• 1
  • 2
2015-09-30, 08:52
Medlem
2-faces avatar
Sen några månader träffar jag en KK och vi knullar jävligt bra. Tillsammans har vi upptäckt att vi gillar hårda tag. Det brukar bli riktigt hårt knullande, länge. Brukar få smiska på henne ordentligt (så det börjar göra ont i MIN hand) och dra henne hårt i håret. Har nyligen börjat fista henne också med hela handen i fittan. Då kommer hon bra. Vi har börjat prata lite om att prova örfilar!

Hur som helst, när vi är i full gång och det känns så där jävla skönt, intensivt och lite våldsamt får jag lust att säga det jag känner, men jag kan inte sätta ord på det riktigt. Jag har känslan av att jag äger henne, våldtäkt eller nått åt det hållet. Jag vill nästan att hon ska säga nej, försöka komma undan. Då vill jag säga sånt jag sett på porr. Typ kalla henne hora eller "you want my cock..." eller nått i den stilen, men det känns så onaturligt. Vi har pratat om det och hon inbjuder till grovt prat men jag kommer inte på vad jag ska säga utan att det låter konstlat.

Så, några tips?

Vi pratar redan dirty delvis, men det handlar om att steppa upp det. Vad kan man säga? Konkreta tips tack!
Citera
2015-09-30, 09:18
Medlem
säg vad som passar o vad du kommer o tänka på i stunden kan låta till gjort annars o ni gör redan så grova saker så tror någ inte att det finns så mycket som är opassande
Citera
2015-09-30, 10:00
Medlem
jaybones avatar
Förslag:

"ta den lilla slyna"

"jag äger dig"

"va mitt lilla luder!"

"jag ska knulla sönder dig"

Några alster av vad jag brukar häva ur mig i stridens hetta.
Citera
2015-09-30, 10:50
Medlem
2-faces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroles
säg vad som passar o vad du kommer o tänka på i stunden kan låta till gjort annars o ni gör redan så grova saker så tror någ inte att det finns så mycket som är opassande

Säg vad som passar

Frågan är inte om ngt är opassande för det vet jag att det inte är. Frågan är vad jag rent konkret skulle kunna säga. Jag kan inte formulera det, det kommer liksom inte av sig själv. Jag svär knappt ens till vardags liksom. Lite pryd fast inte.
Citera
2015-09-30, 10:54
Medlem
2-faces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Förslag:

"ta den lilla slyna"

"jag äger dig"

"va mitt lilla luder!"

"jag ska knulla sönder dig"

Några alster av vad jag brukar häva ur mig i stridens hetta.

Tack, detta var några bra förslag. Tror jag ska försöka spinna vidare på det där med att äga. Det är nog ngt vi båda går igång på.
Citera
2015-09-30, 11:04
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2-face
Tack, detta var några bra förslag. Tror jag ska försöka spinna vidare på det där med att äga. Det är nog ngt vi båda går igång på.

Ja den brukar gå hem
Citera
2015-09-30, 12:10
Medlem
hemliga.agentens avatar
Dirty talk är att knulla henne mentalt, hennes sinnen mer än bara det fysiska.

Vi killar går ju mycket på det visuella, tjejer går mycket på det mentala.
Så till stor del handlar det om att låta sexet och nuet bli en snuskig novell som du läser upp för henne. Personligen och väldigt rekommenderat är ju att samtidigt ge henne kommandon, säga till henne vad hon ska göra, det stärker er polarisering manligt och kvinnligt (om man är lagd så såklart).

Hoppa runt lite på den snuskiga delen av Tumblr så lär du hitta bra inspiration, på engelska men WTF!?

http://sirtrouble43.tumblr.com/post/...ead-and-resist
Senast redigerad av hemliga.agenten 2015-09-30 kl. 12:15.
Citera
2015-09-30, 12:33
Medlem
Bara ett tips, och det är att du nog får räkna med att det känns onaturligt och lite stelt i början... Men när väl några slyna, fitta och kuk har slinkit ur din mun så brukar det flyta på bättre sen. Övning ger färdighet som allt annat hittade denna artikel för några år sen, den är bra:

http://www.c-r.se/forum/showthread.php?t=7047
Citera
2015-09-30, 18:12
Bannlyst
Få henne att säga saker som du vill höra. Fråga henne om din kuk känns bra, berätta för henne hur du älskar att vara i hennes våta små hål etc.
"vart ska du någonstans? kom hit.." om hon försöker slingra sig. Den e fin

Vad du känner för att säga är det bara att säga rakt ut. Det är så man lär sig.

En KILLER! är att berätta för henne hur sött hennes vackra bröst smakar.
Citera
2015-10-03, 10:18
Medlem
2-faces avatar
Tack för era tips. Jag kanske måste förtydliga att det är GROVA exempel jag är ute efter. Kuk, fitta, blöta hål och allt det där flyter redan bra. Det är när jag vill ta det ett steg till som det kärvar.

Det låter lite märkligt, och jag förstår om en och annan tror jag bara snackar, men jag märker att våldet i vårt knullande ökar. Och att bli mer "våldsam" i snacket hör då liksom till. Vi pratar ju i "nycktert" tillstånd om hur vi pratar och låter när vi knullar, och hon inbjuder till att säga mer grova saker. Men som sagt så räcker inte min fantasi till. Det tar emot att kalla någon jag tycker om och knullar med för hora eller slampa. Respekt och allt det där. Men det är ändå vad jag vill.

