talk. Även om det inte är ett uttalat rollspel mellan dig och tjejen så kan du liksom försätta dig själv i en roll inne i ett huvud. Tänk dig att du väljer ett tema, och spinner vidare på det. Du kan ha flera teman som du byter fram och tillbaka mellan, lek med kontraster. Det behöver inte vara superlogiskt och sammanhängande alltid.

Exempel på ett tema: du kan anspela på att hon är en hora/slampa. Hon är billig, och du respekterar henne inte. Hon bjuder ut sig till vem som helst, och detta faktum äcklar dig. Du knullar henne på ett nästan hånfullt sätt, överlägsen med viss avsmak. Hon är en hora som är fri att våldtas av vem som helst och du läxar upp henne och berättar för henne precis hur värdelös hon är.
Med detta till bakgrund kan du säga saker som (punkterna symboliserar konstpaus/andetag, pauserna kan variera såklart beroende på knulltempo och vilken akt det är. Suger hon din kuk kan du ju prata mer t.ex. än när du är andfådd och knullar skiten i henne bakifrån):
"din lilla hora, vad ivrigt du särar för min kuk...märks att du är van...märks att du vill ha massor av stora hårda kukar i dig, hela tiden...fyfan...små horor som dig måste sättas på plats..ja..spottar på små luder som dig..du är bara ett hål för mig.. såja, sug min kuk som den duktiga lilla horan du är..sug bara..."

En annan variant är att hon är DIN hora, och bara din... Att du äger henne. Hon är din hora men ändå på ett ömsint sätt. Hon är DUKTIG på det hon gör och förtjänar massor av beröm, samtidigt som hon bör veta sin plats.
"vad skönt din lilla trånga fitta kramar min kuk... min lilla hora är så duktig så... ja, fortsätta krama min kuk med din lilla trånga fitta... äger din fitta, din lilla blöta horiga fitta... såja, sära upp benen så, duktiga lilla horflicka... du vet att du är min fitta... säg att du är min fitta, säg att jag äger din fitta..."

En tredje variant är att du "våldtar" henne. Det hela går ut på att du beskriver hur hon kan försöka göra motstånd men att det är helt meningslöst eftersom du är så överlägsen kroppsligt och mentalt. Din inställning är att du tar för dig av hennes hål och skiter friskt i om hon är med på det eller inte. Går förstås utmärkt att blanda med dom tidigare exemplen. Gillar att spela an på att hon innerst inne gillar att bli våldtagen, att hon hatar dig för att du våldtar henne men ändå älskar sexet i sig. Arg och kåt på samma gång.
"nu är din fitta min inatt...tänker ta för mig av dig...skiter i om du gör motstånd..försök du bara, ditt lilla luder...tror du jag bryr mig om du håller ihop benen..är alldeles för stark för dig, hora... värst vad horans lilla fitta blir våt när man våldtar henne då...mm märks att snälla pojkar inte duger för lilla fitthoran... "

Sen kan man ju lägga till pappa-dotter anspelningar om man vill göra det ännu grövre, beroende om man går igång på sånt... Sjukt många tjejer går igång på att vara lilla dottern som suger pappas sköna kuk när mamma inte är hemma och låter pappa våldta henne på flickrummet.
Ja nu har du lite förslag iallafall har varit väldigt uppskattat med dom tjejer jag varit med iallafall.

Sjukt bra beskrivet. Jag är tjej och jag älskar när min kille pratar så där när vi har sex, särskilt det andra och tredje exemplet om att vara "hans" hora och rape play är ju najs ibland så lyssna på den här killen om du vill få din tjej att bli galen.
Citera
2015-11-15, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RicinTea
Sjukt bra beskrivet. Jag är tjej och jag älskar när min kille pratar så där när vi har sex, särskilt det andra och tredje exemplet om att vara "hans" hora och rape play är ju najs ibland så lyssna på den här killen om du vill få din tjej att bli galen.

Tack, kul att någon läste det.
Citera
2015-11-15, 01:08
Medlem
Skit i om det är faktiska ord eller vad det är som kommer ur munnen utan släpp loss det bara är mitt tips, är ni båda igång så kommer hon gå igång mer på ett gluturalt vrål än en inövad replik.
Citera
2015-11-15, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Skit i om det är faktiska ord eller vad det är som kommer ur munnen utan släpp loss det bara är mitt tips, är ni båda igång så kommer hon gå igång mer på ett gluturalt vrål än en inövad replik.

