Citat:
Ursprungligen postat av
vigor99
Fy för den lede... jag som belånat mig massor för att få möjlighet att bo i Sverige med svenska grannar och svenska som modersmål i skolan. Den senaste tiden har det dykt upp flera icke-svensktalande nykomlingar i barnens klasser per termin. Det funkar ju inte. Boende för "ensamkommande" finns i gribbylund bla. Det har verkligen inte gått de boende förbi. En vän till mig har börjat skjutsa sin högstadiedotter överallt, förut kunde hon cykla fritt. För ett par år sedan såg man infa hucklen i täby centrum. Nu är det massor, framförallt dagtid. Och nu 550 mena-män i en klump. Skit också. Jag blir faktiskt orolig och ledsen i hjärtat. VAR ska svenskar, som vill bo i Sverige, kunna bo egentligen?!??
Ja, var ska du bo?
Svaret är att du kan bo kvar exakt där du bor nu, men du kommer att få dela din bostad med en eller ett par arga muslimska män i 25-årsåldern.
Inte? Jo tyvärr blir det så. Det oundvikligt. Det handlar om ren mattematik.
Det finns ingen som helst annan utväg om vi fortsätter skyffla in muslimer i det här landet i den takt vi gör nu idag. Och ingenting, absolut ingenting, tyder på att Sverige kommer att dra ner på antalet invällare framöver, tvärtom. Det finns helt enkelt inte bostäder så det räcker, så svensken kommer att behöva dela med sig.
Aldrig säger du. Hur skulle svenskarna kunna tvingas till det undrar du?
Svaret på den frågan ger jag i ett annat inlägg i detta forum om du klickar
här.