• 1
  • 2
2015-09-26, 17:47
Medlem
I Malmö bor det säkerligen 20-30 tusen araber sedan länge. Jag var på centralstationen i Malmö och konstaterade att möjligen vart 25 volontär var en arab. Max och de verkade vara anställda tolkar från migrationsverket. Annars hade de inte varit där. Frivilliga arabiska volontärer är sannolikt NOLL.

De svenskar som är volontärer verkar typ kristna, inga kommunister eller hipster alltså. Dessa skiter också i flyktingarna. De är upptagna med att "jaga nazister", slåss för arbetarklassen, röka brass och provknulla en neger innan de läst färdigt genus på högskolan och åka hem till småland eller Stockholm igen.

Nu kommer det 1000 påstådda flykting syrier om dan till Malmö central och varken araberna eller kommunisterna i Malmö bryr sig ett jävla skit. - Av "flyktingarna" så är det 80-90% män, kedjeröker och sitter över sina mobiltelefoner (fina modeller) hela tiden. Lång kö av "flyktingar" var det till Forex.

Min teori är att araber bara bryr sig om sin släkt, resten skiter de högaktningsfullt i. Detta kommer att slå sönder hela välfärdstaten inom månader snarare än år. - Vad tror ni.

Rykten på gatan i Malmö påstår att araber som bott flera år i Malmö nu söker asyl igen under annat namn för att få dubbla bidrag. - Ej heller har nån rikspolitiker varit här.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2015-09-26 kl. 17:49.
Citera
2015-09-26, 18:00
Medlem
NickSonnys avatar
Enligt min erfarenhet är araber ungefär som orcher i sagan om ringen. De tillför liksom ingenting positivt i ett civiliserat land. Bara förstörelse. Det är därför inte särskilt förvånande att de beter sig som du beskriver. Handen på hjärtat, hade du förväntat dig någonting annorlunda?
Citera
2015-09-26, 18:05
Medlem
Detta är slutet på vårt fina Sverige!
Är det detta vi vill, hur röstar vi egentligen?
Vi måste stoppa folkvandringen....,.,
Citera
2015-09-26, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
I Malmö bor det säkerligen 20-30 tusen araber sedan länge. Jag var på centralstationen i Malmö och konstaterade att möjligen vart 25 volontär var en arab. Max och de verkade vara anställda tolkar från migrationsverket. Annars hade de inte varit där. Frivilliga arabiska volontärer är sannolikt NOLL.

De svenskar som är volontärer verkar typ kristna, inga kommunister eller hipster alltså. Dessa skiter också i flyktingarna. De är upptagna med att "jaga nazister", slåss för arbetarklassen, röka brass och provknulla en neger innan de läst färdigt genus på högskolan och åka hem till småland eller Stockholm igen.

Nu kommer det 1000 påstådda flykting syrier om dan till Malmö central och varken araberna eller kommunisterna i Malmö bryr sig ett jävla skit. - Av "flyktingarna" så är det 80-90% män, kedjeröker och sitter över sina mobiltelefoner (fina modeller) hela tiden. Lång kö av "flyktingar" var det till Forex.

Min teori är att araber bara bryr sig om sin släkt, resten skiter de högaktningsfullt i. Detta kommer att slå sönder hela välfärdstaten inom månader snarare än år. - Vad tror ni.

Rykten på gatan i Malmö påstår att araber som bott flera år i Malmö nu söker asyl igen under annat namn för att få dubbla bidrag. - Ej heller har nån rikspolitiker varit här.

Du vet att de också handlar om "klass"? Typ... Vi fanns redan här... Men ni kom hit. Så vi är bättre än er.
Citera
2015-09-26, 18:11
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Enligt min erfarenhet är araber ungefär som orcher i sagan om ringen. De tillför liksom ingenting positivt i ett civiliserat land. Bara förstörelse. Det är därför inte särskilt förvånande att de beter sig som du beskriver. Handen på hjärtat, hade du förväntat dig någonting annorlunda?

Araberna vill bara få hit sina egna släktingar. Alla andra skiter dem högtidligt i. Säkert sitter de nu i Rosengård och kacklar över hur dumma svenskarna är som hjälper luffar araber och svarta.
I Tensta sitter de och hoppas att invasionen inte kommer dit. Utom kusin Muhammed. Yalla yalla!
Citera
2015-09-26, 18:19
Medlem
Varför är du förvånad?
Nu saknar dom flesta "flyktingar" asylskäl enligt FN:s sätt att se på saken.

Men tror du någon arab skulle lyfta ett enda finger om vi européer skulle behöva fly pga bättre bidrag någon annanstans?
Förlåt, pga krig menade jag.

Du kan aldrig bluffa en bluffare.
Ett gammalt djungelordspråk.
Citera
2015-09-26, 18:25
Medlem
HipToBeSquares avatar
Araber som verkar för att fler araber ska komma in jobbar antingen utanför de svenska organisationerna eller inom flyktingnäringen t.ex. på migrationsverket. Detta är anledningen att vi inte ser dem.

Volontärjobba som flyktinghippie eller läkare utan gränser osv. är en mycket vit företeelse.
Citera
2015-09-26, 18:49
Bannlyst
Citat:

Det ligger nog något i det du skrev i början, dvs att araber förmodligen bara tänker på sina närmaste.

Söka asyl igen är nog inte möjligt. Migrationsverket registrerar med största sannolikhet fingeravtryck som i andra EU-länder.
Citera
2015-09-26, 19:00
Att araber är ett egoistiskt folkslag utan någon känsla för empati och med noll respekt för sin omgivning är väl ingen nyhet? Det är bara att kolla på hur det ser ut i deras länder som de flyr från, länderna går under för de saknar förmåga och vilja till att samarbeta med varandra. Araber är en arabs värsta fiende.

De stenrika arabländerna som ligger i närheten av det krigsdrabbade Syrien gör ingenting för de som flyr från Syrien. Araber är totalt empatilösa.

Hade det inte varit för att rika Europeiska länder tar emot flyktingar så hade naturens lag sett till att miljoner araber skulle varit döda idag, vi håller dem i liv helt enkelt, som husdjur ungefär.
Senast redigerad av Sickmyduck 2015-09-26 kl. 19:02.
Citera
2015-09-26, 19:02
Medlem
retepm.s avatar
Araben står sig själv närmast. -gammalt sandordspråk.
Citera
2015-09-26, 19:19
Medlem
Att söka asyl igen för att få ytterligare en identitet skulle faktiskt gå.

så länge du är asylsökande har du dina fingeravtryck registrerade i EU's databas, frågan är hur läng de ligger där... har fär mig att det var 5 år.

Det innebär att om du fått svenskt medborgarskap men kan spela flykting kan det var fullt möjligt att få en till svensk identitet... skrämmande när man tänker efter
Citera
2015-09-26, 19:19
Citat:

Nja. Det finns många araber som volontärarbetar på Malmö C. Jag har själv besökt Malmö C och sett flertalet i västar med "Refugee Welcome" och "Vi Hjälper". Visst finns det folk från röda korset som springer runt med Tolk-skyltar men hur vida dessa får betalt vet varken du eller jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in