Fast nu var det ju just dirty talk TS efterfrågade, inte om hur man släpper loss i sängen generellt.
Citera
2015-11-15, 12:03
Medlem
Citat:
Fast nu var det ju just dirty talk TS efterfrågade, inte om hur man släpper loss i sängen generellt.

Det är sant, i min förvirring tyckte jag det var vettigt att dirty talk inte behövde bestå av ord nödvändigtvis för att få önskad effekt.
Citera
2015-11-15, 12:18
Medlem
Rodwizards avatar
"Jag ska spotta tuggad blodpudding på dig och pissrunka på katten när du somnat!"
Eller kanske inte förresten....

Seriöst talat så bör all hård sex bottna i vad den undergivne gillar och var hennes gränser går. Förslagsvis kollar du med henne vad hon gillar först, i någon ickesexuell situation. Sen improviserar du utifrån det...
Citera
2015-11-15, 16:47
Medlem
Håller med dem som föreslår en stilla förhandling i en icke-sexuell situation.
Tänk som en murvel: Vad får henne tänd? Avtänd? Nyfiken? Rädd?
Verbalitet är A och O i dominanssex, men ord är kraftfulla grejer och går inte att dra tillbaka. Ha lite beredskap på att hon kanske vänder snabbt, och då är du bara kung om du kan följa med henne, trösta, uppmuntra, vara förstående. Kommer att fördjupa er relation, tro mig.

Gör heller inte våld på dig själv med att försöka tvinga ur dig snuskigheter, det kommer bara att kännas krystat och bajsnödigt.

Själv är jag dominant och kör mycket med "det här skulle någon gjort med dig för länge sen, ditt luder, dags att du får lära dig din plats och vad det innebär att vara kvinna på riktigt". Sånt skit, brukar gå hem. Men som sagt - bereo på person. Var lyssnande och uppmärksam, använd skallen men njut.
Citera
2015-11-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodwizard
"Jag ska spotta tuggad blodpudding på dig och pissrunka på katten när du somnat!"
Eller kanske inte förresten....

Seriöst talat så bör all hård sex bottna i vad den undergivne gillar och var hennes gränser går. Förslagsvis kollar du med henne vad hon gillar först, i någon ickesexuell situation. Sen improviserar du utifrån det...

Helt fel. Det du pratar om är falsk undergivenhet, s.k. topping from the bottom.
Faktum är att du själv låter väldigt undergiven. Rekommenderar att du söker upp en domina som styr och ställer och ger dig klara instruktioner. Lite negercucking kanske skulle va nåt för dig?

En sann undergiven är flexibel och formbar och vill både bildligt och bokstavligt talat tagen på sängen. Självklart har hon sina preferenser men det handlar mer om att du ska kunna läsa henne ickeverbalt och leda henne till nya upplevelser hon inte visste att hon ville ha. Kan lova dig att dom undergivna tjejer jag varit med hade blivit så avtända att dom hade kräkts av din lilla fina och jämställda frågestund vad hon gillar och önskar innan dom skrattade ut dig.
Citera
2015-11-15, 18:26
Medlem
Citat:
Helt fel. Det du pratar om är falsk undergivenhet, s.k. topping from the bottom.
Faktum är att du själv låter väldigt undergiven. Rekommenderar att du söker upp en domina som styr och ställer och ger dig klara instruktioner. Lite negercucking kanske skulle va nåt för dig?

En sann undergiven är flexibel och formbar och vill både bildligt och bokstavligt talat tagen på sängen. Självklart har hon sina preferenser men det handlar mer om att du ska kunna läsa henne ickeverbalt och leda henne till nya upplevelser hon inte visste att hon ville ha. Kan lova dig att dom undergivna tjejer jag varit med hade blivit så avtända att dom hade kräkts av din lilla fina och jämställda frågestund vad hon gillar och önskar innan dom skrattade ut dig.

Återigen en som vet vad som är "sant" och "falskt" i den här världen. Om jag hade en spänn för varje idiot...
Citera
2015-11-30, 18:54
Medlem
Rodwizards avatar
Citat:

Jaha är de såååå det går till, lille herr kisskalsong. Vi kan säga så här - puttifnutt och sprättelisprätt på näsan. Du får större perspektiv en vacker dag du också. Töntpojke.
Citera
2015-12-01, 20:09
Medlem
2-faces avatar
Hade missat lite här. Tack för bra tips igen, nu börjar det ju likna något.
Citera
2016-04-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2-face
Hade missat lite här. Tack för bra tips igen, nu börjar det ju likna något.

Nå? Knullade du sönder henne mentalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in