Så några konkreta grova förslag på vad man kan säga vore trevligt.
Citera
2015-10-25, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Bara ett tips, och det är att du nog får räkna med att det känns onaturligt och lite stelt i början... Men när väl några slyna, fitta och kuk har slinkit ur din mun så brukar det flyta på bättre sen. Övning ger färdighet som allt annat hittade denna artikel för några år sen, den är bra:

http://www.c-r.se/forum/showthread.php?t=7047

Ruggigt bra artikel.

Har försökt söka på nätet efter filmer där det e lite mer dirty talk men utan att lyckas. Någon som har nån ide/länk/söktips?

Skulle vara kul att höra lite hur killen snackar mot tjejen, då det i 99% av fallen så skriker tjejen fuck me, fuck me harder" vilket man inte lär sig så mkt på..
Citera
2015-10-26, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2-face
Tack för era tips. Jag kanske måste förtydliga att det är GROVA exempel jag är ute efter. Kuk, fitta, blöta hål och allt det där flyter redan bra. Det är när jag vill ta det ett steg till som det kärvar.

Det låter lite märkligt, och jag förstår om en och annan tror jag bara snackar, men jag märker att våldet i vårt knullande ökar. Och att bli mer "våldsam" i snacket hör då liksom till. Vi pratar ju i "nycktert" tillstånd om hur vi pratar och låter när vi knullar, och hon inbjuder till att säga mer grova saker. Men som sagt så räcker inte min fantasi till. Det tar emot att kalla någon jag tycker om och knullar med för hora eller slampa. Respekt och allt det där. Men det är ändå vad jag vill.

Så några konkreta grova förslag på vad man kan säga vore trevligt.

Jag känner igen mig i det du beskriver i trådstarten, alltså att du får ett slags sexuellt raseri när du knullar henne. Rollspel gör det lättare att hitta ett ramverk för ditt dirty talk. Även om det inte är ett uttalat rollspel mellan dig och tjejen så kan du liksom försätta dig själv i en roll inne i ett huvud. Tänk dig att du väljer ett tema, och spinner vidare på det. Du kan ha flera teman som du byter fram och tillbaka mellan, lek med kontraster. Det behöver inte vara superlogiskt och sammanhängande alltid.

Exempel på ett tema: du kan anspela på att hon är en hora/slampa. Hon är billig, och du respekterar henne inte. Hon bjuder ut sig till vem som helst, och detta faktum äcklar dig. Du knullar henne på ett nästan hånfullt sätt, överlägsen med viss avsmak. Hon är en hora som är fri att våldtas av vem som helst och du läxar upp henne och berättar för henne precis hur värdelös hon är.
Med detta till bakgrund kan du säga saker som (punkterna symboliserar konstpaus/andetag, pauserna kan variera såklart beroende på knulltempo och vilken akt det är. Suger hon din kuk kan du ju prata mer t.ex. än när du är andfådd och knullar skiten i henne bakifrån):
"din lilla hora, vad ivrigt du särar för min kuk...märks att du är van...märks att du vill ha massor av stora hårda kukar i dig, hela tiden...fyfan...små horor som dig måste sättas på plats..ja..spottar på små luder som dig..du är bara ett hål för mig.. såja, sug min kuk som den duktiga lilla horan du är..sug bara..."

En annan variant är att hon är DIN hora, och bara din... Att du äger henne. Hon är din hora men ändå på ett ömsint sätt. Hon är DUKTIG på det hon gör och förtjänar massor av beröm, samtidigt som hon bör veta sin plats.
"vad skönt din lilla trånga fitta kramar min kuk... min lilla hora är så duktig så... ja, fortsätta krama min kuk med din lilla trånga fitta... äger din fitta, din lilla blöta horiga fitta... såja, sära upp benen så, duktiga lilla horflicka... du vet att du är min fitta... säg att du är min fitta, säg att jag äger din fitta..."

En tredje variant är att du "våldtar" henne. Det hela går ut på att du beskriver hur hon kan försöka göra motstånd men att det är helt meningslöst eftersom du är så överlägsen kroppsligt och mentalt. Din inställning är att du tar för dig av hennes hål och skiter friskt i om hon är med på det eller inte. Går förstås utmärkt att blanda med dom tidigare exemplen. Gillar att spela an på att hon innerst inne gillar att bli våldtagen, att hon hatar dig för att du våldtar henne men ändå älskar sexet i sig. Arg och kåt på samma gång.
"nu är din fitta min inatt...tänker ta för mig av dig...skiter i om du gör motstånd..försök du bara, ditt lilla luder...tror du jag bryr mig om du håller ihop benen..är alldeles för stark för dig, hora... värst vad horans lilla fitta blir våt när man våldtar henne då...mm märks att snälla pojkar inte duger för lilla fitthoran... "

Sen kan man ju lägga till pappa-dotter anspelningar om man vill göra det ännu grövre, beroende om man går igång på sånt... Sjukt många tjejer går igång på att vara lilla dottern som suger pappas sköna kuk när mamma inte är hemma och låter pappa våldta henne på flickrummet.
Ja nu har du lite förslag iallafall har varit väldigt uppskattat med dom tjejer jag varit med iallafall.
Senast redigerad av impasto 2015-10-26 kl. 09:40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in