2015-09-26, 14:35
Medlem
Yxherrens avatar
Föga förvånande. Det är sådana där trash-människor som blir soc-tanter. Aldrig någonsin har jag hört om en normal person som börjat jobba på soc! Alltid har det varit kvinnor med ett självdestruktivt beteende och som tycks ha något form av hämndbegär mot samhället - och då framförallt män. Sådana svaga individer som vill ha makt över andra.

Jag är glad över att jag aldrig har varit tvungen att sätta mig ner med ett dylikt avskräde till människa för att be om hjälp. Hoppas att den här subban förlorar jobbet.
Citera
2015-09-26, 14:38
Medlem
TS hade ju några gemensamma vänner med vakten på Facebook! Han borde väl rätt lätt kunna ta fram identiteterna ?
Citera
2015-09-26, 14:40
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp
TS hade ju några gemensamma vänner med vakten på Facebook! Han borde väl rätt lätt kunna ta fram identiteterna ?

Ja precis, fram med lite länkar nu.
Någon som har hela namnet på fyllekärringen?
Citera
2015-09-26, 14:42
Medlem
cc_zeros avatar
Shit vilken djävla fitta till brud. Hoppas den här videon aldrig glöms och den förstör hennes framtida karriär.

"blabla, hon var ju full, hon menar det inte. blabla" Whatever, blir man sådär när man dricker så bör man inte dricka. Knappast hennes första fylla, och hon borde ju vara gammal nog att ha lärt sig vart gränsen går.
Citera
2015-09-26, 14:45
Medlem
Den här kvinnan borde inte få jobba med samhällsfrågor, det är en sak att bli full och arg, men här visar hon sitt sanna jag.
Citera
2015-09-26, 14:53
Medlem
Clausewitzs avatar
Jag håller med om att den här kvinnan är olämplig som handläggare inom socialtjänsten och jag tycker visst det är okej att publicera filmen eftersom hon upprepade gånger använder just sin yrkestitel för att skrämmas, hota och intimidera ordningsvakten. Det är hon som väljer att konfrontera, att bli fysisk och att använda sin tjänsteställning på ett synnerligen tveksamt sätt. Hon bör omplaceras och aldrig mer jobba med utsatta människor. Hon bör också få någon påföljd för sina angrepp på vakten, där hon faktiskt mot slutet övergår att uttala rent rasistiska kränkande omdömen.

Ut med identiteten på batikkärringen!!
Citera
2015-09-26, 14:54
Medlem
Ferhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
"blabla, hon var ju full, hon menar det inte. blabla" Whatever, blir man sådär när man dricker så bör man inte dricka. Knappast hennes första fylla, och hon borde ju vara gammal nog att ha lärt sig vart gränsen går.

Det är inte så att man förvandlas till en annan person när man dricker, man bara släpper på kontrollen och blir den person man egentligen är i grunden, så hon är alltid exakt sådär hemsk, bara att hon som många andra för att passa in brukar sätta på sej en falsk mask och låtsas vara en trevligare person när hon inte är berusad.
Citera
2015-09-26, 14:59
Medlem
konstits avatar
Om hon nu hängs ut, och visar sig vara SDare... Så får hon sparken
Citera
2015-09-26, 15:01
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Det är inte så att man förvandlas till en annan person när man dricker, man bara släpper på kontrollen och blir den person man egentligen är i grunden, så hon är alltid exakt sådär hemsk, bara att hon som många andra för att passa in brukar sätta på sej en falsk mask och låtsas vara en trevligare person när hon inte är berusad.

Ingenting är ju svart och vit, men nä. Knappast. Alkohol kan ta fram det absolut värsta i människor, och kan garanterat ta bort spärrar som gör de "ondare" än vad de egentligen är.

Men som hon själv säger, hon är socionom och har pluggat fyra år på högskola. Hon borde vara djävligt medveten om hur alkoholen påverkar henne, och är hon helt okej med att hon beter sig så på fyllan så är hon nog en rätt hemsk individ.
Senast redigerad av cc_zero 2015-09-26 kl. 15:16.
Citera
2015-09-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitsmer
Det är väl just det som hon säger som är grejjen. Inte att hon ger sig på vakten fysiskt.
Det är inte samma sak som om det hade kommit fram en truckförare, revisor, rörmokare, säljare etc och kallat vakten Negerfitta osv.
Hon påstår sig besitta en viss makt och är beredd att låta hennes privata tankar styra den makten. Hon har nog inte fattat att makten är inte hennes utan statens hon är bara ett verktyg i statens ( kommunens) makt. Med den inställningen så ska den dras in omedelbart. Att hon är på fyllan är naturligtvis ingen förmildrande omständighet, precis som att det inte är det vid vilket annat brott som helst som begås. Hur skulle det se ut om man friade folk som kör ihjäl folk med bilen bara för att de gjorde det på fyllan. En hustrumisshandlare som varje efter några öl piskar upp tanten och gömmer sig bakom alkoholen.

Oavsett vad man jobbar med ska man inte uppföra sig på det sättet. Jag ser då inte att hon är socialsekreterare som nått speciellt, dem är som alla andra människor. Det är inte ovanligt att påstå sig besitta en viss makt vid konflikter, inget ovanligt att slänga ur sig rena dumheter som hon gör. Att hon ger sig på vakten fysiskt är ju det som är värst Där går personen över alla gränser.
Citera
2015-09-26, 15:08
Medlem
speedcolas avatar
Stackars kille, vilket pissjobb att behöva stå ut med såna äckelmänniskor.

Dock underhållande att hon tycks tro att det är prestige i att hanka sig igenom en socutbildning. Klassiskt exempel på festluder som tror sig bli en högre klass av människa bara för att hon fått gå på nån b-folkhögskola i bygden
Citera
2015-09-26, 15:21
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Föga förvånande. Det är sådana där trash-människor som blir soc-tanter. Aldrig någonsin har jag hört om en normal person som börjat jobba på soc! Alltid har det varit kvinnor med ett självdestruktivt beteende och som tycks ha något form av hämndbegär mot samhället - och då framförallt män. Sådana svaga individer som vill ha makt över andra.

Jag är glad över att jag aldrig har varit tvungen att sätta mig ner med ett dylikt avskräde till människa för att be om hjälp. Hoppas att den här subban förlorar jobbet.
Du har en väldigt "tydlig" bild av socialarbetare för en som aldrig träffat någon. Misstänker skarpt att du just fått ditt stöd indraget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in