2017-12-16, 20:42
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Jag tror inte det är pengar som drivit dessa bröder, utan uppmärksamhetsknarkande. Egentligen är det inte bröderna Timell som jag är mest irriterad på utan att produktionsledare, chefer, andra chefer och hela företag vetat om i alla tider hur de betett sig utan att göra något. Där ligger den riktigt stora skandalen.

Sant. TV älskar narcissister. En på SVT sa att dom älskar kameran och det är såna vi vill ha.(På min fråga hur dom kunde ha det där äcklet Kirschensteiger).
2017-12-19, 17:35
Medlem
GastonLeMans avatar
Hur går det för den gamle bullen-programledaren?
Någon som hört nåt? Har han börjat knega som snickare i Polen eller?

Väldigt tyst om honom.
2017-12-26, 10:03
Medlem
crocodilelilos avatar
Tydligen krävde Martin Timells fru, Catarina Branö, att Lulu skulle få sparken. Catarina uppskattade tydligen inte att Martin skickade onanivideos till Lulu eller att han raggade hårt på Lulu.
Hon är tydligen inte feminist då det var Lulu som fick ta konsekvenserna av Martins oacceptabla beteende.

Martin Timells fru ställde kravet: "Sparka Lulu Carter"
2017-12-26, 10:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Tydligen krävde Martin Timells fru, Catarina Branö, att Lulu skulle få sparken. Catarina uppskattade tydligen inte att Martin skickade onanivideos till Lulu eller att han raggade hårt på Lulu.
Hon är tydligen inte feminist då det var Lulu som fick ta konsekvenserna av Martins oacceptabla beteende.

Martin Timells fru ställde kravet: "Sparka Lulu Carter"
Haha, fantastiskt roligt att 50+:are beter sig som fjortisar

Lulu sågs förstås som ett hot, då hon spelar på "flickighet", en flickighet som kan löna sig när hanen Timell plötsligt är full och med garden nere. Vilka lirare alltså...
2017-12-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan

Väldigt tyst om honom.
Han har en vän i Aftonbladets Peter Kadhammar som rusar ut till hans undsättning och rasar mot att TV4 bannlyst hans program:

https://www.aftonbladet.se/a/kaR2eQ/...l-ur-historien
2017-12-28, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan

Väldigt tyst om honom.

Varför ska han behöva göra någonting eller höras över huvud taget? M.T är 60+.

Har han investerat klokt så klarar han sig resten av livet utan några större ekonomiska problem.

Konstigare än så är det inte.
2017-12-28, 02:56
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Har han investerat klokt

Han verkar ju sakna impulskontroll och vara rätt korkad så skulle inte vara så säker på att han lyckats med det.
2017-12-28, 03:03
Medlem
heriks avatar
Fyllde 60 förra månaden mitt i värsta turbolensen. Hade säkert stort party 😇
2017-12-28, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Han verkar ju sakna impulskontroll och vara rätt korkad så skulle inte vara så säker på att han lyckats med det.
Förvisso, men statlig inkomstpension får han börja att ta ut redan nästa år. Jag vill minnas att hans bolag har en ganska stor kassa. Tror att jag såg det tidigare i tråden.

Nä, det går knappast någon nöd på honom.
2017-12-28, 03:07
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
det går knappast någon nöd på honom

Nä, tyvärr inte, skitmänniskor brukar klara sig undan.
2017-12-28, 07:36
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herik
Fyllde 60 förra månaden mitt i värsta turbolensen. Hade säkert stort party 😇
Var väl han och lille Bror som tröstsöp. Undrar vad de gör om dagarna. Ingen verkar ha sett eller hört från dem på evigheter. Så otroligt tragiskt alltihop. Tragiskt att inte inse hur ens eget agerande förr eller senare kommer att slå tillbaka.
2017-12-28, 14:13
Medlem
Zoom008s avatar
Jag läste att Martin isolerar sig och vägrar träffa folk. Förmodligen en grav depression och bror Anders led väl av en sådan 2008? Måste vara plågsamt att träffa varandra också då påminnelsen blir stark över vilka krakar dom är. Då är det väl bra att det finns en badtunna att sätta sig i på landet och njuta av sina tillgångar? Födelsefesten var det tyst om och frågan är om det var någon sån? Dom här två bröderna har gjort sitt och ordet Timell klingar dåligt. Finns väl någon slags kändiskyrkogård som dom får ansluta sig som redan bevistas av ett gäng losers.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in