2015-09-26, 19:24
Medlem
18137s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Nu kommer det 1000 påstådda flykting syrier om dan till Malmö central och varken araberna eller kommunisterna i Malmö bryr sig ett jävla skit. - Av "flyktingarna" så är det 80-90% män, kedjeröker och sitter över sina mobiltelefoner (fina modeller) hela tiden. Lång kö av "flyktingar" var det till Forex.

Du inser att alla flyktingar som kommer till Sverige har pengar va? Det är de fattiga som inte har råd att resa. Det är inget konstigt.
Citera
2015-09-26, 19:29
Bannlyst
Araber skiter i allt som inte lönar sig ekonomiskt. Det är bara vita vänstertomtar som gör något för billiga likes på facebook.

Som solidaritetsrörelsen för eu-migranter i Malmö, vad fan är det för idioter? Romerna skiter fullständigt i dom...
Citera
2015-09-26, 19:29
Medlem
Om araberna hade brytt sig om varandra , så hade väl närliggande rika oljestater tagit emot flyktingar.
Det märkliga är att inte EU tycks bry sig om detta faktum.
Citera
2015-09-26, 19:31
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 18137
Du inser att alla flyktingar som kommer till Sverige har pengar va? Det är de fattiga som inte har råd att resa. Det är inget konstigt.

De hade pengar. Nu är de slut och nu vill de ha bidrag.
De flesta kommer inte få jobb och då kommer de fortsätta leva på bidrag.

Pengar vi inte har utan måste låna, pengar vi borde haft till vård, skola och äldreomsorg.

Nej av araberna som vi redan släppt in lär vi inte få någon hjälp. De är här för bidrag. Hur dumma kan vi vara som tillåter sådant här?
Citera
2015-09-26, 19:32
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Om araberna hade brytt sig om varandra , så hade väl närliggande rika oljestater tagit emot flyktingar.
Det märkliga är att inte EU tycks bry sig om detta faktum.

Slutsatsen jag drar av detta är att EU är genomkorrupt.
Citera
2015-09-26, 19:34
Medlem
BaraBiffens avatar
Har du någongång sett en arab som volontärarbetar i butiker som Myrorna, för Missing People, som fiskepolis, naturskyddare etc?
Citera
2015-09-26, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Att araber är ett egoistiskt folkslag utan någon känsla för empati och med noll respekt för sin omgivning är väl ingen nyhet? Det är bara att kolla på hur det ser ut i deras länder som de flyr från, länderna går under för de saknar förmåga och vilja till att samarbeta med varandra. Araber är en arabs värsta fiende.

De stenrika arabländerna som ligger i närheten av det krigsdrabbade Syrien gör ingenting för de som flyr från Syrien. Araber är totalt empatilösa.

Hade det inte varit för att rika Europeiska länder tar emot flyktingar så hade naturens lag sett till att miljoner araber skulle varit döda idag, vi håller dem i liv helt enkelt, som husdjur ungefär.

Eller Palestina som går under bryr man sig inte om. Istället krigar man mot varandra och skapar kaos i sina egna länder. Wtf..
Citera
2015-09-26, 20:10
Medlem
Trodde halva rosengård* o rasmusgatan* härbererade araber-
men det är tydligen helt fel enligt TS

* så mycket problem som det är där - vilka bor där dåå?
Citera
2015-09-26, 20:13
Medlem
Tycker i alla "vi vill ha flyktingar" demostrationer jag ser är det bara arber och hucklen, kanske nån skäggtomte med tyghink på huvudet också.

Dock verkar ensamkommande flyktigbarn vara högvaluta bland araberna nu, man får tydligen 1900 spänn om dan, det är många som kan dryga ut bidragskassan med att ta in en landsman.
Citera
2015-09-26, 20:30
Medlem
Tungknulla-asss avatar
Alla araber jag känner vill inte ha hit en enda flykting tiil. Jag sa att dom var nazister, men dom höll inte med. Jag förstår inte😳
Citera
2015-09-26, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tungknulla-ass
Alla araber jag känner vill inte ha hit en enda flykting tiil. Jag sa att dom var nazister, men dom höll inte med. Jag förstår inte😳

Pinsamt att tom araberna i Sverige fattar att den nuvarande invandringen är ohållbar ur ett längre perspektiv. Men svenskar fortsätter "hjälpa"... Det får man ändå ge araberna creed för.
Senast redigerad av thecunt 2015-09-26 kl. 20:39.
Citera
2015-09-26, 20:47
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungknulla-ass

Inte jag heller då du har helt rätt i sak! http://joh27cam94lou.bloggo.nu/Islam-och-nazismen/

Kan ingen som har twitter lägga in denna länk hos Arnstad så att han får försöka svamla bort historien.
Han gillar ju att babbla om nazisterna, så det vore intressant att höra vad han har att säga om deras samarbete med muslimerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in