2017-12-13, 06:41
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Tja en av dem lär vara föräldraledig med en nyfödd.
Ja, men de lär ju vara separerade, så frågan är hur många blöjor han får byta. Jag tänker att det ändå plötsligt måste blivit väldigt tyst, när telefonen plötsligt slutade ringa hos dessa båda bröder. Från hyperaktivitet till...ja...till vaddå? Kanske spelas det en del squash om dagarna.
2017-12-13, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Ja, men de lär ju vara separerade, så frågan är hur många blöjor han får byta. Jag tänker att det ändå plötsligt måste blivit väldigt tyst, när telefonen plötsligt slutade ringa hos dessa båda bröder. Från hyperaktivitet till...ja...till vaddå? Kanske spelas det en del squash om dagarna.

Separerade - jaså, har missat det.
2017-12-13, 09:45
Medlem
magpies avatar
Citat:

Eller golf i Ullnatältet för en kommande vistelse i Thailand?
2017-12-13, 12:03
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Eller golf i Ullnatältet för en kommande vistelse i Thailand?
Även det är en trolig aktivitet för damp-patrask som bröderna Timell. Varvat med advokatmöten då.
2017-12-13, 16:35
Citat:
Även det är en trolig aktivitet för damp-patrask som bröderna Timell. Varvat med advokatmöten då.
Usch vad tråkig du verkar vara Teleslinga. Varför är du så undrande över vad dessa bröderna Timell gör hela tiden. Och fattar inte människor i övrigt att dessa bröderna Timell aldrig mer behöver jobba. De har gott ställt och lever livet , med all rätt.
2017-12-13, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Usch vad tråkig du verkar vara Teleslinga. Varför är du så undrande över vad dessa bröderna Timell gör hela tiden. Och fattar inte människor i övrigt att dessa bröderna Timell aldrig mer behöver jobba. De har gott ställt och lever livet , med all rätt.
Nja tror faktiskt inte en narcissist som Martin kan njuta av "ledigheten" när han är avslöjad, visst har han pengar men mer än det har han väl ingenting. Ska vi gissa att han presenterar en ny flickvän under 2018 som är en si så där 25 år yngre?
2017-12-13, 16:59
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Nja tror faktiskt inte en narcissist som Martin kan njuta av "ledigheten" när han är avslöjad, visst har han pengar men mer än det har han väl ingenting. Ska vi gissa att han presenterar en ny flickvän under 2018 som är en si så där 25 år yngre?
Och du verkar ju bara gissa dig till dina egna uppfattningar, och blir nöjd med det. Så varför bryr du dig. MT mår alldeles utmärkt, han har inga problem bland riktiga vänner.

glöm aldrig det!
2017-12-13, 17:09
Medlem
Citat:
Och du verkar ju bara gissa dig till dina egna uppfattningar, och blir nöjd med det. Så varför bryr du dig. MT mår alldeles utmärkt, han har inga problem bland riktiga vänner.

glöm aldrig det!
Ja du som har inside info kan ju berätta om vad han gör på dagarna
2017-12-13, 19:15
Medlem
skippers avatar
Citat:

Jag tror inte det är pengar som drivit dessa bröder, utan uppmärksamhetsknarkande. Egentligen är det inte bröderna Timell som jag är mest irriterad på utan att produktionsledare, chefer, andra chefer och hela företag vetat om i alla tider hur de betett sig utan att göra något. Där ligger den riktigt stora skandalen.
2017-12-14, 05:28
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Jag tror inte det är pengar som drivit dessa bröder, utan uppmärksamhetsknarkande. Egentligen är det inte bröderna Timell som jag är mest irriterad på utan att produktionsledare, chefer, andra chefer och hela företag vetat om i alla tider hur de betett sig utan att göra något. Där ligger den riktigt stora skandalen.

Kanske en del annat knarkande också? Rötägg finns ju men den riktigt stora skandalen är att/när dem får hållas. För att man tjänar pengar på dem, t.ex.
2017-12-14, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Separerade - jaså, har missat det.

Det är bara en Flashback-sanning än så länge
2017-12-16, 08:33
Medlem
Teleslingas avatar
1/ Vad hände med alla skruvdragare och andra spons-verktyg som Martin fått under åren? Tillhör de produktionsbolaget eller honom själv?

2/ Kommer Lulu att skicka något julkort till Martin i år? Även om de bor rätt nära varandra kan man väl ändå tänka sig en liten hälsning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in