2015-09-26, 17:13
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruLibertas
När får vi Täbys första Moske? Kanske kan man bygga en liten minaret på Täby Park Hotell?

MUF skulle bli så glada!

Ja. Som de själva skränade i sin val-låt: Bygg en moské baby, bygg gärna tre baby...

Nu är jag själv av den åsikten att vi passerat vår kvot av invandring av arga muslimska män i vapenför ålder för länge, länge sedan.

Men med det sagt tycker jag att det är hysteriskt kul att dessa moderater nu själva får lite kulturberikning. Hoppas åtminstone några som röstade M går omkring med en knut i magen och svettas rejält

Får vi se ett par bilbränder i Täby på lite längre sikt tro
Citera
2015-09-26, 17:22
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Nu gråts och våndas det bland de moderata politikerna i Täby:

http://www.svd.se/taby-far-asylboend...ig-information

Citat ur artikeln:

Citat:
Migrationsverket öppnar ett nytt ankomstboende i Täby i helgen – vilket kritiseras av toppolitikerna. Beslutet om att låta Täby park hotell bli boende för 550 nyanlända togs alldeles för fort, säger kommunstyrelsens ordförande Leif Gripenstam (M) till SVT.

Jag beklagar att vi här i Täby inte har fått tillräckligt med information om det här i tid. Det är tråkigt. Det hade varit mycket enklare för alla om informationsflödet från Migrationsverket hade varit mycket mer offensivt.

Aaaah ha ha ha Man riktigt känner ångestsvetten mellan raderna i hans uttalande.

Som sagt: Bygg en moské baby, bygg gärna tre baby

Eller hur var det låten gick nu igen Leif Gripenstam?

Citera
2015-09-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
...är på senare tid med i SD. Vi är glada att detta sker, för nu kan vi även växa i dessa områden.

Det vi kan säga är att vi vill ha en kontrollerad invandring där temporära boenden inte ens borde finnas, utan det ska vara permanenta boenden i så fall, tills dess hjälp i närområdet, vad tror ni Täbybor samt de som svettas i Danderyd nu kommer tycka om det i nästa val?
Jag hoppas de förstår att deras barn kommer vara minoriteter i sitt eget land 2035 i stället för innan 2022 som det ser ut med dagens takt. Jag hoppas också att de förstår att, presentera detta som en lösning är politiskt bondfångeri och landsförräderi. Hyser också viss förhoppning om att de stryper dig i sina bögiga sidenscarves för att inte riskera ovan.

Det enda som räddar Sveriges barn är ett totalstopp i minst 3 generationer med tillhörande repatriering.
Citera
2015-09-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Extra kul att det är en företagsam blåneger som verkar styra det hela? Kul att en poster boy för överklasseliten invandringsvurmande hugger dem i ryggen.-

Vad är "blåneger"?

En svensk som vill tjäna på migreringen?
Citera
2015-09-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Ja, bränna ned skiten är väl en utmärkt idé.
Hoppas inte du har någon lillasyster eller andra flickor som bor i närheten. Antastningar, våldtäkter och andra brott kommer att öka.

Ska bli en syn och se dessa människor driva runt i ert fina Täby Centrum... Hjorder av bidragstagare som kommer tillbringa största delen av sin tid där... Driva runt, antasta flickor och snatta...

Haha ja eller hur... Tur så har jag inga barn eller syrror eller tjej nära mig. Men visst har man tjejkompisar i hela Täby även nära hotellet. Men personligen känner jag mig inte direkt rädd för dom. Men är jäkligt säker på att stämningen å trygga känslan kommer rasa fort å känslan att vara ute blir väl att man kollar sig lite över axeln. Kan bara hoppas ens vänner inte blir kulturberikade av dessa.
Citera
2015-09-26, 17:30
Medlem
sueco2s avatar
Gud välsigne de nya ägarna av Täby park hotell. Kanske finns det en rättvisa trots allt som inte går att krångla sig ur med juridisk akrobatik och buksvågerpolitik.
Jag avskyr invandring som pesten men de som vurmar för den ska fan få den i nyllet.
Citera
2015-09-26, 17:40
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Vad är "blåneger"?

En svensk som vill tjäna på migreringen?

Vilken sten har du bott under?

Blåneger = neger som är så svart i skinnet att han nästan får en blåaktig färgton.

Var även en vedertagen signalementsbeskrivning inom polisen för ett gäng år sedan.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...-och-bla-neger
Citera
2015-09-26, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit

Blåneger = neger som är så svart i skinnet att han nästan får en blåaktig färgton.

Var även en vedertagen signalementsbeskrivning inom polisen för ett gäng år sedan.

Slår man upp definitionen av "Blåneger" borde det väl stå Fredrik Reinfeldt? Moderat & negerättling...

Nåja, fruktansvärt kul att Moderata Täby äntligen har fått sitt första asylboende/mottagning, och nu ska integreras i det nya och spännande Sverige... Alla ska med!

Mitt i allt kaos, ilska, uppgivenhet, förtvivlan och sorg, så får man ändå få en liten anledning att le lite igen... STORT tack till ägaren!
Senast redigerad av hobbyanarkist 2015-09-26 kl. 18:00.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

I min ungdom, när negrer i stort sett var något okänt på svenska gator, pratade man ofta om blåmän. Nu när de flesta negrer i Sverige är bajsbruna av somalityp känns blånegrer nästan lika främmande igen. Självklart unnar jag Täby äkta blånegrer och inte endast klena somalihannar.
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Jäkla sviningt o rasistiskt av Täby att ens börja gnälla över detta. Man tar knappast sitt ansvar idag som kommun o nu får man ett ankomstboende som inte påverkar kommunen på ngt sätt.
Citera
2015-09-26, 18:13
Medlem
Citat:

Blåneger= Kolsvart!
Citera
2015-09-26, 18:15
Medlem
sueco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Jäkla sviningt o rasistiskt av Täby att ens börja gnälla över detta. Man tar knappast sitt ansvar idag som kommun o nu får man ett ankomstboende som inte påverkar kommunen på ngt sätt.
Riktigt, det är en genomfart för utplacering på tilldelad ort vilken det nu blir.
Men vi kan väl få glädja oss över de små framstegen som består i att "smutsa" ned en moderat jungfruort, självaste führer Reinfeldts hemort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in